Jump to content

Savegame Aanvraag


ViceSunshine

Recommended Posts

  • Reacties 447
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ruurd31

    28

  • ll.mulder

    28

  • HerrieM

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voltooid

Je naam Janno538

Missie Paramedic en Patriot Playground

Cheats Nee

Opmerking: Geld, hart en pil bij savehuis en je kan de hele tijd renen zonder moe te worden!

GTA3sf7.bt me aan

Voltooid

Edit1

Aanvraag: Silence the Sneak

Je naam: guib

Missie: Silence the Sneak

Cheats: ja alles(1x i.v.b. Rocket launcer)

GTA3sf1.b

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

Voltooid

Je naam Janno538

Missie Paramedic en Patriot Playground

Cheats Nee

Opmerking: Geld, hart en pil bij savehuis en je kan de hele tijd renen zonder moe te worden!

GTA3sf7.bt me aan

Weet je zeker dat je patriot playground hebt gehaald? er staat niets in de stats.

Link to comment
Delen op andere websites

Voltooid

Je naam Janno538

Missie Paramedic en Patriot Playground

Cheats Nee

Opmerking: Geld, hart en pil bij savehuis en je kan de hele tijd renen zonder moe te worden!

GTA3sf7.bt me aan

Weet je zeker dat je patriot playground hebt gehaald? er staat niets in de stats.

ja dat heb ik gedaan, staat er een pil bij je huis?

Edit

Ik heb hem ent getest en ik ben van de savehous naar de trein station gerend en vanaf daar naar Toni.

Dit gebeurde zonder dat Cloud moe werd en rechts bij de trap onder staat een pil en hart

Bewerkt: door Kratod
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat heb ik gedaan, staat er een pil bij je huis?

Edit

Ik heb hem ent getest en ik ben van de savehous naar de trein station gerend en vanaf daar naar Toni.

Dit gebeurde zonder dat Cloud moe werd en rechts bij de trap onder staat een pil en hart

Weet je wel wat Patriot Playground is? Als ik jou zo hoor heb je namelijk enkel de Paramedic Mission gedaan. De beloning daarvoor is namelijk een pil en een hartje bij je savehouse. Bij Patriot Playground is er niets anders dan geld te verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat heb ik gedaan, staat er een pil bij je huis?

Edit

Ik heb hem ent getest en ik ben van de savehous naar de trein station gerend en vanaf daar naar Toni.

Dit gebeurde zonder dat Cloud moe werd en rechts bij de trap onder staat een pil en hart

Weet je wel wat Patriot Playground is? Als ik jou zo hoor heb je namelijk enkel de Paramedic Mission gedaan. De beloning daarvoor is namelijk een pil en een hartje bij je savehouse. Bij Patriot Playground is er niets anders dan geld te verdienen.

Ow dat, dan moet ik me beter fokusen op het lezen :$ .

Ik doe het morgen wel(voor of na het werlen), staat zeker morgen avond(na 21.00) of over morgen ochtend(In de ochtend of laat in de avond)

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat heb ik gedaan, staat er een pil bij je huis?

Edit

Ik heb hem ent getest en ik ben van de savehous naar de trein station gerend en vanaf daar naar Toni.

Dit gebeurde zonder dat Cloud moe werd en rechts bij de trap onder staat een pil en hart

Weet je wel wat Patriot Playground is? Als ik jou zo hoor heb je namelijk enkel de Paramedic Mission gedaan. De beloning daarvoor is namelijk een pil en een hartje bij je savehouse. Bij Patriot Playground is er niets anders dan geld te verdienen.

Ow dat, dan moet ik me beter fokusen op het lezen :$ .

Ik doe het morgen wel(voor of na het werlen), staat zeker morgen avond(na 21.00) of over morgen ochtend(In de ochtend of laat in de avond)

Oke, heel erg bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je naam Janno538

Missie Gripped!

Cheats Nee

Alvast bedankt

Ik ga een poging voor je wagen. Zeker weten dat ik 'm ga halen doe ik niet, want 't is een eeuwigheid geleden dat ik deze heb gedaan.

[table=header]Edit[/table]Kansloos...heb op 't moment helaas ook niet de tijd om 'm even flink te oefenen. Iemand anders mag 'm overnemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...