Jump to content

"shakedown"


ViceSunshine

Recommended Posts

Alweer iets dat niet lukt :N . Maar deze is normaal de laatste.

1.Ik parkeer de sea sparrow voor vercetti estate en begin de missie.

2.Ik vlieg naar de north point mall.

3.,ik schiet het eerste raam stuk rond 2:45.

4.Ik moet meestal nog de hele bovenverdieping doen als de tijd op is.(waarom zegt tommy niet "i'll be back in a few hours :D .)

5.Meestal gebruik ik ofwel een baseball-bat (meestal slaat hij dan gewoon door het raam,zonder het te breken).

6.Ofwel gebruik ik een handmachinegeweer waarmee je kan lopen. (of een minigun)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan gewoon natuurlijk ook met een Rocket Launcher erop richten en schieten. Die gaat in een keer. :)

Kijk gewoon goed op de Radar waar die raampjes zijn.

Als je het echt met een Rocket Launcher doet, dan kan je beter een afstand nemen want anders raak je jezelf.

Je kan ook een andere wapen pakken en dan met een motor in Noth Point Mall in gaan zodat je op de motor zit en dan zo kan schieten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere goede manier om de missie 'Shakedown' te halen, is door een Uzi te gebruiken: Met een Uzi kun je sprinten en dit scheelt toch al gauw wat tijd. Trek je niks aan van de politie, maar blijf doorrennen: Als je de politie neerschiet, kost dit alleen maar meer tijd.

Zorg er in elk geval ook voor dat je een 'armour' aanhebt, voor het geval de politie op je gaat schieten. Op de bovenste verdieping heb je de winkel 'Zip'. Daar ligt als het goed is de 'Casual Outfit'. Als je 2 sterren hebt, pak dan deze kleding, zodat je geen politie meer achter je aan hebt.

Veel succes! ;)

NandroDavids

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met cheats speelt kan het denk ik ook op dit manier:

Komt de politie op je af? Dan is het waarschijnlijk lastiger om de code uit-te-voeren omdat het tijd rekt. Ga terug naar de menu, dus niet afsluiten, maar gewoon naar het menu waar Resume, Options etc. staat. Druk de code om de politie weg te doen, en dan heb je geen tijd verloren en kan je rustig verder gaan.

Ik weet niet of dit lukt op de PS2 maar ik denk het wel. Anders kan je het voor de missie ook even proberen met 1 sterretje achter je aan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lukt niet,maar dat had ik al geprobeerd :engel: ,kdenk dat ik het

nog eens ga proberen met een sanchez en een mac.

Maar die politie is niet echt een groot probleem,vooral de tijd... :$

EDIT:trouwens,voor sommige codes moet je het driehoekje gebruiken

waardoor je uit het pause menu gaat. ;)

Bewerkt: door Dragon of chaos
Link to comment
Delen op andere websites

Je komt uit het Vercetti Estate, er staat een auto klaar, erachter ligt een Uzi. Deze kan je gebruiken, maar is niet echt handig. Zorg dus liever dat je een Ruger/M4 bij hebt. Rij/vlieg nu naar de Mall (Dit zou in eén tot anderhalve minuut moeten lukken. Als je binnen bent, ren dan naar het dichtstbijzijnde raam en schiet het met de Ruger/ M4 stuk. Doe hetzelfde bij de andere ramen en probeer te eindigen bij de winkel die 'Gash' heet. LET OP: op de bovenverdieping bevinden zich ook nog twee winkels!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...