Jump to content

SA bestanden lijst


Blastov

Recommended Posts

Dit bericht is momenteel nog zwaar onder constructie

Het leek me wel een leuk idee om een topic te openen met alle bestanden uit de SA map met de beschrijving erbij en de tool waarmee hij te modden is.

Dit is handig voor de beginnende modders en als je wilt weten wat een bepaald bestand is.

Kunnen de andere modders even letten op:

- Welke bescrijving en tool nog ontbreekt bij een bestand

- Fouten

Zo zit het in elkaar:

<naam bestand> --> <tool om te vermodden> --> <beschrijving>

GTA San Andreas

eax.dll --> Hex Editor --> Dynamic Link Library (DLL) voor EAX (geluid-driver)

gta_sa.exe --> Hex Editor --> Hiermee start je het spel op, dit bestand is hardcoded dat wil zeggen dat hij moeilijk te modden is

ogg.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec

stream.ini --> Kladblok --> bevat een paar instellingetjes

vorbis.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec

vorbisFile.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec

anim

anim.img --> Img Tool 2 --> Hier zit de animatie van onder andere de voertuigen en de wapens in

cuts.img --> Img Tool 2 --> Hier zit de animatie van elk filmpje in, even voor de duidelijkheid: Het zijn geen filmpjes die je in windows kunt bekijken

ped.ifp --> Kams IFP IO script --> De animatie van de voetgangers

audio

audio/CONFIG:

AudioEventHistory.txt

BankLkup.dat

BankSlot.dat

EventVol.dat

PakFiles.dat

StrmPaks.dat

TrakLkup.dat

audio/SFX

FEET

GENRl

PAIN_A

SCRIPT

SPC_EA

SPC_FA

SPC_GA

SPC_NA

SPC_PA

audio/streams

AA

ADVERTS

AMBIENCE

BEATS

CH

CO

CR

CUTSCENE

DS

HC

MH

MR

NJ

RE

RG

TK

data

data/:

animgrp.dat --> Kladblok --> Bevat data over de animaties van voetgangers

animviewer.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat verwijzingen naar IDE's

ar_stats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over stats

AudioEvents.txt --> Kladblok --> Bevat informatie over geluiden

carcols.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over autokleuren

cargrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke voetgangers in welke auto's rijden

carmods.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke mods bij welke auto kunnen

clothes.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over kleren (in cutscenes ???)

default.dat --> Kladblok --> Bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie zoals in gta.dat

default.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin de wapens en andere dingen

fonts.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de fonts

furnitur.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het meubulair in huizen (waarschijnlijk inbreekhuizen)

gridref.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke artiest wat gemaakt heeft (hier staat ook een zekere STEVEM bij en een ADAMC, zouden dat degenen van gtaforums.com zijn?)

gta.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke bestanden door het spel geladen moeten worden

gta_quick.dat --> Kladblok --> Wordt niet gebruikt, bevat data zoals in gta.dat

handling.cfg --> Kladblok --> Bevat informatie over de besturing van de auto's

info.zon --> Kams MAP IO --> Bevat informatie over de zones

main.sc --> Kladblok --> Bevat een origineel stukje door R* geschreven missionscript

map.zon --> Kams MAP IO script --> Bevat informatie over de zones

melee.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over melee-wapens

numplate.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over nummerborden (kleuren ofzo)

object.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over bepaalde objecten, zoals hun gewicht

ped.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over voetgangers en hun gangs

pedgrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over groepen voetgangers

peds.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin alle voetgangers

pedstats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de voetgangers (hoe bang ze zijn enz.)

plants.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktes ofzo (planten ???)

polydensity.dat --> NIET met Kladblok --> ??

popcycle.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke peds waar en wanneer lopen

procobj.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over waar welke objecten willekeurig geplaatst worden (??)

shopping.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe duur bepaalde dingen zijn

statdisp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de stats

surface.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe wielen op bepaalde oppervlaktes reageren (??)

surfaud.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke geluiden bij welke oppervlaktes horen

surfinfo.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktest

timecyc.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??)

timecycp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??)

txdcut.ide --> Kladblok --> Een IDE met textureinformatie ofzo

vehicles.ide --> Kladblok --> Een IDE met alle voertuigen

water.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het water

water1.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie over het water

weapon.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de wapens

data/Decision

BLANK.ped

Cop.ped

FLAT.ped

GangMbr.ped

GROVE.ped

Indoors.ped

m_empty.ped

m_infrm.ped

m_norm.ped

m_std.ped

m_tough.ped

m_weak.ped

MISSION.???

