Jump to content

Savegame Aanvraag


ViceSunshine

Recommended Posts

Michiel23

Ik zal het voor je doen. Ik edit mijn post straks

Oke bedankt, want hierboven op de pagina staat op de save game van expresso 2 go, maar die is helaas niet meer beschikbaar... Maar bedankt. :Y

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 447
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ruurd31

    28

  • ll.mulder

    28

  • HerrieM

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet dat ik de missie "A drop in the ocean" makkelijk kan halen, maar ik krijg er echt de zenuwen van. Zojuist ging ik hem halen en blokkeert opeens GTA3 en krijg ik een foutenrapport. Daarvoor schoot de helikopter me dood, en zo kan ik nog wel dingen bedenken. Mijn vraag is dus of iemand deze missie voor me wil halen. Alvast bedankt ! :)

Savegame:

Link to comment
Delen op andere websites

A drop in the Ocean - Passed!

Ik heb de missie: 'A drop in the Ocean' gehaald zonder Cheats en/of mods. Je moet in deze missie naar Donald Love hij zal je vertellen dat je binnen 2 minuten een boot moet vinden voordat het vliegtuig met geheime pakketjes vertrekt. Je moet dus binnen 2 minuten een boot vinden, Donald weet wel één te vinden ergens in Portland. Als je daar bent aangekomen zal als je binnen de 2 minuten bent er een vliegtuig langs je vliegen. Dit vliegtuig zal geheime pakketjes laten vallen deze moet je oppakken. Let op; voor elk pakketje krijg je er een Politie ster bij. Als je alle pakketjes hebt kom je dus aan 5 sterren, reken maar dat je dit moeilijk zult overleven op straat.

Vaar met de boot terug naar een aanleg haventje, pak daar de dichts bij zijnde auto en rijd naar Donald Love toe. Je zal van alle kanten worden beschoten, maar let daar niet te veel op. Als de Fbi- medewerkers je willen pakken stap je in hun auto's en dan rijd je gewoon weer verder. Ik heb ook nog een tip voor het ontwijken van de heli-copters. Als je in het zoeklicht staat moet je even afremmen zo zal de helicopter door vliegen en kan hij je moeilijk raken met zijn wapens. Doe dit telkens totdat je hem bent ontweken.

Veel succes met de vervolg missies en mocht er nog wat wezen, bijvoorbeeld als hij het niet doet stel de vraag gerust, want vragen staan open. Je vind de savegame in de bijlage. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was bijna klaar met de missie "Grand Theft Aero", toen er ineens koeien midden op de weg stonden. Ik hard remmen en de gangs schoten mijn auto kapot. Ik ging eruit en stapte uit mijn auto en schoot de koeien dood. Vervolgens stapte ik in de volgende auto, maar ik merkte te laat dat die ook aan het branden was.. Dan was ik dood.. :clown:

Savegame:

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Aero - Passed!

Ik heb de missie: 'Grand Theft Aero' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie net zoals de vorige missie: 'A drop in the Ocean' naar Donald Love. Ga naar binnen en Donald Love heeft weer een spectaculaire opdracht voor je. Je moet namelijk een pakket stelen van de Colombian Cartel, ga naar het vliegveld (Airport) en vervolg je weg naar een loods. Daar staat een 'Dodo' met een pakket erin te wachten, maar kijk wel uit er staan Colombian Cartel om heen. Moord de Colombians voordat je het vliegtuig overneemt, want anders schieten ze op je en heb je een grote kans dat je het niet overleeft. Als de Colombians vermoord zijn stap je in het Vliegtuig en dan zal je een melding krijgen dat je het pakket hebt. Nu loop je naar de bus die voor de loods staat. Daar staat een soort bedrijfsnaam op, je moet naar dat bedrijf toe met de bus of met een andere auto. Je vind dat bedrijf op Staunton, daar kom je Asuka ook weer tegen.

