bonoo Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Beste Hoe instaleer ik een mod van www.gtamods.de Groetjes nick., Reageren
Wesley Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Je kunt een mod edittor gebruiken! Als het goed is kun je dat hier vinden. Succes! Reageren
bonoo Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Is er geen andere die van mij doet het niet... er komt alemaal fouten enzo... Bestaat er echt geen andere..? Reageren
The Mafia Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Zoek is op google.nl Reageren
bonoo Geplaatst: 31 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Ok heb het dezelfde maar.. ik zie ze niet in het spel is er een speciale code voor ofzoeits.. als ik ze erin wil zetten want ik heb ze erin gezet druk ik op start gta SA en dan zie ik ze niet.. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Met een goed edditor, Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Met de SAMI (San Andreas Mod Installer) Als je even op Google zoekt kun je die zo downloaden,als je hte met de SAMI doet heb je nooit fouten,maar er moet dan wel een .SAMI file bij zitten @CjBackDoor : Post niks als je niks nuttigs te posten hebt Mvg,Velaro Reageren
bjorntju Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) wat wil je precies in het spel zetten? als je andere auto's in het spel wil hebben moet je ff hier kijken: [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705&hl=IMG+tool (dit is het zelfde als in SA) Bewerkt: 31 december 2005 door bjorntju Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Je link werkt niet,je bedoelt waarschijnlijk dit topic : Auto's installeren met de IMG-Tool Mvg,Velaro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.