Jump to content

Weetjes en Trucjes!


VforV

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Hier een truukie als je wat makkelijker een klein beedje geld wilt verdienden voor bijv. een pistol in de ammunation <a href="http://www.gtaforum.nl/?go=shop">shop</a>.

ga naar de parkeerplaats bij het vliegveld en steel dat de cheeta of de infurnus staat er geen van beide er rij dan nog ff een rondje over het eiland.

Neem de cheeta of de infurnus en ga naar het einde van het vliegveld naar de hangar naast het helicopterlandingsplaatsje en dan geef je volg <a href="http://www.gtaforum.nl/?go=gas">gas.</a> Rij recht naar de volgede hangar en ga recht over die gele dingen voor die hangar.

heb je de eerste goed genomen dan krijg je een geld bonus hou het <a href="http://www.gtaforum.nl/?go=gas">gas</a> knopje ingedrukt en ga veder naar de 2e jump weer voor een hangar en weer zo'n gele ding. Dan ga je een stukje rechtdoor en dan neem je een kleine bocht ga tussen 2 containers door en neem de schans. Het dakje op ga dan via dat dakje naar het dakje van de hangar en neem ne m60 mee geld en een wapen.

als je de revolver en de m 60 wilt dan moet je door dat kliene gaatje met je cheeta of de infurnus tegenover de parkeerplaats rij naar het trapje. Keer om rij met hoge vaart naar de schans in de buurt van de brandweer kazerne rij dan de bocht om je komt dan eerst de revolver tegen en dan ga je dat dakje van de hangar op en voila 2 wapens.

Als je de m60 niet wilt maar een rocketlauncher dan moet je de weg oversteken en dan net onder de brug naar shoreside vale en voila je ziet zo een rocketauncher.

Nog een kleine trukje.

als je <a href="http://www.gtaforum.nl/?go=autos">autos</a> wilt kapot knallen met een rocketlaunsher maar je wilt geen grote troep vor je zien liggen ga dan eens op een <a href="http://www.startpagina.nl/search/auto">auto</a> staan en knal op de <a href="http://www.gtaforum.nl/?go=autos">auto's</a> met je rocketlaunshet maar kijk uit voor de gangs en schiet niet te dichtbij.

handig voor de chtaters die ne no wanted star cheat gebruiken.

EDIT: als je ook nog meer geld wilt maar niet zo vreselijk veel.

Ga dan naar portland neem een wapen en een auto mee.

Ga voor de pay'n spray staan en knal de mensen kapot.

Maar kijk uit zorg dat je auto niet in de prak word gereden want dan ben je de pinarie.

Als je een wanted star heb pak je wagen rij de pay'n spray in en voila het kost je niks

Dit kan ook bij je savehouse dan moet je aleen bij een hoog wanted star levl naar binnen gaan nadat je het geld hebt gepakt en save.

laad dan het spel en je kan weer veder zonder de politie op je dat te hebben.

wil je de polietie afknallen ga dan je savehouse in bij portland neem een sniper rifle en knal mensen kapot vanuit je raam (sta wel tegen je raam aan). Dan komenn er meer agenten knal die ook kapot en dan komen er meer en ga zo maar vedden er je hebt dan minder kans dat je afword geknald door de fbi en het leger want ze kunnen jou minder makkelijk raken.

En ik heb ook de meeste spelfouten die ik erin had gemaakt toen ik haast had toen ik dit scheef eruit gehaald.

