Jump to content

gta1 map editor


Smeets

Recommended Posts

een gta1 map editor bestaat die eigenlijk wel ik het eens gezocht en het enigste wat ik kon vinden is M1 maar die doet het niet op mijn pc & Junction25(Beta) maar daar snap ik niks van hoe je daar iets mee bouwt en junction25 (geen beta) zou makkelijker zijn maar die vind ik niet want alle download links zijn dood kan iemand mij helpen? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Junction25 is de makkelijkste map editor voor GTA1 die er is. Er zijn zoals je zei 2 versies. de 3D beta versie en een platte versie.

Beide werken even simpel.

De nieuwste versie van Junction25 kan je downloaden vanaf GTAgames.nl daarna zijn er nooit meer nieuwere versies gemaakt.

Hulp van de tool kan zit zover ik weet helemaal bij het programma. Ook kan je het beste beginnen met een bestaand GTA level te verbouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het maken van complete levels voor GTA is, voorzover ik begrepen heb, stukken ingewikkelder dan het mappen van levels voor zijn opvolger, GTA2. Behalve een mapeditor heb je andere een editor nodig om de politie, metro's, etc goed te laten werken. Deze editor (GTAcops) werkt alleen maar onder DOS. Dus voor je begint, is het wellicht verstandig of je alle benodigde programma's onder de knie (en überhaupt werkend) kunt krijgen, om teleurstellingen te voorkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...