Jump to content

fifa 2004 crasht


Tim14

Recommended Posts

hey ;)

ik weet dat dit een gta forum is maar ik vraag het maar hier omdat ik op een fifa forum al een paar dagen wacht op antwoord... ;)

mijn pc was laatst kapot.... ik moest er toen weer alles nieuw op zetten.

Aleen als ik fifa 2004 een tijdje speel loopt het vast: het beeld staat gewoon stil en heel de computer doet niks meer het gebeurd trouwens aleen in menu's dus niet tijdens dat ik een wedstrijd speel...

Vice city en gta 3 werken er perfect op dus ik snap niet hoe dit komt..

ik heb trouwens in de handleiding gekeken en die zei dat ik een de nieuwste drivers moest instalere maar waar moet ik dat doen en hoe moet ik dat doen? ;)

Het spel is trouwens legaal ;)

Bewerkt: door tim13
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Tim,

Om te kijken woat voor kaart je hebt ga je naar Start-Uitvoeren-Je typt DxDiag in en wacht even.

Dan ga je naar beeldscherm...

Je ziet nu wat voor een kaart er in je pc geinstalleerd is. (er staan dan ook meteen, ik weet ook niet precies hoe het werkt, wat programmaatjes om je kaart te testen).

Je weet wat voor een kaart je hebt, die van mij was bijv. van ASUS met Nvidea chip.

Dan ga je dus naar bijv. ASUS en zoekt voor de kaart die je hebt de gegevens op die je nodig hebt!! ;)

Had Fifa 2004 dit al eerder op je pc?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...