Jump to content

Plattegronden


MrKooKie

Recommended Posts

En uiteraard staan alle wetenswaardigheden van GTA2 netjes onder elkaar op WikiGTA, onder het kopje Hints & Tips. :*D

Die tanden glimmen wel heel erg hard. ;)

Je kan trouwens wel ergens op google de map die in het doosje zit vinden. Of ik scan hem wel even in als ik iemand heb gevonden met een scanner. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben even op zoek gegaan naar 3 mooie kaartjes van de diverse levels en vond uiteindelijk dit:

Downtown GTA 2

Industrial GTA 2

Residential GTA 2

Hebben jullie hier iets aan? Ikke in ieder geval wel :Y

Edit: Oeps, sorry MrKookie, dat schreef je inderdaad maar had ik even over het hoofd gezien. Laat de kaartjes dan maar zitten. Ik gebruik die bovenste alleen maar steeds mijn kerk te kunnen terugvinden. En als je mooie nieuwe hebt zonder fouten: graag! :cya:

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

--topic gesplitst--

Ik vroeg me af, is de plattegrond van GTA2 misschien gebaseerd op de PS versie, waardoor het niet klopt voor de PC versie? Ik kan me herinneren dat er enkele verschillen zitten tussen beide versies, maar heb zelf geen Playstation, dus kan het niet controleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ze beide. En ik scan ze beide in. Maar het verschil zit hem meestal in objecten en niet zozeer in gebieden of iets dergelijks. Alleen het eilandje links boven ik Level 3 zit er niet in bij de PS versie. :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
--topic gesplitst--

Ik vroeg me af, is de plattegrond van GTA2 misschien gebaseerd op de PS versie, waardoor het niet klopt voor de PC versie? Ik kan me herinneren dat er enkele verschillen zitten tussen beide versies, maar heb zelf geen Playstation, dus kan het niet controleren.

Ik las nog even je post door, (sorry voor de dubbelpost) maar de maps zijn inderdaad gebasseerd op de Playstation versie. Maar ook in de Playstation versie zit de Savekerk niet 50 coordinaten verderop. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...