Jump to content

SA bestanden lijst


Blastov

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Volgens mij hoort "Vorbis.dll" bij geluid, dus ik hoop dat ik het hier mag vragen.

Als het verkeerd staat, sorry daarvoor ;)

Ik heb tijdens het wissen van wat onnodige dingen (shortcuts) uit de root van GTA SA per ongeluk ook het .dll bestand "Vorbis.dll" gewist. :bonk: Hierdoor start het spel dus niet meer op omdat dit bestand nodig is. :N

Ik heb op internet naar dit bestand gezocht, gevonden, en gedownload. Maar dit is niet een goede.

Ik heb dus één nodig van een GTA San Andreas installatie. :*D

Ik kan natuurlijk GTA San Andreas opnieuw installen, maar er zitten hartstikke veel mods in.

Die moet ik dus allemaal re-installen. En dat is geen pretje :puh:

Dus aan jullie de vraag of iemand zijn "vorbis.dll" wil opsturen naar gtavicevip(at) gmail DOT com. :Y

De Vorbis.dll staat in de GTA SA map, dus gewoon X:Program Files Rockstar Games GTA San Andreas.

Kan iemand hem alsjeblieft opsturen? Heel erg bedankt alvast :engel:

Greetz,

GTA Vice VIP

EDIT: Niet meer nodig, ik heb SA gereinstalled. :ch:;)

Edited by GTA Vice VIP
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ik weet niet of het hier past, maar stel dat ik de peds.dat wil veranderen, ik heb dit al geprobeert:p en dan opgeslagen in kladblok, maar dan werkt mijn sa niet meer en loopt hij telkens vast! Hoe kan ik iets veranderen dat bijvoorbeeld agenten andere agenten haten? Zonder dat mijn spel crasht?

Rivel

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ik weet niet of het hier past, maar stel dat ik de peds.dat wil veranderen, ik heb dit al geprobeert:p en dan opgeslagen in kladblok, maar dan werkt mijn sa niet meer en loopt hij telkens vast! Hoe kan ik iets veranderen dat bijvoorbeeld agenten andere agenten haten? Zonder dat mijn spel crasht?

Rivel

ligt er aan wat je precies verandert hebt he... zeg het eens wat specifieker, dat is wel zo duidelijk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Voor zover dit topic nog bewerkt worrdt (is alweer anderhalf jaar terug ofzo):

De extensie van de bestanden in de data\decision\ die nog onbekend zijn (.???) is .grp. Andere bestanden in de data\decision map met de extensie .ped zijn te openen met kladblok.

Het bestand AudioEventHistory is (logischerwijs) te openen met Kladblok; dit is, zoals de naam al zegt, een logboek van alle Audio Events die hebben plaatsgevonden.

De bestanden in de audio\SFX\ (geluidseffecten) en audio\streams\ (streamgeluiden) zijn trouwens allemaal te openen met programma's als SAAT.

Alle bestanden in de data\maps\ map zijn te openen met Kladblok.

De extensies van vehicle en wheels in de models\generic\ map zijn trouwens respectievelijk .txd en .DFF

En zijn alle bestanden in de models\generic\ en \grass, niet gewoon te openen met 3DSMAX/TXD Workshop??

Voor VC is er overigens een Path Script (van Steve-M) die het mogelijk maakt deze paths te importeren in 3dsmax. Dit is er niet voor SA of wel? Anders zou je ze hiermee kunnen bewerken.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Wat hier het nut van is? Heel simpel, zo kan je weten waar alle bestanden voor staan. En nee, het is nog niet af, maar als het af zou zijn, zou het een heel handig naslagwerk zijn!

Gelieve in het vervolg geen topics te bumpen met zo'n inhoudsloze post.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...