Jump to content

Exclusive Gang Activities?


MrKooKie

Recommended Posts

Ik snap je niet, je moet gewoon het level uitspelen (je mag wel saven ofzo hoor). :D

Maar dat level heb ik dus al uitgespeeld. Dwz: ik heb de target-score gehaald. en daarna ben ik opnieuw begonnen voor alle tokens.

Mag je dit niet in twee verschillende pogingen doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel.. Dat mag wel gewoon. ^_^

Hoe komt het dan dat ik maar 2 bonus levels heb ipv 3? Zit er een bug in? heb ik iets over het hoofd gezien?

Ik heb thans toch een legale versie (afgehaald van RockstarClassics). Of is het juist daarom?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon dat level OVERNIEUW UITSPELEN, natuurlijk moet je dan wel de 50 tokens verzamelen, je mag saven. En als het niet werkt dan heb je in dat levl waarschijnlijk al de 50 tokens verzameld. :Y Met alle Kill Frenzy's doen en dan het level uitspelen krijg je ook en bonus level. :Y

Bewerkt: door need my speed
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik heb een probleem. Wanneer ik een kill frenzie gedaan heb is alles wel goed en wel, ik sla dat op, maar dan laad ik het spel weer en dan staat die kill frenzie er weer. Beteknt dit dat ik elke kill frenzie in 1 run moet doen? En is dat met die tokens ook zo, dat ze steeds terugkeren elke keer je het spel laadt? Want zo blijf je natuurlijk bezig.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je een spel opslaat en weer laadt, is het level als het ware 'gereset'. Alle wapens, pickups, etc. liggen dus weer op hun plaats. Het enige dat het spel onthoudt is je geld, wanted level, respect, wapens, powerups en behaalde missies. Behaalde Kill Frenzies verschijnen dus weer in het level na het opslaan, maar als het goed is onthoudt het spel wel het aantal Kill Frenzies dat je al gedaan hebt (kun je zien in het pauzescherm).

Ik weet niet zeker of je reeds behaalde Kill Frenzies na het opslaan nog een keer kunt doen voor een extra punt. In theorie telt het script bij iedere behaalde Kill Frenzie een punt bij een bepaalde COUNTER, maar ik vraag me af wat er gebeurt wanneer je over het maximum (dus alle KFs, plus diegenen die je eigenlijk al gedaan hebt) heengaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...