Jump to content

Waarom niet saven na gebruik van codes?


VforV

Recommended Posts

Als je save't nadat je cheats hebt gebruikt, kun je in die savegame geen 100% meer halen. Ook kun je sommige dingen verpesten, zoals ik eens deed (wat ik dus nu heb afgeleerd) door te saven in VC met een cheat die banden de andere kant liet op gaan. Dat blijf ik nu altijd zien in mijn VC, maarja...

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand van op school had samen met zijn vriend bij Vice City op PS2 constant codes gebruikt en hij zei dat na zoveel uren spelen het spel dan plots niet meer gaat, wat nu het geval is.

Ik vraag me dan af waarom ze die codes erin stoppen... :duh:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand van op school had samen met zijn vriend bij Vice City op PS2 constant codes gebruikt en hij zei dat na zoveel uren spelen het spel dan plots niet meer gaat, wat nu het geval is.

Ik vraag me dan af waarom ze die codes erin stoppen... :duh:

:cya:

Ik had hetzelfde probleem met VC op ps2: "ERROR: Cannot read VC DVD" ofzoiets... (Nog een reden waarom ik vc niet meer op ps2 heb :puh:).

Ik weet alleen dat sommige codes niet officieel zijn. Ik denk dat het hieraan ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

En iemand uit mijn klas zei dat je wel geweercodes mag/kan saven zonder problemen, maar geen codes zoals: 'all cars chrome plated' of 'all cars black'...

Sinds SA geloof ik ook niet meer, want volgens mij geeft hij dan dezelfde waarschuwing weer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Bij saven na het gebruiken van cheats kan je geen 100% meer halen( hoewel er gevallen zijn waarbij dit wel is gelukt) en er is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine kans dat het spel gaat flippen. Dus het is gewoon en waarschuwing die je 9999999999 van de 10000000000 keer gewoon kan negeren. :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Met sommige cheats kun je beter niet saven zoals de Never Wanted, Peds Have Weapons, Peds Riot, Bobble Head World, Upside Down, All Vehicles Chrome Plated, Follow Me, Cars Drive On Water en de Black en White Cars cheats. Deze cheats kun je namelijk niet uitschakelen of verneuken je hele savegame.

PS: Kan je geen 100% halen met cheats?

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

geen cheats gebruiken is het beste. bij sommige zijn hun ps2 kapot gegaan door cheats. waarom? als je cheats gebruikt moet ps2 hard laden . daarom dta spel altijd even blijft hangen. na een tijd gaat je ps2 er gewoon van kaopt en dan is je lazer naar de knopjes. en dan is het beste om ene nieuwe ps2 te kopen. en niet meer te cheaten dus :) en dat ge ook het zelfde bij psp.

dus cheaten

Link to comment
Delen op andere websites

geen cheats gebruiken is het beste. bij sommige zijn hun ps2 kapot gegaan door cheats. waarom? als je cheats gebruikt moet ps2 hard laden . daarom dta spel altijd even blijft hangen. na een tijd gaat je ps2 er gewoon van kaopt en dan is je lazer naar de knopjes. en dan is het beste om ene nieuwe ps2 te kopen. en niet gmeer te cheaten dus :) en dat e ook het zelfde bij psp.

dus cheaten

Lol, bij wie dan? Ik en m'n maten cheaten al vanaf het begin, e er nis nog nooit iets mis geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Er was ook iemand bij wie Vice City plots gewoon niet meer werkte.

Reden: Ze hadden constant cheats gebruikt.

Ik denk dat ik niet zoveel codes meer ge gebruiken, want ik wil m'n PSP-tje niet kwijt hoor!

Al m'n zuurverdiende vakantiewerkcentjes zitten er in!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...