Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Barcelona mooi uitgeschakeld :lol: :lol: ;):puh: B)

Goed werk hoor.. 3-0 voor komen in 20 minuten.

Daarom ook verdient gewonnen.

Edit: Woops!! Sorry voor de dubbelpost..

Bewerkt: door Tim14
Link to comment
Delen op andere websites

Wat denken jullie wat Psv gaat maken vanavond?. Ik hoop dat Psv natuurlijk wint (ben Psv-fan). Ben ook wel blij dat Barcelona is uitgeschakeld. Hopelijk komt Chelsea nog ver.

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Woops!! Sorry voor de dubbelpost..

je Bent megalid tim, dan kun je je Post, verwijderen :)

Psv gaat het denk ik niet halen vanavond, monaco trekt aan het langste eind :(

Arsenal speelt thuis tegen Bayern, dat word een aardig duel denk ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Woops!! Sorry voor de dubbelpost..

je Bent megalid tim, dan kun je je Post, verwijderen :)

Psv gaat het denk ik niet halen vanavond, monaco trekt aan het langste eind :(

Arsenal speelt thuis tegen Bayern, dat word een aardig duel denk ik :)

Dat vind ik wel een domme opmerking.. Ik zag daarna pas dat ik dubbelpostte..

En als ik hem verwijder is mijn postaantal nog even hoog..

Ik bood mijn excuses aan, want ik deed het prongeluk maar dan heeft het geen zin om zon reactie te tonen..

PSV gaat het zeker halen vanavond ze staan al met 1 been in de kwartfinale, maar het probleem is dat jij het Nederlandse voetbal uit kotst <_<

Link to comment
Delen op andere websites

maar het probleem is dat jij het Nederlandse voetbal uit kotst 

Jazeker dat ik het uitkots, het Nl voetbal en het Belgisch Voetbal is van zo'n laag niveau dat ze bijna geen prijzen meer pakken, nu spelen er allemaal jonge talenten in de divisies die het waarschijnlijk toch niet gaan maken in europa, dus ja ik kots het uit, want ik had het graag beter gezien

Link to comment
Delen op andere websites

maar het probleem is dat jij het Nederlandse voetbal uit kotst 

Jazeker dat ik het uitkots, het Nl voetbal en het Belgisch Voetbal is van zo'n laag niveau dat ze bijna geen prijzen meer pakken, nu spelen er allemaal jonge talenten in de divisies die het waarschijnlijk toch niet gaan maken in europa, dus ja ik kots het uit, want ik had het graag beter gezien

Lol.. 2002 nog Feyenoord en Daarna heeft Duitsland ook geen 1 grote prijs meer gehaald in Europa :lol:

Bovendien is het Nederlandse voetbal door buitenlandse clubs kapot gemaakt door al onze goede spelers te gaan kopen..

Dat Duitsland nou zo'n shit opleidingen heeft.

Nederland heeft veel meer ervaren spelers rondgebracht dan Duitsland..

Lol op ongeveer de 20ste plaats in de Fifa ranglijst! dus mond dicht jij voer Nederlandse voetbal..

Duitsland gaat over een paar jaar precies hetzelfde worden als het Belgische en Nederlandse voetbal..

LOZER

Link to comment
Delen op andere websites

Shaktar Donetsk 1 - 3 AZ

Toch wel gek! Sjachter had Schalke er uitgekiept met alleen maar Counter voetbal, en Az speelde het spelletje niet mee, wat begrijpelijk is, ik heb het sjachter niet gezien spelen, zo als ze dat wel tegen de Koningsblauwen deden

Link to comment
Delen op andere websites

Shaktar Donetsk 1 - 3 AZ

Toch wel gek! Sjachter had Schalke er uitgekiept met alleen maar Counter voetbal, en Az speelde het spelletje niet mee, wat begrijpelijk is, ik heb het sjachter niet gezien spelen, zo als ze dat wel tegen de Koningsblauwen deden

Dat was nou dom he? om te zeggen dat PSV het niet ging halen..

Want nu ben je stil: Niet snel conclusies trekken in het voetbal. ;)

AZ zo goed als zeker in de kwartfinale..

Het staat in principe nu 6-1 voor AZ.

Link to comment
Delen op andere websites

Psv toch wel mooi door. Ze hadden wel niet echt geweldig gespeeld maar toch. En AZ is toch wel goed bezig. Hopelijk komt Psv en AZ nog ver. Wie wordt de volgende tegenstander van Psv denk jullie?

Bewerkt: door [R-ick]
Link to comment
Delen op andere websites

,Mar 11 2005, 10:29 PM] Psv toch wel mooi door. Ze hadden wel niet echt geweldig gespeeld maar toch. En AZ is toch wel goed bezig. Hopelijk komt Psv en AZ nog ver. Wie wordt de volgende tegenstander van Psv denk jullie?

Liverpool zou een gunstige loting zijn.

Als ze tegen Chelsea, Juventus of Milan moeten zijn ze er zeker aan. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Mwa, tegen Milan liggen ze er wel uit, maar Chelsea?

Chelsea staat eerste in de Engelse League... met ongeveer 8 punten voor Manchester... denk je dan dat ze tegen PSV verliezen?

Ze winnen met mooi voetbal van Barca.. Ze hebben een schitterende doelman en de beste verdediging van Europa..

Dat wint PSV echt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mwa, tegen Milan liggen ze er wel uit, maar Chelsea?

Psv tegen chelsea? dat redden ze never te nimmer, net zoals wat tim al zij, psc mag miss de beste verdedeging hebben van NL, maar europees gezien redden ze het niet, LIverpool, daartegen zouden ze miss een kajns maken

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...