Jump to content

GTA:LCS Multiplayer


da_rambo

Recommended Posts

HEy ik heb juist vandaag GTA LCS gekocht en ik moet zeggen heel cool stoer en tof spel :)...Maar ik wou graag de Multiplayer uitproberen,ik start hem op mijn internet aan mijn WLAN gewoon alles en hij vind gewoon niemand hoe komt dit? :(

Alvast Bedankt.

Bewerkt: door da_rambo
Link to comment
Delen op andere websites

je kan er niet mee online via internet wel via WLAN of bedoelde je dat niet

de bedoeling is om multiplayer te spelen met een andere psp binnen een bereikbaarheid van 16 meter (als ik het goed heb)

hieronder volgen de intstructies in stappen

1]Doe eerst je WLAN aan

2]Dan ga je naar het menu en druk je MULTIPLAYER (in het spel Gtalcs natuurlijk)

3]Wacht dan totdat je psp aangeeft dat hij een andere psp gevonden heeft bijv. een vriend van jouw

4]Dan als je psp een andere gevonden heeft krijgen jullie de instellingen van de multiplayer(de menu waarin je kiest welke battle en stad en dergelijke)

5]Dan begin je met het spel 8)

succes

The Italian :)

Bewerkt: door The Italian
Link to comment
Delen op andere websites

de bedoeling is om multiplayer te spelen met een andere psp binnen een bereikbaarheid van 16 meter

The Italian :)

16meter ik geloof er niks van lol anders hoeft er geen eens een multiplayer te zijn.

Het is gewoon door de hele wereld (met internet verbinding natuurlijk)

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Door heel de wereld... Wrm krijg ik dan geen server(s) :s :sst::sst::sst::slotje:

Probeer dan maar ook van iemand tot 16meter lukt je toch ook niet.

Nja goed

Moet je daar een internet verbinding hebben? (denk het we l)

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Door heel de wereld... Wrm krijg ik dan geen server(s) :s :sst::sst::sst::slotje:

Probeer dan maar ook van iemand tot 16meter lukt je toch ook niet.

Nja goed

Moet je daar een internet verbinding hebben? (denk het we l)

En ik had gelezen dat je alleen multiplayer kon spelen met iemand in de zelfde kamer.

Maar het kan ook anders zijn hoor maar ik dacht dat.

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, zie het als infrarood.

Vanboven op de PSP zit er een klein zwart vlakje dat is je verbinding.

Ga met 2-6 mensen naast elkaar zitten maximum 16m en je kan spelen tegen elkaar.

Je hebt verschillende modes :

Catch The Limo

Racen

Elkaar vermoorden...

Je kan racen en gaan wat je hebt vrijgespeeld, zit je in Portland kan je alleen in Portland.

Er is wel een cheat die alles unlocked in Multiplayer :

Up(3), Triangle(2), Circle, L, R

Veel speelplezier...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil nu de sfeer niet verpesten, maar ik heb wel eens op een GTA LCS-site gelezen dat je wel via internet kon spelen. Gewoon de stappen zoals normaal volgen maar i.p.v. een PSP-gebruiker naast je doe je het via uw WLAN en zo denkt GTA LCS dat die andere ook een gewone lokale speler is. Zo manipuleer je het systeem. Helaas weet ik niet meer welke site het is, maar het was volgens mij een Engelstalige (kijk eens bij de links op gtagames.nl). :?

Ik hoop dat je hieraan wat hebt, maar persoonlijk denk ik dat ik je niet echt verder geholpen heb. Mijn excuses, mocht het zo zijn.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...