Jump to content

"Hot Wheels"


VforV

Recommended Posts

Yooo, heeft iemand de missie 'Hot Wheels' bij Vincenzo uitgespeeld?

Ik heb het al ontelbare keren geprobeerd, maar die stomme flikken rammen me constant waardoor ik overkop ga en de wagen in de fik schiet, of er liggen zo van die spijkerwegversperringen op de weg :ch: Vreselijk irritant. :duh:

PS.: Ik vind het jammer dat in 'Made Man' JD vermoord wordt :-( , ik vond hem nog de sympathiekste. :{

:cya::engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond deze missie niet echt moeilijk.

Gewoon schieten tot je een ons weegt en snel met de auto naar een spayshop gaan.

BTW Chainsaw gebeuren vond ik de lastigste missie tot nu toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die missie ben ik ook. Jammer dat er geen cheats zijn, dat je auto weer gerepareerd ofzo wordt. Heel frustreerende missie.

er is wel cheat op je auto te repareren

Health cheat: L, R, X, L, R, SQUARE, L, R

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die missie ben ik ook. Jammer dat er geen cheats zijn, dat je auto weer gerepareerd ofzo wordt. Heel frustreerende missie.

Maar dan kan je best niet saven toch?

Of is dat alleen bij die codes zoals: alle auto's in chroom, alle auto's in zwart...

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zie dat er veel leden zijn die hier na een paar weken, tot zelfs bijna een maand nadat een vraag is gesteld, toch nog antwoorden met hoe zij die missie gedaan hebben. Dat is dus Niet de bedoeling. De missie zal na een week wss al gehaald zijn door die persoon en hoeft hij dus niet meer geholpen worden. Ik zou het apreciëren als er aan gedacht wordt de volgende keer. :) Zie ik het nog, dan gaat er gewoon een slotje op. Na meerder keren, kan er zelfs een warn volgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...