Agent Kellerman Posted March 25, 2007 Report Posted March 25, 2007 Iets minder hyper a.u.b GTA Londen heb ik heelaas niet, kan hem nergens downloaden, maar k hoef hem ook niet Quote
Gunit-Soldier Posted March 26, 2007 Report Posted March 26, 2007 Ik heb hem niet. Miss download ik hem nog wel. Quote
spoeky Posted March 29, 2007 Report Posted March 29, 2007 Ik heb hem niet en hoef hem ook niet! Ik hou eigenlijk alleen van de 3D gta's. Gta 1 vond ik ook goed, maar Gta 2 vind ik niks. Gta Londen is toch wat oud. En ik denk dat ie erg tegen gaat vallen tegenover San Andreas. Quote
Agent Kellerman Posted March 29, 2007 Report Posted March 29, 2007 Nogal logisch dat SA beter is dan GTA londen, bekijk de tijd is die er tussen zit Quote
PIERRO P Posted April 1, 2007 Report Posted April 1, 2007 (edited) Sinds een aantal dagen heb ik GTA1 en GTA london. Ik vind GTA London best wel een leuk spel. (Ik ben niet echt veeleisend, dat moet de verklaring wel zijn) Edited April 1, 2007 by PIERRO P Quote
Agent Kellerman Posted April 1, 2007 Report Posted April 1, 2007 (edited) Moet je horen, Speel jij nog steeds GTA London? Waarom zou je dat spelen als de nieuwste 3D gta's al een paar jaar uit zijn PS: Te Oud en Lang geleden zijn ongeveer hetzelfde Edited April 1, 2007 by Kellerman Quote
Dastard Posted April 1, 2007 Report Posted April 1, 2007 Nee Heb er wel van gehoord,maar ze verkopen het hier nergens Quote
PIERRO P Posted April 1, 2007 Report Posted April 1, 2007 Moet je horen, Speel jij nog steeds GTA London? Waarom zou je dat spelen als de nieuwste 3D gta's al een paar jaar uit zijn PS: Te Oud en Lang geleden zijn ongeveer hetzelfde Man wat sta jij nou te zeuren. Of ik GTA London leuk vind is mijn eigen zaak. Het is een leuk spel maar mijn favoriet blijft nog altijd San Andreas. Dit is een democratisch land, ik heb het recht om mijn eigen mening te hebben. Als je dat niet aanstaat dan verhuis je maar naar Noord korea. Quote
Agent Kellerman Posted April 1, 2007 Report Posted April 1, 2007 Moet je horen, Speel jij nog steeds GTA London? Waarom zou je dat spelen als de nieuwste 3D gta's al een paar jaar uit zijn PS: Te Oud en Lang geleden zijn ongeveer hetzelfde Man wat sta jij nou te zeuren. Of ik GTA London leuk vind is mijn eigen zaak. Het is een leuk spel maar mijn favoriet blijft nog altijd San Andreas. Dit is een democratisch land, ik heb het recht om mijn eigen mening te hebben. Als je dat niet aanstaat dan verhuis je maar naar Noord korea. Chill man, Wat heb jij ineens Ik zeg gwn dat GTA London al paar jaar oud is,! Is tog zo? Quote
ruttie Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 ik heb hem niet en ik denk niet dat ik hem wil. ik heb liever gewoon 3d spellen. Quote
PIERRO P Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 Op BOL.com verkopen ze het. Met GTA1 erbij. Quote
Agent Kellerman Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 Of bij Media markt, zag ik hem laatst nog liggen! Quote
PIERRO P Posted April 2, 2007 Report Posted April 2, 2007 Moet je horen, Speel jij nog steeds GTA London? Waarom zou je dat spelen als de nieuwste 3D gta's al een paar jaar uit zijn PS: Te Oud en Lang geleden zijn ongeveer hetzelfde Man wat sta jij nou te zeuren. Of ik GTA London leuk vind is mijn eigen zaak. Het is een leuk spel maar mijn favoriet blijft nog altijd San Andreas. Dit is een democratisch land, ik heb het recht om mijn eigen mening te hebben. Als je dat niet aanstaat dan verhuis je maar naar Noord korea. Chill man, Wat heb jij ineens Ik zeg gwn dat GTA London al paar jaar oud is,! Is tog zo? Oke sorry. Quote
Recommended Posts