MISSION.ped

PedEvent.txt

data/Decision/Allowed

Cop.ped

Fireman.ped

GangMbr.ped

Indoors.ped

m_empty.ped

m_norm.ped

m_plyr.ped

m_steal.ped

m_tough.ped

m_weak.ped

MISSION.???

R_Norm.ped

R_Tough.ped

R_Weak.ped

RANDOM.???

RANDOM2.???

RANDOM.ped

data/Decision/andyd

ADgrp.???

ADtemp.ped

data/Decision/chris

maf5.ped

ryder3.ped

data/Decision/chrisM

CMblnk.ped

m_std_cm.ped

data/Decision/Craig

crack1.ped

data/Decision/david

dam_sec.ped

hei2_sc.ped

data/Decision/david

sci1_is.ped

std1_is.ped

std2_is.ped

data/Icons

app.ico --> Paint, Photoshop etc. --> Pictogram voor ?

bin.ico --> Paint, Photoshop etc. --> Pictogram voor het verwijderen van SA

saicon2.ICN

saicon3.ICN

saicon.ICN

data/maps

Audiozon.ipl

cull.ipl

occlu.ipl

occluint.ipl

occluLA.ipl

occlusf.ipl

occluveg.ipl

paths.ipl

paths2.ipl

paths3.ipl

paths4.ipl

paths5.ipl

tunnels.ipl

txd.ide

data/maps/country

countn2.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten

countn2.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> Alle ID namen, coordinaten, rotatie van een aantal country objecten

countrye.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het oosten

countrye.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het oosten

countryN.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het noorden

countryN.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het noorden

countryS.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het zuiden

countryS.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het zuiden

countryw.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het westen

countryw.ipl --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten in het westen

counxref.ide --> Kams Map IO script en IPL Editor --> DFF\COL\TXD en ID namen van een aantal country objecten

