Jump to content

Savegame Aanvraag


ViceSunshine

Recommended Posts

Missie: Espresso to go

Opdrachtgever: Asuka

Status: Gehaald

Beloning:$40000

Mededelingen: Ik heb geen cheats of mods gebruikt wel enkele schoten verbruikt van de bazooka

Hieronder vind je de savegame

Savegame

Ik wens jou en je vriend veel succes met het spelen van GTA 3 :cya:

Hoe moet je nou die save game opslaan?

Wanneer ik de link aan klik, dan moet je uploaden, dan blader ik naar mijn save game en dan staat er linksboven iets in het rood met Warring.

Wat moet ik nu doen, want ik zit ook vast op dit moment.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 447
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ruurd31

    28

  • ll.mulder

    28

  • HerrieM

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey ViceCity om het jou dan maar even makkelijk te maken heb ik hem voor je gedownload, en je kan hem zo uit de bijlage plukken. Je moet de savegame in je GTA 3 User Files zetten, die vind je in de map Mijn Documenten. Veel succes!

***Savegame weer verdwijderd, ruimte nodig. :)***

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

1. Klik de link aan.

2. Scroll naar beneden en druk op Free

3. Er staat dan No premium-user. Please enter en een drie letterige code. Vul die code in en druk op de knop: download from mirror omega of download from mirror alpha

4. Dowload de savegame en sla deze op in de voor de savegames. Meestal is dat C:\Mijn documenten\GTA3 User Files

5. Start het spel en speel verder.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Klik de link aan.

2. Scroll naar beneden en druk op Free

3. Er staat dan No premium-user. Please enter en een drie letterige code. Vul die code in en druk op de knop: download from mirror omega of download from mirror alpha

4. Dowload de savegame en sla deze op in de voor de savegames. Meestal is dat C:\Mijn documenten\GTA3 User Files

5. Start het spel en speel verder.

Waar staat die drie letterige code dan of kun je gewoon wat invullen?

Link to comment
Delen op andere websites

De drieletterige code staat voor niks. Dat is gewoon de code die je moet invullen om het bestand te kunnen downloaden. Voor elke download is er een andere drieletterige code.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

De Missie 'Trial By Fire' lukt me niet. Ik ben altijd dood. Ook heb ik voor de gemakkelijkheid voor degene die hem wil doen alvast een Body Armor gepakt. Wil iemand deze voor me doen ? Gelieve niet te cheaten.

Bij voorbaat Dank :)

SaveGame:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gezien dat de missie I scream you scream nog moest worden gedaan voordat ik Trial by Fire kon doen. Ik heb I scream you scream en Trial by Fire voor je gedaan.

Missie: I scream you scream

Status: Gehaald

Beloning: $6000

Bijzonderheden: Geen mods of cheats gebruikt. Wel enkele granaten gebruikt tijdens de missie. Ik heb een uzi opgeraapt tijdens de missie

Missie: Trial by Fire

Status: Gehaald

Beloning: $10000

Bijzonderheden: Geen mods of cheats gebruikt. De triads zijn nu je vijanden. Ik heb tijdens de missie een pistool opgeraapt.

Hieronder vind je de savegame:

Veel plezier met GTA III :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

*Sorry voor de Dubbelpost*

En ja hoor, ik heb alweer eens jullie hulp nodig. Deze keer lukt de Missie waarbij je Salvatore moet vermoorden me niet. Kan iemand deze doen voor me ? De SaveGame vind je in de Bijlage.

SaveGame:

Ps: Moest dit de verkeerde zijn kan je me altijd een PB'tje sturen. Alvast bedankt !

Link to comment
Delen op andere websites

Het heeft even geduurt omdat er wat tussen kwam wat ik eerst moest doen, maar ik heb hem nog wel even voor je gedaan ;)

Gehaald: Sayonara Salvatore

Beloning: $25000

Ik heb geen cheats of mods gebruikt, savegame zit in de bijlage ;)

Veel succes met de volgende missies :)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de missie 'Turismo' al gedaan meen ik, maar ik heb denk ik vergeten saven... Want ik ging eens terug naar Portland en ik zal daar een 'Telefoon-Missie'. Tot mijn verbazing was het 'Turismo'. Ik had deze zeker 10 keer moeten doen voor het lukte, en ik zie er als een blok tegenop om deze nog eens te doen. Kan iemand deze doen ? Alvast bedankt. De Save vind je in de Bijlage. Gelieve niet te Cheaten

Bijlage Savegame :

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt hem al een keer gehaald, maar met dat telefoontje van El Burro kun je je tijd verbeteren van Turismo. Je hoeft hem niet perse nog een keer te doen. Je kunt gewoon verder gaan met de verhaallijn en de andere missies. Hetzelfde geldt ook voor Bling Bling Scramble van King Courtney, Rigged to Blow van D-Ice. Je kunt nadat je die zijmissie hebt afgerond een telefoontje verwachten om je tijd te verbeteren of in het geval van Bling Bling Scramble kun je het aantal checkpoints verbeteren.

Edit: Ik heb het geprobeerd maar elke keer als ik het probeerde werd mijn wagen overhoop geschoten door de Maffia en de Triads. Het is dus niet verstandig om in Portland te gaan racen. Het is onmogelijk om die race te winnen als de Maffia en Triads tegen je zijn. Blijf uit Portland als je kunt. De Maffia heeft shotguns en andere wapens. Iemand anders kan het proberen, maar dat lijkt me niet erg verstandig.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Aanvraag:

Je naam: Michiel23

Missie: Expresso to go van Asuka.

SaveGame: Heu... klik. :puh:

Alvast bedankt, het is echt een shit missie. Heb hem al ongeveer 15 keer gedaan maar helaas...

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...