Skrooloose Posted October 16, 2009 Report Posted October 16, 2009 heb GTA + London69 + London61, GTA2, GTA3, Vice City en San Andreas, alle geinstaleerd ook... 0 Quote
commando Posted March 2, 2010 Report Posted March 2, 2010 nog nooit gespeeld eigenlijk, lijkt me wel epic haha 0 Quote
RomanticEvil Posted July 24, 2012 Report Posted July 24, 2012 Waarom stelt Rockstar eigenlijk GTA1 en GTA2 wel gratis beschikbaar om te downloaden en GTA Londen niet, die is nog ouder dan GTA2, zeer zeldzaam. Wel jammer, ik zou em best graag nog willen doen, nou niet om het serieus uit te gaan spelen... Nou, ik heb gelezen dat London door Take2 (of andere bedrijf?) is gereleased en niet door Rockstar zelf, waardoor ze niet de rechten hadden om deze in de Steam "GTA: The Complete Collection" te duwen of gratis beschikbaar te maken dus. Er is een XP mod van gemaakt waar je zowel 1961 als 1969 kan spelen als Standalone versies, en zelfs een special Manchester standalone zit er bij. Manchester was van Mission Pack#2 (gratis downloadbare pack) de multiplayer map, dwz, deze kan je normaal niet single player spelen. Deze stad is trouwens écht tof om te multiplayeren! Zonde dat GTA London niet zo makkelijk te krijgen is. Zie mijn andere post voor download naar deze MOD: http://www.gtaforum.nl/topic/34196-gta-london/ (reactie nummer 0 Quote
Kratod Posted August 7, 2012 Report Posted August 7, 2012 ik moet die uitbreiding pakketten nog kopen, maar dit is zeer moeilijk 0 Quote
CarlJohnson1998 Posted August 14, 2012 Report Posted August 14, 2012 Ooit gespeeld toen ik 5-6 jaar was. Leuke tijden op de PS1 Zeker hun piepstemmen en de politie auto's lol ;d - Jelle 0 Quote
Sir_Ballas Posted August 15, 2012 Report Posted August 15, 2012 ik speel gewoon the getaway, speelt zich ook af in londen, met nieuwe auto's veel betere graphics, en in 3D! toch moet je niet zeggen dat de top down view GTA's waardeloos zijn, zonder die games zouden we nu geen GTA 3, vice city, san andreas, en IV kunnen spelen. II 0 Quote
Sir_Ballas Posted August 15, 2012 Report Posted August 15, 2012 Waarom stelt Rockstar eigenlijk GTA1 en GTA2 wel gratis beschikbaar om te downloaden en GTA Londen niet, die is nog ouder dan GTA2, zeer zeldzaam. Wel jammer, ik zou em best graag nog willen doen, nou niet om het serieus uit te gaan spelen... Nou, ik heb gelezen dat London door Take2 (of andere bedrijf?) is gereleased en niet door Rockstar zelf, waardoor ze niet de rechten hadden om deze in de Steam "GTA: The Complete Collection" te duwen of gratis beschikbaar te maken dus. Er is een XP mod van gemaakt waar je zowel 1961 als 1969 kan spelen als Standalone versies, en zelfs een special Manchester standalone zit er bij. Manchester was van Mission Pack#2 (gratis downloadbare pack) de multiplayer map, dwz, deze kan je normaal niet single player spelen. Deze stad is trouwens écht tof om te multiplayeren! Zonde dat GTA London niet zo makkelijk te krijgen is. Zie mijn andere post voor download naar deze MOD: http://www.gtaforum.nl/topic/34196-gta-london/ (reactie nummer rockstar games was toch take two, of vergis ik me nou? 0 Quote
Kratod Posted August 16, 2012 Report Posted August 16, 2012 Waarom stelt Rockstar eigenlijk GTA1 en GTA2 wel gratis beschikbaar om te downloaden en GTA Londen niet, die is nog ouder dan GTA2, zeer zeldzaam. Wel jammer, ik zou em best graag nog willen doen, nou niet om het serieus uit te gaan spelen... Nou, ik heb gelezen dat London door Take2 (of andere bedrijf?) is gereleased en niet door Rockstar zelf, waardoor ze niet de rechten hadden om deze in de Steam "GTA: The Complete Collection" te duwen of gratis beschikbaar te maken dus. Er is een XP mod van gemaakt waar je zowel 1961 als 1969 kan spelen als Standalone versies, en zelfs een special Manchester standalone zit er bij. Manchester was van Mission Pack#2 (gratis downloadbare pack) de multiplayer map, dwz, deze kan je normaal niet single player spelen. Deze stad is trouwens écht tof om te multiplayeren! Zonde dat GTA London niet zo makkelijk te krijgen is. Zie mijn andere post voor download naar deze MOD: http://www.gtaforum.nl/topic/34196-gta-london/ (reactie nummer rockstar games was toch take two, of vergis ik me nou? DMA 0 Quote
Sammie_GTA Posted September 23, 2012 Report Posted September 23, 2012 Ik speel het af en toe nog wel eens. Maar na 10 minuten spelen vind ik er al niks meer aan 0 Quote
Mitchelhal Posted October 12, 2012 Report Posted October 12, 2012 Ik speel het nog wel eens. Doet me denken aan "die goeie oude tijd". 0 Quote
Recommended Posts