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

'als je op een motor rijd en je drukt de analoge stick HALF naar voren lig je op de tank van je motor bij bijv een pcj 600 en dan ga je sneller..'

dat is ook bij een noodle boy zo kan je de missie miss wat sneller halen

de katana is met lcs btw veel sterker dan met sa, in lcs is de gene altijd in 1x dood geloof ik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ie al gepost is maar als je een PCJ-600 neemt en je houdt X en Vierkantje tegelijk in, ga je zo met je achterband over het asfalt scheuren zodat er rook komt 8) En als je dan met de Linker Joystick naar links of rechts gaat ga je rondjes draaien :)

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ie al gepost is maar als je een PCJ-600 neemt en je houdt X en Vierkantje tegelijk in, ga je zo met je achterband over het asfalt scheuren zodat er rook komt 8) En als je dan met de Linker Joystick naar links of rechts gaat ga je rondjes draaien :)

:cya:

Dat is bij bijna alle auto's/voertuigen :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Als je San Andreas al gespeeld hebt tot in 'De Driving School' moest je dit ook doen BTW.

Mar nu ben ik weer over San Andreas bezig :bonk:

Ook ik heb nog wel een truukie:

Neem een hoge auto, bv. Rumpo, en dergelijke, parkeer die naast een hoge muur waar je over wil. Spring op de auto en spring dan op de muur :puh:

Ohja, mocht dit al vermeld zijn zeg het maar hoor, deze truuk was nog een uit de oude doos :D

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

Als je San Andreas al gespeeld hebt tot in 'De Driving School' moest je dit ook doen BTW.

Mar nu ben ik weer over San Andreas bezig :bonk:

Ook ik heb nog wel een truukie:

Neem een hoge auto, bv. Rumpo, en dergelijke, parkeer die naast een hoge muur waar je over wil. Spring op de auto en spring dan op de muur :puh:

Ohja, mocht dit al vermeld zijn zeg het maar hoor, deze truuk was nog een uit de oude doos :D

Wat is het doel van dit truukje?

Om in de driving school te komen?

Als dat zo is is dit truukje zinloos, want je kan ook gewoon binnendoor lopen. 8)

En dit is het forum voor GTA: Liberty City ;)

Bewerkt: door NIELS_
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het doel van dit truukje?

Om in de driving school te komen?

Als dat zo is is dit truukje zinloos, want je kan ook gewoon binnendoor lopen. 8)

En dit is het forum voor GTA: Liberty City ;)

Nee het is niet de bedoeling om in de ' Driving school' te komen. Het was nog een antwoord op post daarboven :bonk:

Maar nu ff op jouw reactie: Ik bedoel: Je kan niet over muren heen springen (toch geen hoge zoals in SA) is er vermeld, dus zeg ik: Neem een hoge auto parkeer hem naast de muur waar je overheen wil, spring op de auto en spring over de muur. Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen? En jah ik had het hier wel zeker over LCS.

Bewerkt: door -YokoZumi-
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het doel van dit truukje?

Om in de driving school te komen?

Als dat zo is is dit truukje zinloos, want je kan ook gewoon binnendoor lopen. 8)

En dit is het forum voor GTA: Liberty City ;)

Nee het is niet de bedoeling om in de ' Driving school' te komen. Het was nog een antwoord op post daarboven :bonk:

Maar nu ff op jouw reactie: Ik bedoel: Je kan niet over muren heen springen (toch geen hoge zoals in SA) is er vermeld, dus zeg ik: Neem een hoge auto parkeer hem naast de muur waar je overheen wil, spring op de auto en spring over de muur. Zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen? En jah ik had het hier wel zeker over LCS.

Dat trucje met die auto om over een muur heen te gaan moet je soms gebruiken om Hidden Packages op daken te pakken. Een voorbeeld van zo'n hoge auto is een Ambulance.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je op een Diablo auto gewoon gaat schieten komt hij op je af met een Melee wapen.(Knuppel etc.) Maar als je op de auto gaat staan, en dan erop schiet, heef de diablo dus een Pistol, die hij normaail niet heeft. Als je hem dood maakt, laat hij een Melee wapen vallen en een Pistol.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als je een auto steelt, en alleen de bestuurder eruit laat, kan het zijn dat de andere inzittende slaapt!

Hij/zij stapt dan dus niet uit, en als je een bocht maakt, zie je het hoofd ook bewegen!

Echt waar! :puh:

Komt echter niet te veel voor, ik heb helaas ook geen screen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...