Jump to content

[S] -> Rondje door het park (eiland 2)


cryst

Recommended Posts

Pak eerst armor en full health. Ga in het park zónder wapens vast. Sla 'm in elkaar of grijp snel een wapen. Ren zo snel mogelijk tot je op de straat bent en een auto jatten. Ga dan gewoon naar je savehouse. Moet te doen zijn. Wat lukte eigenlijk niet?

ps. Bedoel je niet Salvatore?

Link to comment
Delen op andere websites

Die missies zijn echt niet zoo moeilijk op het 1ste eiland, enkel The Portland Chainsaw Masquerade

volgens mij.

>>> Door Dizzee: Ontopic blijven a.u.b. Dit geldt ook voor VforV.<<<

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zit ondertussen al op het 2e eiland.

Die job waar je de mayor moet proberen te killen heb ik ook enkele keer opnieuw moeten doen.

Die security-gasten in hun grijze pakken zien er niet stoer uit, maar ze zijn wel gevaarlijk met hun machineguns!

En als je uit dat park weet te komen achtervolgen ze je nog eens ook. Ze schoten mijn banden ook lek en het feit dat ze net zoals polities je constant rammen is ook niet zo tof.

En een tip: probeer dicht in de buurt te komen v/d burgemeester (zonder wapen vast) en haal dan stel een goed wapen boven en knal hem omver. (opletten voor de security).

Ik hoop dat dit ontopic was, Dizzee?

:cya:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben met een auto t park ingereden, op t moment dat hij dicht in de buurt komt van een ingang. Gelijk goed overhoop gereden, uitgestapt, op de telefoon zeg maar, weer direct de wagen in en weggereden. Ik had eerst ook andere strategieen geprobeerd, zoals met sniper rifle, maar dit werkte toch het beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...