Jump to content

GTA:LCS Multiplayer


da_rambo

Recommended Posts

OMFG dan ben ik nog ni verder :s wa is het nu..... :@:muur::duh:

Hij zegt dat je dan het systeem manipuleert dus zoek met google of..

Speel legaal en doe met andere spelers op een afstand van 6 m.

Gesnopen ? :puh: (niet kwaad bedoelt hoor.-)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, want eigenlijk is het niet de bedoeling dat je online kunt spelen, net zoals het niet de bedoeling is om met helikopters LC te doorkruisen.

Maar als dat 'illegaal' gedoe is, zijn cheats, cheatgames en het kraken van sommige dingen dan ook niet illegaal?

:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

De Cheats die door de maker zijn gemaakt zijn niet illegaal geloof ik, maar sommige mensen kunnen meer cheats 'maken' door hun ps2controller op hun pc aan te sluiten en die alle combinaties te laten doorzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren btw een bug in MP, want zoals je weet rijden er weinig verschillende auto's en motors in het spel en zie je vaak dezelfde mensen lopen. Echter rijd er alleen een PCJ-600 als motor, maar toen ik gisteren speelde met m'n broer zagen we alleen maar Sanchez in plaats van PCJ's! Dat was wel erg cool, want dan konden we veel stunten en over auto's heen vliegen.

Oja, Cheat Device lukt niet met MP, het spel zal irritant gaan stotteren als je op Host of Join wilt klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat als je MultiPlayer doet dat je savegames verloren gaan.

Best eerst op je PC zetten dus.

:cya:

Je savegames gaan niet verloren, ik weet niet waar je dit van haalt. Ze vragen alleen als je gaat MP dat je je savegame "unload". Je moet dus hiervoor even saven als je wilt zijn waar je nu bent met je missies, maar een backup op je pc is overbodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel jammer dat als je MultiPlayer doet dat je savegames verloren gaan.

Best eerst op je PC zetten dus.

:cya:

Je savegames gaan niet verloren, ik weet niet waar je dit van haalt. Ze vragen alleen als je gaat MP dat je je savegame "unload". Je moet dus hiervoor even saven als je wilt zijn waar je nu bent met je missies, maar een backup op je pc is overbodig.

Ah, op die manier. Ik dacht dat heel de boel verloren ging.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gta gaat via AD-HOC

Dat heeft een bereik van 16m en is te spelen op 3 kanalen

Ik heb het pas een keer gedaan bij een klasgenoot van mij

Het werkte perfect alles liep vloeiend geen schoken in het spel ^_^:Y8):klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteren btw een bug in MP, want zoals je weet rijden er weinig verschillende auto's en motors in het spel en zie je vaak dezelfde mensen lopen. Echter rijd er alleen een PCJ-600 als motor, maar toen ik gisteren speelde met m'n broer zagen we alleen maar Sanchez in plaats van PCJ's! Dat was wel erg cool, want dan konden we veel stunten en over auto's heen vliegen.

Oja, Cheat Device lukt niet met MP, het spel zal irritant gaan stotteren als je op Host of Join wilt klikken.

dit heb ik ook gehad maar volgens mij is het geen bug, wel raar dat je nooit faggios en angels ziet rijden met MP

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...