Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Of het wel een goal was..

Inderdaad, het leek of hij van de lijn was gehaald, maar net te laat. Niet verdiende goal..

ik vond het wel een mooie verdiende goal want dat zag ik niet dat die bal van de lijn was gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vond het wel een mooie verdiende goal want dat zag ik niet dat die bal van de lijn was gehaald.

Ahum.. Dat is het tegenovergestelde van mij.. <_< De bal ging wel over de lijn, maar het was niet geheel in het doel. Een goal moet er hard in gaan, deze ging maar net over de lijn. Nja..

Vanavond PSV - AC Milan, Milan gaat na de wedstrijd met goed gevoel naar huis denk ik. Of PSV moet minstens 2 doelpunten scoren, zonder een tegendoelpunt te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een goal moet er hard in gaan, deze ging maar net over de lijn. Nja..

Maarja dan telt hij als nog, hoe raar of hoe dom de goal gekomen is.

Vind het wel jammer voor chelsea, had gehoopt dat hun door gingen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond PSV - AC Milan, Milan gaat na de wedstrijd met goed gevoel naar huis denk ik. Of PSV moet minstens 2 doelpunten scoren, zonder een tegendoelpunt te hebben.

ik denk best wel dat Psv tot een stuntje in staat is, als ze snel tempo spelen en goed kaatsen dan geloof ik er best wel in :)

Link to comment
Delen op andere websites

maar het is nog wel mogelijk dat psv doorgaat naar de finale ze moeten minstens 2 doelpunten en en geen tegendoelpunten maar acmilan is super sterk. dus ik hoop dat psv naar de finale gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gezien de kansen die ze de vorige keer hadden is er een kans dát ze het nog halen. Maar het zou mij niks verbazen als ze met 2-0 voor staan en dat het alsnog 2-1 wordt door....Thomason. Maar de vorige keer hebben ze zóveel kansen weggegooid, dat gaan ze hopelijk nu wel goed maken, althans, dat hoop ik al ben ik voor Ajax. In Europees verband ben ik gewoon voor de Nederlandse ploeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Psv heeft een moeilijke tegenstander maar iedereen is te verslaan.

Ze krijgen veel kansen en nu is de stand : (op 11 minuten)

al 1-0 voor psv. best mooi als ze winnen.

en 2-0 alleen is nie genoeg.

Dan komt nog verlenging en als het dan nog niet wordt beslist nog penalty's.

en AC millaan speelt vrij rustig als het 1-0 is winnen zij en 2-1 bijvoorbeeld ook alleen als het nodig is grijppen zij in

Bewerkt: door robbie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de wedstrijd van psv net bekeken:

Prachtige wedstrijd psv had weer veel kansen waarvan er 2 ingingen.

Maar toen kwam op de 90ste minuut Ac milaan nog in actie en zoals ze vaak op het laatste moment scoren doen ze dat nu weer.

Wel jmmr want de goal telt dubbel!

Maar psv ging meteen weer in de aanval en scoorde ook nog een goal en toen floot de scheidsrechter af.

en omdat Ac milaan 2-0 thuis won 3-1 uit verloor was de eindstand:

Psv 3 Ac milaan 4.

baalle psv ligt eruit maar Ac milaan had het niet verdiend psv had gewoon moeten winnen. In allebei de wedstrijden speelde Psv namelijk beter.

Maar Psv heeft toch wel met 3-1 van Ac milaan gewonnen.

Een moeilijke opgave die zij toch gehaald hebben maar niet door gaan naar de finale van de champions lueage.

Maar ze zijn ver gekomen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wat een fantastische wedstrijd die overigens beloond voor PSV had moeten worden...

Wat waren alle goals toch mooi, vooral de laatste van Cocu, wat een heerlijk schot!

Wel jammer dat het niet werd beloond, die Milanezen op Duitse manier! :lol:

Btw, gister was de twijfelgoal van Liverpool - Chelsea gedigitaliseerd waardoor ze hem van alle hoeken konden bekijken, zo bleek dat de bal er niet in zat!

Link to comment
Delen op andere websites

wat een mooie wedstrijd tussen psv en acmilan jammer genoeg was 3-1 niet voldoende voor psv maar eigelijk psv veel beter dan acmilan en die doelpunten van psv waren ook nog mooi. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...