data/maps/generic

barriers.ide

dynamic.ide

dynamic2.ide

multiobj.ide

procobj.ide

data/maps/interior

gen_int1.ide

gen_int1ipl

gen_int2.ide

gen_int2ipl

gen_int3.ide

gen_int3ipl

gen_int4.ide

gen_int4ipl

gen_int5.ide

gen_int5ipl

gen_intb.ide

gen_intbipl

int_cont.ide

int_contipl

int_LA.ide

int_LAipl

int_SF.ide

int_SFipl

int_veg.ide

int_vegipl

propext.ide

props.ide

props2.ide

savehous.ide

savehous.ipl

stadint.ide

stadintipl

data/maps/LA

LAe.ide

LAe.ipl

LAe2.ide

LAe2.ipl

LAhills.ide

LAhills.ipl

LAn.ide

LAn.ipl

LAn2.ide

LAn2.ipl

LAs.ide

LAs.ipl

LAs2.ide

LAs2.ipl

LAw.ide

LAw.ipl

LAw2.ide

LAw2.ipl

LaWn.ide

LaWn.ipl

LAxref.ide

data/maps/leveldes

leveldes.ide

leveldes.ipl

levelmap.ide

levelmap.ipl

levelxre.ide

seabed.ide

seabed.ipl

data/maps/SF

SFe.ide

SFe.ipl

SFn.ide

SFn.ipl

SFs.ide

SFs.ipl

SFSe.ide

SFSe.ipl

SFw.ide

SFw.ipl

SFxref.ide

data/maps/vegas

vegasE.ide

vegasE.ipl

vegasN.ide

vegasN.ipl

vegasS.ide

vegasS.ipl

vegasW.ide

vegasW.ipl

vegaxref.ide

vegaxref.ipl

data/maps/veh_mods

veh_mods.ide

data/Paths

carrec.img

NODES0.dat

NODES1.dat

NODES2.dat

NODES3.dat

NODES4.dat

NODES5.dat

NODES6.dat

NODES7.dat

NODES8.dat

NODES9.dat

NODES10.dat

NODES11.dat

NODES12.dat

NODES13.dat

NODES14.dat

NODES15.dat

NODES16.dat

NODES17.dat

NODES18.dat

NODES19.dat

NODES20.dat

NODES21.dat

NODES22.dat

NODES23.dat

NODES24.dat

NODES25.dat

NODES26.dat

NODES27.dat

NODES28.dat

NODES29.dat

NODES30.dat

NODES31.dat

NODES32.dat

NODES33.dat

NODES34.dat

NODES35.dat

NODES36.dat

NODES37.dat

NODES38.dat

NODES39.dat

NODES40.dat

NODES41.dat

NODES42.dat

NODES43.dat

NODES44.dat

NODES45.dat

NODES46.dat

NODES47.dat

NODES48.dat

NODES49.dat

NODES50.dat

NODES51.dat

NODES52.dat

NODES53.dat

NODES54.dat

NODES55.dat

NODES56.dat

NODES57.dat

NODES58.dat

NODES59.dat

NODES60.dat

NODES61.dat

NODES62.dat

NODES63.dat

ROADBLOX.dat

spath0.dat

tracks.dat

tracks2.dat

tracks3.dat

tracks4.dat

train.dat

train2.dat

data/script

main.scm --> SA Mission Builder 0.33 --> Dit is een van de hoofdbestanden, hierin zitten onder andere alle missies

script.img --> Img Tool 2 --> Bepaalde scripts die niet in de main.scm zitten zoals gokken, sporten etc.

models

models/

cutscene.img --> IMG Tool 2 --> Hierin zitten alle bestanden die in de cut-scenes gebruikt worden

effects.fxp

effectsPC.txd --> TXD Workshop --> Textuurs zoals: vlammen en rook

fonts.txd --> TXD Workshop --> Lettertype van SA

fronten1.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de radio zenders en de muis-cursor in het menu

fronten2.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de plaatjes die je in het menu tegenkomt en de map

fronten3.txd

fronten_pc.txd --> TXD Workshop --> Textuurs van de muis-cursor en verschuif-cursor in de map

gta3.img --> IMG Tool 2 --> Ook een van de hoofdbestanden van sa, hierin zitten onder andere models, textuurs, voertuigen, wapens

gta_int.img

hud.txd --> TXD Workshop --> Textuurs zoals rader iconen en de vizieren van de wapens

misc.txd --> TXD Workshop --> Banden van de auto's en motors

particle.txd --> TXD Workshop --> Veel overige textuurs

pcbtns.txd

player.img --> IMG Tool 2 --> Hierin zit onder andere alle kleding die CJ kan kopen\dragen

models/coll

peds.col --> Kams COL IO script --> bevat alle "collision info" (botsing-info) over de voetgangers

vehicles.col --> Kams COL IO script --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de coll van vliegtuigen die gewoon door de lucht vliegen (waar je dus niet in kunt) zit erin

weapons.col --> Kams COL IO script --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de colls van projectielen zitten erin

models/generic

air_vlo.DFF

arrow.DFF

hoop.dff

vehicle

wheels

wheels.DFF

zonecylb.DFF

models/grass

grass0_1.dff

grass0_2.dff

grass0_3.dff

grass0_4.dff

grass1_1.dff

grass1_2.dff

grass1_3.dff

grass1_4.dff

grass2_1.dff

grass2_2.dff

grass2_3.dff

grass2_4.dff

grass3_1.dff

grass3_2.dff

grass3_3.dff

grass3_4.dff

plant1.txd

plant1.dff

models/txd

intro1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Marco's Bistro, Liberty City 1986"

intro2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Escobar International Airport, Vice City"

INTRO3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice City Docks"

intro4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice Beach, outside Ken's Office"

LD_BEAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat icoontjes voor de knoppen op de PS2

LD_BUM.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes in een badkamer ofzo (bij mijn weten niet gebruikt)

LD_CARD.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de kaarten (Black Jack enzo)

LD_CHAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat wat vage plaatjes die iets met chatten te maken hebben

LD_DRV.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de Driving School

LD_DUAL.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Duality"

ld_grav.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Let's get ready to bumble"

LD_NONE.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "They crawled from Uranus"

LD_OTB.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces

LD_OTB2.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces

LD_PLAN.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van "Juank Air"

LD_POKE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of ander gokspel (Black Jack denk ik)

LD_POOL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het poolspel

LD_RACE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_RCE1.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_RCE2.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_RCE3.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_RCE4.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_RCE5.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_ROUL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van roulette

ld_shtr.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Go Go Space Monkey"

LD_SLOT.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de gokmachine

LD_SPAC.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het spel "Duality"