Als je op het bedrijfs terein bent aangekomen rijd je naar de Flat met de groene bescherming eromheen, daar ga je naarboven via de trap die je achter in het gebouw vind. Daar kan je een Health en Armor pakken, indien nodig. Dan ga je dichter naar de Colombians, je staat toch op een verhoging dus ze zien je niet. Je moet ze dus zonder dat ze het door hebben moorden. Probeer voorzichtig en rustig te werk te gaan, want dit voorkomt onnodige faling van de missie. Als je alle colombians die je van de verhoging kan moorden, vermoord hebt ga je naar beneden. Dan ga je naar de ingang en besluipt ze, schiet ze recht in het gezicht dan is de kans dat de Colombian sneller dood gaat groter. Dan ga je het doolhof door en probeert bij de Lift te komen, maar pas wel op je hebt niet iedereen van de verhoging kunnen moorden dus blijf alert. Maar het zal wel makkelijker wezen, omdat je als het goed is al de helft hebt gemoord. Als je eenmaal boven bent bedrijg je een soort stel, de vrouw schiet op de man en zij springt via de zijkant in een container met karton. Dan komt Asuka er aan en verteld als het goed is dat je het pakket naar Donald Love terug moet brengen, breng het pakket terug naar Donald en je zal de missie halen.

Beloning: $50.000

---

Veel succes/plezier, met de vervolg missies. En je vind de Savegame in de bijlage. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Missie: Kingdome Come

Status: Gehaald

Beloning: $10000

Bijzonderheden: Ik heb geen mods of cheats gebruikt. De Yardies zijn vanaf nu je vijanden. Pas op als je naar Ammunition gaat, Ammunition staat op het grondgebied van de Yardies. Ik heb bij deze missie je laatste stukje armor verloren.

Tip voor de slotmissie: Haal een armor bij Ammunition, dit omdat in het eerste deel van de missie veel geschoten gaat worden door de Colombian Cartel. Je zult niet veel hebben aan je wapens omdat je in het begin van de slotmissie zonder wapens komt te zitten. Je zult wel als je het losgeld komt overhandigen een pistool vinden. Verdere wapens zul je vinden wanneer je Maria bij de dam moet bevrijden.

Hieronder vind je de savegame:

Veel succes en plezier met GTA III :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo. Ik ben weer Gta III gaan spelen, Zou iemand de missie van El Burro kunnen doen waarin je 25 Triads moet vermoorden met een vlammenwerper? Want ik heb namelijk een probleem: Als ik iemand met de vlammenwerper raak en hij rent weg, dan gaan de vlammen na 10 meter weg en blijft hij leven :?

SD

Bedankt nog voor het bahalen van de Savegame ;)

Bewerkt: door SilverDust
Link to comment
Delen op andere websites

Trial by Fire - Mission Passed!

Beloning: 10.000,-

De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Pff, Zit nu op Staunton Island en dan Lukt de missie Sarayano Salvatore niet. Zou iemand de missie van El Burro op het andere eiland er ook even bij kunnen doen? Dan moet je in een busje van die Magazines terugvinden ofzo in 25 seconden en als je een stapel pakt krijg je weer een seconde erbij.

SD

Link to comment
Delen op andere websites

Sarayano Salvatore - Passed!

Ik heb de missie: 'Sarayano Salvatore' gehaald zonder cheats en/of mods. In deze missie moet je naar Asuka op Stauntion Island. Je zal daar een opdracht krijgen om Salvatore te vermoorden, ga naar de steiger die je ziet bij Asuka. Pak de Speeder en vaar rechter koers uit dan zul je een aantal stijgers vinden meer aan en ga naar Salvatore toe. Neem afstand want je mag niet in het zicht van de Bewakers komen. Als Salvatore naar buiten komt moet je hem vermoorden met een Sniper of een ander geweer. Als Salvatore vermoord zal de missie voltooid zijn. Tips: Schiet het groepje bewakers af met een Rocket Lancher.

Beloning: $25.000

Veel succes met het vervolg van het spel, de savegame zit in de bijlage. :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Dan doe ik die andere missie voor SilverDust wel even. SummerBase, hij vroeg ook of je die missie van El Burro wou doen. Pay 'N Veiny ofzo heet die. Ik ga meteen aan de slag!

----------

Gehaald: 'Big 'N Veiny' en Sayarone Salvatore

Ik heb beide missies voor je gehaald. Ik kon de savegame van SummerBase niet gebruiken. Als je de missie Sayarone Salvatore doet, dan haat de Leone gang jou en dan kun je de missie 'Big 'n Veiny' niet meer halen. Dus ik heb beide missies gehaald. Ik kreeg voor de missie Big 'n Veiny geloof ik $15.000,= gekregen en voor die andere missie ook. Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt en je vind de savegame in de bijlage. Veel succes verder! :cya:

*Savegame verwijderd + SilverDust heeft hem al gedownload*

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Hey, heeft iemand voor mij een savegame waar de missie S.A.M. gedaan is ? Ik heb deze savegame enkel nodig om de cutescéne van de missie Ransom te bekijken. :)

Alvast bedankt. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...