Jump to content

Zelfgemaakte Filmpjes


quinton

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • quinton

    23

  • Bling

    10

  • Dogwatch

    8

  • Carl_Johnson2

    4

Dat zie ik al te vaak als ik het spel opstart... En dan skip ik het meestal ook... Maar je missie was best grappig om te zien. Ik had alleen wel van je verwacht dat je die klassieke muziek af zou hebben gezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zie ik al te vaak als ik het spel opstart... En dan skip ik het meestal ook... Maar je missie was best grappig om te zien. Ik had alleen wel van je verwacht dat je die klassieke muziek af zou hebben gezet.

Ik moest nog even uitvinden hoe die werkte :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zie ik al te vaak als ik het spel opstart... En dan skip ik het meestal ook... Maar je missie was best grappig om te zien. Ik had alleen wel van je verwacht dat je die klassieke muziek af zou hebben gezet.

Ik moest nog even uitvinden hoe die werkte :puh:

Want je had natuurlijk nog geen andere GTA gespeelt die in 3D is, waarin de besturing percies hetzelfde is... :bonk:

Ik was de natuur wetten aan het tarten:

http://ewoudbeets.nl/gta/lcsgoingtostauntonisland.wmv

Je filmpje doet het niet :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zie ik al te vaak als ik het spel opstart... En dan skip ik het meestal ook... Maar je missie was best grappig om te zien. Ik had alleen wel van je verwacht dat je die klassieke muziek af zou hebben gezet.

Ik moest nog even uitvinden hoe die werkte :puh:

Want je had natuurlijk nog geen andere GTA gespeelt die in 3D is, waarin de besturing percies hetzelfde is... :bonk:

Ik was de natuur wetten aan het tarten:

http://ewoudbeets.nl/gta/lcsgoingtostauntonisland.wmv

Je filmpje doet het niet :engel:

Bij mij doen ze het toch echt hoor.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

AUB filmpjes zetten die je kan bekijken want bij elk filmpje van jullie heb ik "file not found'!!!

sorry verkeerde topic

hag sorry! kzit tog in het juiste topic! maar ksnap niet dat jullie (in de eerste pagina) allemaal filmpjes zetten die je niet kan bekijken...

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

AUB filmpjes zetten die je kan bekijken want bij elk filmpje van jullie heb ik "file not found'!!!

sorry verkeerde topic

hag sorry! kzit tog in het juiste topic! maar ksnap niet dat jullie (in de eerste pagina) allemaal filmpjes zetten die je niet kan bekijken...

Het topic dateert uit eind 2005. Vele sites verwijderen geuploade files na een periode. Er is al zo'n 2.5 jaar overheen gegaan, en deze files zijn blijkbaar verwijderd. Ze zijn dus zeker te bezichtigen geweest, maar nu zijn ze verwijderd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
AUB filmpjes zetten die je kan bekijken want bij elk filmpje van jullie heb ik "file not found'!!!

sorry verkeerde topic

hag sorry! kzit tog in het juiste topic! maar ksnap niet dat jullie (in de eerste pagina) allemaal filmpjes zetten die je niet kan bekijken...

Het topic dateert uit eind 2005. Vele sites verwijderen geuploade files na een periode. Er is al zo'n 2.5 jaar overheen gegaan, en deze files zijn blijkbaar verwijderd. Ze zijn dus zeker te bezichtigen geweest, maar nu zijn ze verwijderd.

Ahnzoo :$

Dat verklaart waarom ik soms screenshots in een oud topic niet kan bekijken :7

MegaPilot.

EDIT: Sorry voor de bump!

Ik lette niet op de datum :bonk:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...