Jump to content

Waarom niet saven na gebruik van codes?


VforV

Recommended Posts

Ik krijg op eht moment alleen de "Never Wanted" cheat, volgens mij niet de disablen.(?) Verneukt deze je PSP/game op een bepaald tijdstip? (Heb nog geen problemen gehad met laden en saven onder invloed van de cheat).

Ik ben trouwens ook niet van plan er meer te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

sommige cheats kunnen schaden aan bregen

Ik had ook bij Vice city heelveel gecheat met als toen ik aan het spelen was kwam er error canot read

Vice city cd of zoiets.

Want sommige cheats zijn illegaal dus kon ik niet meer spelen ,

dus maar weer naar de winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

Jaja cheats illegaal? Nog nooit van gehoord, had je het spel niet illegaal dan komt die fout ook vaak voor.

Nee gewoon gekocht in de winkel maar ik had hier ergens gelezen dat er illegale cheats zijn.

Bewerkt: door gta-liefhebber
Link to comment
Delen op andere websites

Jaja cheats illegaal? Nog nooit van gehoord, had je het spel niet illegaal dan komt die fout ook vaak voor.

Nee gewoon gekocht in de winkel maar ik had hier ergens gelezen dat er illegale cheats zijn.

Ja, sommige codes zijn gekraakte onderdelen en dus niet officieel.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand van op school had samen met zijn vriend bij Vice City op PS2 constant codes gebruikt en hij zei dat na zoveel uren spelen het spel dan plots niet meer gaat, wat nu het geval is.

Ik vraag me dan af waarom ze die codes erin stoppen... :duh:

:cya:

Waarom ze die cheats erin stoppen? Nou ik denk ten eerste ook wel voor de lol, zoals de 'bobble head' cheat kan volgens mij niet echt een betekenis hebben.

Maar goed, spellen worden voor ze in de verkoop gaan eerst getest, en dan kan het zijn dat een tester een foutje ontdekt. Maar stel nou dat ze die fout ontdekken helemaal in level 99 ofzo! (Dan heb ik het niet zonodig over GTA, maar je kan zelf wel bedenken waar die cheats in GTA voor gebruikt zouden kunnen zijn ;) ) Maar dan zouden ze (als de fout weer goed is gemaakt) weer helemaal overnieuw moeten beginnen met het spel! Dat duurt natuurlijk te lang, en daarvoor doen ze wat truukjes in het spel zodat je opeens een heleboel levels over kunt slaan! Dan hoeven ze niet wéér helemaal tot level 99 te komen. Zo zou dat dus ook bij de GTA spellen gedaan kunnen zijn, bijv. een eeuwig leven cheat zodat ze misschien even zonder moeite iets kunnen onderzoeken zonder dat ze de heletijd vermoord worden. Maar cheats zoals alle auto's chrome plated, of bobble head world heeft volgens mij niet een testbetekenis, dus die kunnen ze er voor de lol in hebben gedaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...