Jump to content

Voor WikiGTA : De Missie : End Of The Line.


Velaro

Recommended Posts

Voor deze missie moet je minstens 35% van de gang-gebieden bezitten.

Rijd samen met Sweet naar Big Smoke's Crack Palace,daar aangekomen moet je een S.W.A.T. Tank stelen.Als je dit hebt gedaan moet je de muur met de S.W.A.T. Tank rammen.Daarna blijf je het beste in de Tank zitten en rijd alle Balla's dood binnen.

Daarna moet je door een deur,Floor 1.Schiet alle mensen dood die je tegenkomt en pak alle hartjes en/of body armor pickups.Dit moet je doen bij alle verdiepingen.

Op de de laatste verdieping moet je door een deur waar BS zich bevind,er volgt een cutscene.Daarna moet je BS doden,maar dan valt het licht uit,pak de Thermal Goggles.Nu moet je Big Smoke doden,hij heeft body armor aan dus het duurt een tijdje eer dat hij dood is.Als hij dood is volgt er een cutscene waar Tenpenny binnenkomt,als hij terug weg gaat schiet hij op machines,deze vliegen in brand.

Hiervoor heb je best de brandweer missie's gedaan omdat je dan vuurbestendig bent.Je moet ontsnappen,je hebt een tijdslimiet van 7 minuten.Natuurlijk vind je in het gebouw brandblusser-pickups.De eerste verdieping is redelijk makkelijk omdat er nog niet zo veel vuur is,maar de volgende verdieping is moeilijker.Zo moet je 3 verdiepingen omlaag.

Als je buiten bent zie je een kort filmpje waar CJ naar buiten springt en het gebouw instort,je ziet Tenpenny in een brandweerwagen stappen die net voor de Greenwood staat waar Sweet in zit.Dan doet Sweet iets onverwachts : Hij springt op de Greenwoud en springt daarna op de brandweerladder,hij hangt er aan.Nu stap je in een cabriolet.Als ze Molotovs op je auto gooien of er op schieten moet je niet bang zijn want de auto is vuurbestendig.Hierna volgt een achtervolging door heel Los Santos.

Als je op de snelweg bent gekomen vlakbij je huis gaat de brandweerwagen rechtsomkeer maken,volg hem niet want hij gaat zicht terug draaien op jouw richting.

Nu komt er een grip-metertje in beeld omdat er een agent op zijn voeten stampt.Als het grip-metertje leeg is gaat hij in jouw auto vallen,je moet wel vlakachter de brandweerwagen rijden want als hij er niet in valt is de missie gefaald.

Als Sweet er in is gevallen,neemt hij het stuur over en moet jij drive-by doen (doe dit niet op de brandweerwagen,dit haalt niets uit) op de agenten die uit de brandweerwagen komen en daarna op al de auto's die je achtervolgen.

Sweet volgt nog steeds de brandweerwagen waar Tenpenny in rijdt.Als je op de brug bent boven Grove Street zal Tenpenny door de afsluiting rijden,waardoor de brandweerwagen op Grove Street neerkomt en dan is Tenpenny dood.Er volgt een cutscene en een aftiteling van de makers.

Missie Behaald !

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt volgens mij omdat ze de missies op volgorde op de site zetten. Dus is het logisch dat 'End Of The Line' er niet bij staat. Als je even verder had gekeken, zag je dat er nog 3 missies ontbreken, die ook allemaal aan het eind van spel zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat weet ik. Bij de rode missies staat nog niet wat je moet doen in die missie. Ik bedoelde dat er nog 3 missies zijn die niet zijn uitgelegd en die ook op het einde staan. Hieruit kun je volgens mij wel opmaken dat die missies er binnenkort op komen te staan. Maar laten we maar wachten totdat iemand van de WikiGTA-crew zegt wat ze ermee doen.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

We hebben als basisregel: We posten geen werk van anderen, maar kunnen er wel info uithalen. De kans is klein dat de missie op WikiGTA komt te staan zoals jij hem hebt gepost. Maar we kunnen er wel andere info uithalen, die misschien in onze omschrijving ontbraken.

Bovendien laat je op deze manier zien dat het misschien wel iets voor jou is om mee te werken aan WikiGTA. Je op deze manier interesse...

Verder hebben we er nu ook veel aan. Zolang deze missie niet op WikiGTA staat, kan men hier terecht voor hulp met deze missie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt,ik deed deze missie omdat ik zag dat er veel topics over gemaakt werden en het best wel een moeilijke en lange missie is...En ook omdat deze missie er nog niet op stond.

Wat vinden jullie van de beschrijvind opzich ? Rate,en commentaar als het nodig is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp heb ik deze misse-beschrijving voor niets gedaan :s
Tuurlijk heb je die niet voor niks gedaan. Wij kijken wat we ermee kunnen doen.

Bedankt voor je inzending. ;)

Maar we kunnen er wel andere info uithalen, die misschien in onze omschrijving ontbraken.

Zie mijn quote's. Hij doet het nooit voor niets, ze halen er belangrijke informatie uit. De dingen die ze zelf vergeten zijn halen ze uit deze tekst. Je doet nooit iets voor niets. Ze zullen het nooit letterlijk op internet zetten.

Het is nu niet de bedoeling om heel veel in te zenden. Kijk voor meer informatie hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=19187

Ruurd31.. :*D

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...