LD_TATT.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van tattoeages

load0uk.txd --> TXD Workshop --> Bevat een bij mijn weten ongebruikt plaatje met copyrights enzo

loadsc0.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje dat komt na de opstartfilmpjes

loadsc1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc5.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc6.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc7.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc8.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc9.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc10.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc11.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc12.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc13.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc14.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

LOADSCS.txd --> TXD Workshop --> Bevat alle loadscreens (volgens mij wordt alleen deze gebruikt)

LOADSUK.txd --> TXD Workshop --> Bevat een paar loadscreens

outro.txd --> TXD Workshop --> Bevat het afsluitplaatje van Vice City

splash1.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat

splash2.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat

splash3.txd --> TXD Workshop --> Leeg

movies

GTAtitles.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (1e deel)

Logo.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (2e deel)

ReadMe

Readme.txt - Kladblok - De handleiding van SA

text

american.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Engels

french.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Frans

german.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Duits

italian.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Italiaans

spanish.gxt --> SA GXT Editor --> Bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Spaans

Met dank aan:

JGuntherS

Laatst geupdate: 12-12-05 rond 5 uur

Edited by Blaster27
Link to comment
Share on other sites

Root:

eax.dll --> Hex Editor --> Dynamic Link Library (DLL) voor EAX (geluid-driver)

gta_sa.exe --> Hex Editor --> Hiermee start je het spel op, dit bestand is hardcoded dat wil zeggen dat hij moeilijk te modden is

ogg.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec

stream.ini --> Kladblok --> bevat een paar instellingetjes

vorbis.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec

vorbisFile.dll --> Hex Editor --> ogg geluidscodec

Link to comment
Share on other sites

movies:

GTAtitles.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (1e deel)

Logo.mpeg --> Windows Movie Maker of een ander videobewerkingsprogramma --> Opstartfilmpje (2e deel)

text:

american.gxt --> SA GXT Editor --> bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Engels

french.gxt --> SA GXT Editor --> bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Frans

german.gxt --> SA GXT Editor --> bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Duits

italian.gxt --> SA GXT Editor --> bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Italiaans

spanish.gxt --> SA GXT Editor --> bevat alle tekst die in het spel voorkomt in het Spaans

coll:

peds.col --> Kams Col IO --> bevat alle "collision info" (botsing-info) over de voetgangers

vehicles.col --> Kams Col IO --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de coll van vliegtuigen die gewoon door de lucht vliegen (waar je dus niet in kunt) zit erin

weapons.col --> Kams Col IO --> wordt bijna niet gebruikt, alleen de colls van projectielen zitten erin

Edited by JGuntherS
Link to comment
Share on other sites

txd:

intro1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Marco's Bistro, Liberty City 1986"

intro2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Escobar International Airport, Vice City"

INTRO3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice City Docks"

intro4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een txd uit Vice City met "Vice Beach, outside Ken's Office"

LD_BEAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat icoontjes voor de knoppen op de PS2

LD_BUM.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes in een badkamer ofzo (bij mijn weten niet gebruikt)

LD_CARD.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de kaarten (Black Jack enzo)

LD_CHAT.txd --> TXD Workshop --> Bevat wat vage plaatjes die iets met chatten te maken hebben

LD_DRV.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de Driving School

LD_DUAL.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Duality"

ld_grav.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Let's get ready to bumble"

LD_NONE.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "They crawled from Uranus"

LD_OTB.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces

LD_OTB2.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de paardenraces

LD_PLAN.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van "Juank Air"

LD_POKE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of ander gokspel (Black Jack denk ik)

LD_POOL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het poolspel

LD_RACE.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_RCE1.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_RCE2.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_RCE3.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_RCE4.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_RCE5.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van een of andere race

LD_ROUL.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van roulette

ld_shtr.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van het spel "Go Go Space Monkey"

LD_SLOT.txd --> TXD Workshop --> Bevat de plaatjes van de gokmachine

LD_SPAC.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van het spel "Duality"

LD_TATT.txd --> TXD Workshop --> Bevat plaatjes van tattoeages

load0uk.txd --> TXD Workshop --> Bevat een bij mijn weten ongebruikt plaatje met copyrights enzo

loadsc0.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje dat komt na de opstartfilmpjes

loadsc1.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc2.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc3.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc4.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc5.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc6.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc7.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc8.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc9.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc10.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc11.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc12.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc13.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

loadsc14.txd --> TXD Workshop --> Bevat een loadscreen

LOADSCS.txd --> TXD Workshop --> Bevat alle loadscreens (volgens mij wordt alleen deze gebruikt)

LOADSUK.txd --> TXD Workshop --> Bevat een paar loadscreens

outro.txd --> TXD Workshop --> Bevat het afsluitplaatje van Vice City

splash1.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat

splash2.txd --> TXD Workshop --> Bevat het plaatje uit VC dat je krijgt als je naar het andere eiland gaat

splash3.txd --> TXD Workshop --> Leeg

Lijst is klaar!

