Hunter Posted October 13, 2005 Report Posted October 13, 2005 ik heb alle gta's behalve london waar koop je die eigelijk, want ik kan hem nergens meer vinden Quote
Ikkes Posted October 14, 2005 Report Posted October 14, 2005 In Denemarken Nee, het is inderdaad heel lastig om hem te vinden. Als je hem echt wil heel goed zoeken en volgens mij is hij zelfs te downloaden via Rockstar(en ja dit is legaal ) Quote
Lantyz Posted October 14, 2005 Report Posted October 14, 2005 Nee, GTA London is helaas niet te downloaden via Rockstar Classics. GTA London is op dit moment dan ook zo'n beetje het lastigst om te bemachtigen van de serie. Quote
Svenie Posted October 14, 2005 Report Posted October 14, 2005 ja,het zat bij het GTA collectors pack ik heb op dit gestemd ik vind gta londen wel leuk maar gta san andreas rulez Quote
arnie Posted October 14, 2005 Report Posted October 14, 2005 Nope, ik heb hem niet en ga hem ook niet kopen. Quote
ikt Posted October 14, 2005 Report Posted October 14, 2005 GTA London??? Die heb ik op cd had die nog van de oude pc Quote
Wesley Posted October 14, 2005 Report Posted October 14, 2005 ik heb GTA london wel gehad , maar ik vond hem toen saai. ik heb liever GTA SA Quote
-Niels- Posted October 15, 2005 Report Posted October 15, 2005 Ik heb hem een keer geleend van iemand voor op de PSX. Ik vond hem toen lachen, omdat GTA III etc. nog helemaal niet uit waren gekomen. En het was in engeland, en niet telkens in Amerika, en dat vond ik wel leuk. Mooie auto's, andere politiewagens! Ik vond het toen een hele leuke game, en als ik het nu weer zal spelen dan weet ik zeker dat ik hem weer ga spelen. GTA II vond ik de minst leuke uit de gehele Grand Theft Auto serie. En GTA I vond ik ook nog leuk. Omdat dat de allereerste GTA was en GTA II werd wat TE mooi. Nu heb je III, Vice City en San Andreas in 3D en dat vind ik helemaal mooi. Het is net echt, omdat ze daar de Graphics heel erg mooi hebben gemaakt. Alles lijkt zo echt en alles zit er ook in. Allemaal verschillende auto's etc. En je hebt gewoon dorpjes tussen de grote steden door en dat vind ik helemaal mooi. Komt er weer een tractor langs karren! Quote
Achille Posted October 15, 2005 Report Posted October 15, 2005 (edited) GTA londen heb je GTA 1 en 2 nodig voordat je gta londen kunt spelen Edited October 15, 2005 by Achille Quote
San_Andreas_Nigga Posted October 15, 2005 Report Posted October 15, 2005 waarom zou je die nou nog kopen, de enige GTA waar ik me mee bezig hou is natuurlijk zoals de meesten San Andreas Quote
s.e.v.a.n. Posted October 16, 2005 Report Posted October 16, 2005 Nee ga hem niet kopen ook want ik heb GTA 2 al en 1 klassiek GTA spel is genoeg Quote
Typhoon Posted October 16, 2005 Report Posted October 16, 2005 nee ik heb em ook niet is toch ongeveer hetzelfde Quote
kortman_8 Posted October 17, 2005 Report Posted October 17, 2005 Ik heb hem niet en ik hoef hem ook niet. Quote
X-TX Posted October 17, 2005 Report Posted October 17, 2005 Ik heb het wel, orgineel in doos voor PS2, voor PC heb ik alleen GTA2 en Vice City gehad. Quote
P-Jamma Posted October 17, 2005 Report Posted October 17, 2005 Ik heb het wel, orgineel in doos voor PS2, voor PC heb ik alleen GTA2 en Vice City gehad. Eeeehm.... Gta London voor de PS2?? Gta London is alleen voor de PS en voor de PC verschenen Quote
Recommended Posts