Jump to content

thunder rodd


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

ff vraag: waar kan ik de tunder rood vinden, ik keb gta lcs voor 100 pocent uitgespeeld, en je moest die tunder rood in leveren voor inport, maar hoe kom ik nu aan een nieuwe?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dizzee

    5

  • San_Andreas_Nigga

    5

  • The Golden Fighter

    4

  • Samurai

    4

Dat is een nieuwe wagen in LCS. Alleen moet de naam Thunder Rodd zijn.

In de missie Grease Sucho van Ma Cipriani moet je ertegen racen en daarna de bestuurder doden.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelezen in de member walktrough dat je na die missie hem zou moeten houden omdat je ergens hem nodig hebt voor donald love dus ik heb hem maar in mijn garage gezet :puh:

Toen ik er achter kwam was ik te laat. Daarom schreef ik het maar in de WT, zodat andere niet dezelfde fout begaan als ik. Hij is (volgens mij :puh: ) nog wel te vinden buiten het spel, maar moeilijker dan andere auto's.

EDIT: Op dit plaatje hierboven staat de Hellenbach GT, die ik nu nog steeds in Portland garage heb staan. :)

Bewerkt: door The Golden Fighter
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist dat ik die Thunder Rodd moest bewaren.Maar toen ik die Sucho molde, ging ik meteen terug naar waar hij de Thunder Rodd liet staan, maar de Thunder Rodd was verdwenen :?

Welcome to the club! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die auto in garage staan, maar dan moet ik heb nu af geven :(

Waaraan? Donald Love Import dinges? daarvoor isie. Hij is namelijk moeilijk te vinden, en dan hoefte je niet meer te zoeken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...