Edited by JGuntherS
Link to comment
Share on other sites

Mooi topic.

Ik hoop dat de data map zelf ook snel gedaan wordt. Daar staan ook heel veel interessante documenten (die tevens allemaal te openen zijn met kladblok, EDIT plus of andere gelijkwaardige programma´s.) ,ik had het zelf ook wel gedaan als ik wat meer tijd had gehad

Perfect jongens :)

-Topic pinned-

Link to comment
Share on other sites

@ Bradley: Here you are :)

Bij veel bestanden staat bovenin hoe je ze moet gebruiken

data:

animgrp.dat --> Kladblok --> Bevat data over de animaties van voetgangers

animviewer.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat verwijzingen naar IDE's

ar_stats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over stats

AudioEvents.txt --> Kladblok --> Bevat informatie over geluiden

carcols.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over autokleuren

cargrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke voetgangers in welke auto's rijden

carmods.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke mods bij welke auto kunnen

clothes.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over kleren (in cutscenes ???)

default.dat --> Kladblok --> Bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie zoals in gta.dat

default.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin de wapens en andere dingen

fonts.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de fonts

furnitur.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het meubulair in huizen (waarschijnlijk inbreekhuizen)

gridref.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke artiest wat gemaakt heeft (hier staat ook een zekere STEVEM bij en een ADAMC, zouden dat degenen van gtaforums.com zijn?)

gta.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke bestanden door het spel geladen moeten worden

gta_quick.dat --> Kladblok --> Wordt niet gebruikt, bevat data zoals in gta.dat

handling.cfg --> Kladblok --> Bevat informatie over de besturing van de auto's

info.zon --> Kams MAP IO --> Bevat informatie over de zones

main.sc --> Kladblok --> Bevat een GTA2 script (vaag)

map.zon --> Kams MAP IO --> Bevat informatie over de zones

melee.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over melee-wapens

numplate.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over nummerborden (kleuren ofzo)

object.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over bepaalde objecten, zoals hun gewicht

ped.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over voetgangers en hun gangs

pedgrp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over groepen voetgangers

peds.ide --> Kladblok --> Een IDE bestand met daarin alle voetgangers

pedstats.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de voetgangers (hoe bang ze zijn enz.)

plants.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktes ofzo (planten ???)

polydensity.dat --> NIET met Kladblok --> ??

popcycle.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke peds waar en wanneer lopen

procobj.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over waar welke objecten willekeurig geplaatst worden (??)

shopping.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe duur bepaalde dingen zijn

statdisp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de stats

surface.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over hoe wielen op bepaalde oppervlaktes reageren (??)

surfaud.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over welke geluiden bij welke oppervlaktes horen

surfinfo.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over oppervlaktest

timecyc.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??)

timecycp.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het weer (??)

txdcut.ide --> Kladblok --> Een IDE met textureinformatie ofzo

vehicles.ide --> Kladblok --> Een IDE met alle voertuigen

water.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over het water

water1.dat --> Kladblok --> Wordt bij mijn weten niet gebruikt, bevat informatie over het water

weapon.dat --> Kladblok --> Bevat informatie over de wapens

Link to comment
Share on other sites

Mooi topic! Dit verdient zeker een pin! :sigaar:

Edit:

Het topic was nog niet gepind, omdat bradley ook al zei dat hij het gepind had, maar however, nu is hij gepind :puh:.

>>> Door bradley: Ok, lol was ik waarschijnlijk vergeten dan :*D <<<

Link to comment
Share on other sites

Bedankt wauzi of bradley voor het pinnen

en bedankt JGuntherS voor je goede medewerking

PS: Ik vind het jammer dat JGuntherS en ik de enige zijn die een deze lijst werken, omdat er toch zo'n 15 gta modders rondlopen...

Link to comment
Share on other sites

Verbetering:

Oud:

data:
................
main.sc --> Kladblok --> Bevat een GTA2 script (vaag)

Nieuw

main.sc --> Kladblok --> Bevat een origineel stukje door R* geschreven missionscript

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...