Jump to content

[REL] MultiIMG 2


Jarno

Recommended Posts

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    25

  • SWYV

    4

  • ikt

    3

  • Matiscus

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Volgens mij is dit een bug:

Wat is hier aan te doen? Want met die versie 1.2.1.0 die ik al had doet hij het wel!

Heb je dat altijd bij het uitpakken? Zoja dan zal ik verschil van code tussen 1.2.1.0 en 2.0.2.0 bekijken en eventueel aanpassen.

@ SWYV: Meestal vergeet ik wat ik heb ge-edit :clown:

@ DjP.P: Hij staat in de GTAGames download database

@ bozmaz: Ligt mogelijk aan de modificatie zelf

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

*bumpediebunp*

Als je iets toevoegt, verwijderd hij dan automatisch het originele bestand wat al in GTA3.IMG zit? Anders heb ik alles zowat dubbel en ''poef'' is mijn GTA erg dood.

EDIT: Oeps, ik had die ene post niet gezien... Zou het niet hadiger zijn als je alle functies in de hoofdpost zet? Niet iedereen heeft zin om alle posts door te lezen :puh:

EDIT2: Die ''vervangen'' functie van jou werkt niet echt helemaal goed... Sommige bestanden worden wel goed vervangen, anderen worden niet vervangen maar gewoon toegevoegd zodat die dubbel zijn... Nu moet ik alles handmatig in IMGTool deleten T.T Zo'n 90 bestanden O.o

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik dacht dat ik het modden van auto's in Vice City doorhad maar het bleek toch moeilijker te zjin dan ik dacht :puh:

Ik heb het al met verschillende progamma's geprobeert waaronder MultiIMG 2 maar het wil maar niet lukken...

Ik heb ook al IMG-tool 2.0 geprobeert maar die kon ik niet uitpakken...

En nou is mijn laatste hoop MultiIMG 2 maar dat schiet dus ook al niet op :puh:

Het probleem is dat ik geen flauw idee heb hoe het progamma werkt.

Ik heb de bestandjes van GTA3.IMG op MultiIMG 2 gezet maar wat moet ik dan doen?

Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen!!!!

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Open het bestand (dat heb je al gedaan zo te zien)

Als open het .zip of het .rara bestand en kiek hoe de naam van het dff en de txd bestanden eruitzien. Voorbeeld:

cheetah.dff en cheetah.txd? Zoek dan naar cheetah in IMGTool of MultiIMG. Hij gaat naar die bestanden en dan moet je ze extracten(backup), verwijderen en de gemodde bestanden weer erin toevoegen. Klik op Rebuild Archive/Opslaan en wacht tot het klaar is. Sluit het dan af en heb plezier met je mod :D

Link to comment
Delen op andere websites

Open het bestand (dat heb je al gedaan zo te zien)

Als open het .zip of het .rara bestand en kiek hoe de naam van het dff en de txd bestanden eruitzien. Voorbeeld:

cheetah.dff en cheetah.txd? Zoek dan naar cheetah in IMGTool of MultiIMG. Hij gaat naar die bestanden en dan moet je ze extracten(backup), verwijderen en de gemodde bestanden weer erin toevoegen. Klik op Rebuild Archive/Opslaan en wacht tot het klaar is. Sluit het dan af en heb plezier met je mod :D

Allereerst bedankt voor de uitleg!!! ^_^

Ik heb dus precies gedaan wat jij uitgelegd hebt maar het lukt nog niet!!!

Als ik probeer een dff of een txd bestandje te verwijderen staat er: Fout: Dir bestand! Is mogelijk al in gebruik.

Dat komt er bij elke bestandje te staan die ik probeer te verwijderen!!

Wat doe ik hieraan verkeerd?

Ik hoop dat jij of iemand anders mij snel verder kan helpen!! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

*grote bump*

Ik heb een klein probleempje; ik kan namelijk de 'lines' die in de Readme van de mod staan geschreven, niet vervangen met de oorspronkelijke 'lines'. Als ik wil opslaan komt er "kan C: program files... niet opslaan. Controleer of de juiste padnaam is ingevoerd.". Wat is het probleem??? En belangrijker: hoe kan ik het oplossen??

Ik heb dit bij elke mod die ik wil veranderen. Ik heb het uitzicht van de mod wel, maar niet de functies(ik heb een mod van die bergauto van deze site gedownload en vervangen met de oorspronkelijke Sandking, en nu heb ik wel het uitzicht van die auto, maar niet de functies; een deel van de banden is unsolid)

EDIT: als ik iets wil uitpakken, is het dan normaal dat het heel lang duurt?? Hij is zeker al 10 minuten bezig...

Bewerkt: door tjoef
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
als ik een auto heb gezet en heb opgeslagen

dan ga ik sanandreas starten maar bij de helft van het laden werkt hij niet mee dan zit hij vast hebben jullie een oplossing :cry:

Probeer eens: Uitvoeren als administrator

Link to comment
Delen op andere websites

als ik een auto heb gezet en heb opgeslagen

dan ga ik sanandreas starten maar bij de helft van het laden werkt hij niet mee dan zit hij vast hebben jullie een oplossing :cry:

Probeer eens: Uitvoeren als administrator

Ik denk niet dat je post iets uitmaakt.. En je bumpt.. En de persoon heeft waarschijnlijk geen Vista.. Want 2 jaar geleden kwam Vista niet vaak voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...