Jump to content

love media


urbambo

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    8

  • VforV

    6

  • urbambo

    6

  • Samurai

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Om voor eens en altijd van die hellenback kwestie af te raken. :D

De hellenbach spawnt in de car showroom van Capital auto's ( op het kaartje aangeven met een rode stip) wanneer je level 4 van de zij-missie 'Car salesman' hebt uitgespeeld.

Hij spawnt soms ook bij de garages van de villa's die rond jouw savehouse staan. (op de kaart aangeven in het rood omcirkelde gebied) op shoreside vale

Het kaartje:

th_45f28_hellenbach.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Dat kan ik jou zeer zeker vertellen, op 'WikiGTA' vind je op de Hoofdpagina van 'Liberty City Stories' een link naar de 'Voertuigen' pagina van Liberty City Stories. Op die pagina vind je een link naar de 'Sentinel' voor Liberty City Stories. Als je op de naam van het voertuig hebt geklikt op de Voertuigen pagina kom je bij een pagina waar je een foto/screen ziet van de Sentinel ook vind je een gedeelte: Vindplaats: 'klik'. Als je daarop klikt krijg je als de kaart aanwezig is een kaart van Liberty City Stories met daarop ronde bolletjes, op de plek van de bolletjes kun je het des betreffende voertuig vinden. Klik 'hier' dus voor de kaart van Liberty City Stories met de vindplaats van de Sentinel erop, ze zijn dus in Portland, staunton Island en Shoreside Vale te bezichtigen. Mocht je nog een vraag hebben, stel ze gerust! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De bf injection kun je vinden bij de missie carsalesman als hij er niet staat stap ergens in en eruit missie failed dan ga je terug in die marker staan als je hem heb stap in en uit en je hebt hem dat ventje dat hem wou kopen loopt wel weg...

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt ASPHALT en natuurlijk VforV

Edit: Na zo'n 15x een rondje te hebben gereden door Portland om de ThunderRodd te pakken bij de Parking bij de Callahan Bridge staat ie er steeds weer niet! Wie kan mij de oorzaak geven?

Bewerkt: door Trecka
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt ASPHALT en natuurlijk VforV

Edit: Na zo'n 15x een rondje te hebben gereden door Portland om de ThunderRodd te pakken bij de Parking bij de Callahan Bridge staat ie er steeds weer niet! Wie kan mij de oorzaak geven?

Dit kan idd best verveeldend zijn ;) . Maar het ook weer zo dat je niet een te groot rondje moet rijden. Rij even richting de Noodle Punk draai om of rij door China Town terug naar de Vind Locatie van de Thunder Rodd. Als het goed is moet het er nu wel staan :) .

Edit: Ik bedenk me opeens weer -> iets heb je de missie Grease Sucho wel gehaald ;) . Hij staat er pas na deze missie.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt ASPHALT en natuurlijk VforV

Edit: Na zo'n 15x een rondje te hebben gereden door Portland om de ThunderRodd te pakken bij de Parking bij de Callahan Bridge staat ie er steeds weer niet! Wie kan mij de oorzaak geven?

Dit kan idd best verveeldend zijn ;) . Maar het ook weer zo dat je niet een te groot rondje moet rijden. Rij even richting de Noodle Punk draai om of rij door China Town terug naar de Vind Locatie van de Thunder Rodd. Als het goed is moet het er nu wel staan :) .

Edit: Ik bedenk me opeens weer -> iets heb je de missie Grease Sucho wel gehaald ;) . Hij staat er pas na deze missie.

Ik heb de storyline al voltooid. En trouwens, als ik de missie Grease Sucho niet gehaald had kon ik ook niet op het 2e eiland komen bij Love Media :bonk::bier:

Back ontopic:

De ThunderRodd komt er steeds weer niet :{:?:-(

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt ASPHALT en natuurlijk VforV

Edit: Na zo'n 15x een rondje te hebben gereden door Portland om de ThunderRodd te pakken bij de Parking bij de Callahan Bridge staat ie er steeds weer niet! Wie kan mij de oorzaak geven?

Dit kan idd best verveeldend zijn ;) . Maar het ook weer zo dat je niet een te groot rondje moet rijden. Rij even richting de Noodle Punk draai om of rij door China Town terug naar de Vind Locatie van de Thunder Rodd. Als het goed is moet het er nu wel staan :) .

Edit: Ik bedenk me opeens weer -> iets heb je de missie Grease Sucho wel gehaald ;) . Hij staat er pas na deze missie.

Ik heb de storyline al voltooid. En trouwens, als ik de missie Grease Sucho niet gehaald had kon ik ook niet op het 2e eiland komen bij Love Media :bonk::bier:

Back ontopic:

De ThunderRodd komt er steeds weer niet :{:?:-(

Ik heb de storyline al voltooid. En trouwens, als ik de missie Grease Sucho niet gehaald had kon ik ook niet op het 2e eiland komen bij Love Media :bonk::bier:

Je kunt naar het 2e Eiland dat je zonder de Ma missies hebt voltooid ;) . Ik weet niet of je zonder deze missies ook naar het 3e kunt :N .

Back ontopic:

De ThunderRodd komt er steeds weer niet :{:?:-(

Blijven proberen en niet steeds het zelfde rondje maken. Maak hem dan een keertje groter en dan een stukje kleiner.

Ook kun je je Save-Game plaatsen in het Save-Game Aanvraag Topic

Dan kan iemand voor je kijken of hij het zelfde probleem heeft of hem zelfs al afleveren :) .

--------------------------------

PS. Misschien een beetje dom dat ik er nu pas mee kom maar ben je er echt héél van dat je op de goede plek kijkt :) ?

Link to comment
Delen op andere websites

En de Thunder Rodd komt naast de Esperanto op die parking toch?

Ja, bij de Callahan Bridge waar je in GTA III prostituees moest afzetten bij dat oude schoolgebouw. Rij gewoon even helemaal naar de andere kant van Portland of doe eens iets anders, hij zal er ooit wel eens staan hoor :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...