Jump to content

thunder rodd


Mr. Vriecetti

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dizzee

    5

  • San_Andreas_Nigga

    5

  • The Golden Fighter

    4

  • Samurai

    4

BTW ik heb geen zin om een topic te maken.Dus stel ik me vraag hier: ik kan de INVERNUS en BF INJECTION niet meer vinden weten jullie mischien waar ze staan of makkekijk vindbaar. zijn heb ze nodig voor de import/export van Donald Love :D

bedankt

ALESSIO

Link to comment
Delen op andere websites

BJ Injection staat op het strand onder de villa van Salvatore in Portland ten zuid/zuidwesten ervan.

Je kan ook de side-missie Car Salesmen doen en als je de BJ injection moet proberen te verkopen, kan je de missie met opzet falen en mag je hem houden.

De infernus spawnt willekeurig op de parking van de luchthaven in Shoreside Vale. ;)

Je kan ook in een dure wagen rijden (bv. banshee) en dan kom je hem veel vlugger tegen in Staunton of Shoreside.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch gezegd dat hij op de parkeerplaats bij de Callahan Bridge staat, waar je de missie Fuzz Ball in GTA III hebt gedaan.

Inderdaad, het is een witte, nietwaar? Maar de volgende keer dat ik ging kijken stond hij er niet meer... :?

Maar die Thunder Rodd van die missie staat nog in m'n garage, dus... :puh:

*Edit, die importdinges van Donald Love, is dat soms een missie ofzo :?

:cya:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

K heb net die missie gedaan en heb dus die auto meegenomen ik ben nu wel me amerikaanse angel kwijt die bij Head Radio gebouw stond... maar jah er kwam volges mij ooknog een bulletproof vettere angel

Ik heb die Thunder-Rodd in de Pay 'N Spray een mooi kleurtje gegeven hij is nu wit aan de onderkant en donkerrood aan de boven kant met die vlammen ziet dit er zo vet uit:D

En ik hoor nu dus dat je hem niet kwijt moet raken... dus ik laat die ene op die parkeerplaats ook maar lekker staan zodat ik er 1tje zelf hou en dan geef ik die andere aan Donald

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen ?

e kan alle voertuigen spawnen met de ''cheatdevice''.

Maar zo bijzonder is de Thunder Rodd eigenlijk niet hoor...

@ Ik had nog een offtopic vraag,

als ik met de cheatdevice een Dodo spawn vliegt hij niet en de motors hebben kleine wielen. Als ik erin wil gaan loopt het spel vast ?? !!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook laten spawnen, maar ik kan de cheatdevice niet op mijn psp zetten, want computer herkent psp niet :(

Maar dat is nu niet meer nodig want ik heb alle auto's al ingeleverd.

Ik heb wel een vraagje: Komen die moto en auto die je krijgt terug als je ze neemt?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...