Jump to content

'Car Salesman'


VforV

Recommended Posts

wees iets duidelijker, als je het over een save game hebt, dan zul je er toch niks aan hebben omdat het alleen IN deze zij-missie sneeuwt, en dit moet trouwens in het missie hulp gedeelte van het forum

en anders: ja waarschijnlijk zou IEMAND dat wel hebben;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw in level 9, maar ik zit nog maar in level 5 en heb alleen donder en bliksem als speciale effecten gehad. :*D

wees iets duidelijker, als je het over een save game hebt, dan zul je er toch niks aan hebben omdat het alleen IN deze zij-missie sneeuwt, en dit moet trouwens in het missie hulp gedeelte van het forum

en anders: ja waarschijnlijk zou IEMAND dat wel hebben;)

Sorry hoor!

*Edit: Ik heb level 9 al gehad, maar het was mission failed doordat the cops me ramden waardoor m'n bak in de fik ging. Nu mag ik wel geld ophalen als officiële car seller bij de showroom en de trage wagen is vervangen door een snelle Hellenbach GT. :*D

:cya:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel sneeuw krijgen als je wilt.

Download de cheattool v3.0 op www.gtagames.nl.

Daar kan je het weer aanpassen en het dan laten sneeuwen, de instalatie van de cheattool is zeer gemakkelijk, het is gewoon een savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...