Jump to content

'Big'n'Veiny'


Ruurd31

Recommended Posts

16he.png

Ik kon de missie 'Big'n'Veiny' niet vinden met de zoekmachine en ook niet bij de WT.

Heeft iemand tips voor deze missie? Je moet proberen pakketjes te verzamelen, voor elk paketje krijg je een seconde erbij. Heel vreemd. Tips?

Ruurd31.. :*D

*Edit: Bedankt, net voordat jij deze beschrijving poste haalde ik hem. Ik moest daarna naar de kerk.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet hier pakketjes volgen,totdat het eindigt bij de Portland Docks.

de missie begint als je in de Rumpo instapt je hebt dan 25 seconden om de eerstvolgende pakketje te pakken die recht voor je auto ligt.Als je die gepakt hebt dan krijg je ong.2 seconden erbij om de volgende te pakken.Als je ze allemaal hebt kom je uit in de Haven van Portland(The Docks)dan moet je naar zo`n mannetje gaan die je in elkaar moet slaan.Als je hem in elkaar hebt geslagen moet je die pakketjes brengen naar de XXXMagazine winkel in het Red Light District.

REWARD:$20

hier de route die je moet doen:

bigveiny6kh.gif

zelf snap ik die route ook niet echt :)

hopelijk heb je er wat aan

Succes :)

Bewerkt: door The Italian
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet hier pakketjes volgen,totdat het eindigt bij de Portland Docks.

de missie begint als je in de Rumpo instapt je hebt dan 25 seconden om de eerstvolgende pakketje te pakken die recht voor je auto ligt.Als je die gepakt hebt dan krijg je ong.2 seconden erbij om de volgende te pakken.Als je ze allemaal hebt kom je uit in de Haven van Portland(The Docks)dan moet je naar zo`n mannetje gaan die je in elkaar moet slaan.Als je hem in elkaar hebt geslagen moet je die pakketjes brengen naar de XXXMagazine winkel in het Red Light District.

REWARD:$20

hier de route die je moet doen:

bigveiny6kh.gif

zelf snap ik die route ook niet echt :)

hopelijk heb je er wat aan

Succes :)

Beetje onduiderlijk

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 5 maanden later...
ik heb daar ook een vraag over moet je wel alle pakjes hebben of niet?

Ja, want die pakjes leiden je naar die persoon die je moet vermoorden. Als je een pakje mist dan heb je de missie niet gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb daar ook een vraag over moet je wel alle pakjes hebben of niet?

Nee dat hoeft niet: Het enige dat je hoeft te doen, is genoeg pakketjes pakken, zodat je genoeg tijd hebt om in de Portland Docks uit te komen. Per pakketje dat je pakt krijg je zo'n 1 á 2 seconden. Het is dus wel belangrijk om het merendeel te pakken, maar af en toe eentje missen is dus geen ramp. ;)

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je deze missie ook doen om de 100% te halen? Want ik vind dit een erg lastige. :{

Ja, deze missie moet je (helaas) halen voor de 100%. Ik had er ook veel moeite mee, maar met een beetje rustig aan doen kwam ik er wel. Maar alle missies, zij missies, missies zoals brandweerman, hidden packeges enz. zijn allemaal nodig voor de 100%. En daar zitten ook nogal wat lastige missies tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je deze missie ook doen om de 100% te halen? Want ik vind dit een erg lastige. :{

Ja, deze missie moet je (helaas) halen voor de 100%. Ik had er ook veel moeite mee, maar met een beetje rustig aan doen kwam ik er wel. Maar alle missies, zij missies, missies zoals brandweerman, hidden packeges enz. zijn allemaal nodig voor de 100%. En daar zitten ook nogal wat lastige missies tussen.

Jammer. En die Firefighter missies. Hoeveel branden moet je blussen want ik zie nergens een level ofzo staan? En moet je dan al die branden na elkaar blussen?

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je deze missie ook doen om de 100% te halen? Want ik vind dit een erg lastige. :{

Ja, deze missie moet je (helaas) halen voor de 100%. Ik had er ook veel moeite mee, maar met een beetje rustig aan doen kwam ik er wel. Maar alle missies, zij missies, missies zoals brandweerman, hidden packeges enz. zijn allemaal nodig voor de 100%. En daar zitten ook nogal wat lastige missies tussen.

Jammer. En die Firefighter missies. Hoeveel branden moet je blussen want ik zie nergens een level ofzo staan? En moet je dan al die branden na elkaar blussen?

Je moet op elk eiland 20 branden blussen. ;) En volgens mij moet je ze allemaal na elkaar doen.( weet ik niet zeker )

Wikigta. ;)

Je moet op elk eiland 20 branden blussen. ;) En volgens mij moet je ze allemaal na elkaar doen.

Wikigta. ;)

Deze hoeven niet na elkaar gedaan te worden. Je moet gewoon op elk eiland 20 branden blussen.

Nu ik er aan denk, je hebt gelijk HerrieM. :Y Het is immers al een jaar geleden dat ik de Firefighter missies van Gta III heb gedaan. Ik werd waarschijnlijk verward door Gta Vice City en Gta San Andreas.

_O_ HerrieM _O_

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Het is trouwens ook heel erg aan te raden om deze missie te doen vóór Sayanore Salvatore, het is nog handiger als de Triads ook geen hekel aan je hebben, maar daar valt over heen te komen, ik moet hem nu ook doen, en zowel de Diablos, Triads als de Leone Family heeft een hekel aan me, komt omdat ik de missies tegen de Triads, Sayanore Salvatore en Uzi Money (die van King Courtney) heb gedaan, echt zwaar kloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is trouwens ook heel erg aan te raden om deze missie te doen vóór Sayanore Salvatore, het is nog handiger als de Triads ook geen hekel aan je hebben, maar daar valt over heen te komen,

Oeps, te laat, de Triads haten me al, maar de Leones (gelukkig) nog niet. Eens ze je haten kan je niet meer in hun gebied of je wordt direct omvergeknald door hun shotguns. Gisteren heb ik trouwens Taxi Driver voltooid en nu heb ik de Borgnine vrijgespeeld :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...