lollermans Posted December 14, 2005 Report Posted December 14, 2005 ik ook aller eerste uitgave! wel slechte missies [/quben het helemaal met je eens Quote
MrKooKie Posted December 14, 2005 Report Posted December 14, 2005 Slechte missies? Het zijn gewoon hetzelfde soort missies als in GTA1. Quote
Flying Dutchman Posted December 20, 2005 Report Posted December 20, 2005 ik heb hem niet. ik zou hem wel graag willen hebben, net als gta 3. maar helaas kun je deze niet meer apart kopen. als ik gta3 wil kopen, moet je ook Vice City erbij kopen in het dubbelpack (en Vice City heb ik dus al) en als je gta london wilt kopen moet je gta 1 erbij kopen in het dubbelpack en die heb ik ook al. Quote
VforV Posted December 27, 2005 Report Posted December 27, 2005 ik heb hem niet. ik zou hem wel graag willen hebben, net als gta 3. maar helaas kun je deze niet meer apart kopen. als ik gta3 wil kopen, moet je ook Vice City erbij kopen in het dubbelpack (en Vice City heb ik dus al) en als je gta london wilt kopen moet je gta 1 erbij kopen in het dubbelpack en die heb ik ook al. GTA III kan je zeker nog apart kopen hoor (voor PC, PS2 en XBOX). Alleen bij XBOX 'bestaat' zo'n double-pack (nu ook al 'the trilogie' met GTA3, VC en SA). Maar het is zeker nog apart te verkrijgen. Ik zie het genoeg in de winkels. Quote
xASSASSINx74snake Posted January 15, 2006 Report Posted January 15, 2006 Nog niet maar zou 'm wel graag willen hebben, net zoals 1 en 2 Quote
scorpia Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 ik heb hem niet. ik zou hem wel graag willen hebben, net als gta 3. maar helaas kun je deze niet meer apart kopen. als ik gta3 wil kopen, moet je ook Vice City erbij kopen in het dubbelpack (en Vice City heb ik dus al) en als je gta london wilt kopen moet je gta 1 erbij kopen in het dubbelpack en die heb ik ook al. GTA III kan je zeker nog apart kopen hoor (voor PC, PS2 en XBOX). Alleen bij XBOX 'bestaat' zo'n double-pack (nu ook al 'the trilogie' met GTA3, VC en SA). Maar het is zeker nog apart te verkrijgen. Ik zie het genoeg in de winkels. ik vind hem nergens meer hoor. Quote
MrKooKie Posted January 29, 2006 Report Posted January 29, 2006 GTAIII voor de xbox is er niet apart, maar wat heeft dat eingelijk met GTA London te maken. Quote
Blizz Posted February 3, 2006 Report Posted February 3, 2006 Ik heb hem!! gewoon gekocht in de winkel... Ik wist niet dat ze hem nog verkochten. Quote
Quatroking Posted February 5, 2006 Report Posted February 5, 2006 m'n pa had een orgineeltje nog in een doos op zolder liggen, nu is het van mij!!! **weeeeeee!!!!!!** hij had hem gekocht omdat hij toen nou eenmaal van die leuke knal-boem-auw-dood spelletjes hield... nu speelt die ouwe lul alleen nog maar worms en AOE snik snik... hij speelt haast nooit meer een spelletje met mij!!! dus daar hebt ge nou vaders voor! Quote
VforV Posted February 8, 2006 Report Posted February 8, 2006 nu speelt die ouwe lul alleen nog maar worms en AOE Beetje respect voor uw pa hé Trouwens, Worms 2 en AoE2 zijn cool. (AoE 1 niet echt). Quote
VforV Posted February 12, 2006 Report Posted February 12, 2006 Weet er iemand waar ze in België GTA Classics (GTA1, London en GTA2) voor PC verkopen? Quote
~Lance Vance Posted February 12, 2006 Report Posted February 12, 2006 Ik heb het doosje... Ik zag de doos van GTA London, dus ik ga ermee naar de kassa en reken hem af, maak ik hem thuis open heeft die dikke slet GTA1 erin gedaan.... Nu heb ik dus 2 GTA1 cd's Quote
Recommended Posts