Jump to content

Locatie Hidden Packages


Zinu

Recommended Posts

Hey, waar kan ik precies Hidden Package nummer 15 volgens deze kaart vinden:

http://db.gamefaqs.com/portable/psp/file/g...nd_packages.png

Ik heb uit de bijbehorende tekst het volgende:

"

XV. Hidden Package 15

-------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

Location: In the ruins of the "Blow Up Dolls" house, Portland

This package is only available after completing the mission "Blow Up Dolls".

The building itself is easily located. Go north from the hospital and take

the first left. Take the first right and follow this road along. You will see

the blow up dolls house on your left. The package is on the ground floor.

"

Ik ben in die ruine maar ik kan daar geen pakket ofzo vinden... Weet iemand waar ik moet zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dizzee

    25

  • XxViperxX

    14

  • VforV

    12

  • Zinu

    9

Top Posters In This Topic

op het dat van dat klijne gebouwtje, naast de deur van je savehuis,, je moet er op proberen te komen met een auto, of met edsons garter cheat deviced (gewoon met super jump of iets in die richting) op het dat licht hij achter het schoorsteentje..

Link to comment
Delen op andere websites

op het dat van dat klijne gebouwtje, naast de deur van je savehuis,, je moet er op proberen te komen met een auto, of met edsons garter cheat deviced (gewoon met super jump of iets in die richting) op het dat licht hij achter het schoorsteentje..

Of je kan ook een vuilniswagen en Moonbeam tegen elkaar zetten en er zo opspringen zonder cheats.

En in dat opgeblazen gebouw (vlakbij je savehuis) ligt het gewoon tussen de ruïne. Soms kijk ik ook gewoon over dingen heen dat ik dan denk: 'Hoe kan ik dat nu niet gezien hebben.'

Link to comment
Delen op andere websites

op het dat van dat klijne gebouwtje, naast de deur van je savehuis,, je moet er op proberen te komen met een auto, of met edsons garter cheat deviced (gewoon met super jump of iets in die richting) op het dat licht hij achter het schoorsteentje..

Of je kan ook een vuilniswagen en Moonbeam tegen elkaar zetten en er zo opspringen zonder cheats.

De makkelijkste manier is een Ambulance auto daarvoor neerzetten. Daar kun je van de motorkap op het dak van de auto springen en zo van het dak van de auto naar het dak van het schuurtje.

EDIT: Maar praten we wel over de juiste? De Hidden Package die na de missie Blow Up 'Dolls' verkrijgbaar komt is zeker niet deze. Die hij bedoelt is volgens mij die ene in de ruïne van het opgeblazen Dolls huis.

Bewerkt: door LucasV
Link to comment
Delen op andere websites

De makkelijkste manier is een Ambulance auto daarvoor neerzetten. Daar kun je van de motorkap op het dak van de auto springen en zo van het dak van de auto naar het dak van het schuurtje.

EDIT: Maar praten we wel over de juiste? De Hidden Package die na de missie Blow Up 'Dolls' verkrijgbaar komt is zeker niet deze. Die hij bedoelt is volgens mij die ene in de ruïne van het opgeblazen Dolls huis.

hmmm, daar moet je dan toch geen zo'n gekke toeren uithalen, neem dat package gewoon.

Ik had het over hetgeen op het dak van dat kotje bij je savehouse in Portland.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

hmmm, daar moet je dan toch geen zo'n gekke toeren uithalen, neem dat package gewoon.

Ik had het over hetgeen op het dak van dat kotje bij je savehouse in Portland.

Ik ook, maar dat is niet de Hidden Package die hij bedoelt. Hij bedoelt die ene in het Doll's huis.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

hmmm, daar moet je dan toch geen zo'n gekke toeren uithalen, neem dat package gewoon.

Ik had het over hetgeen op het dak van dat kotje bij je savehouse in Portland.

Ik ook, maar dat is niet de Hidden Package die hij bedoelt. Hij bedoelt die ene in het Doll's huis.

Dat Doll's House is toch dat gebouw dat je met een auto moest opblazen?

Als het dat is, gewoon dat package nemen. Het is toch niet ongrijpbaar?

Datgene op het tankstation daarintegen...

Link to comment
Delen op andere websites

hmmm, daar moet je dan toch geen zo'n gekke toeren uithalen, neem dat package gewoon.

Ik had het over hetgeen op het dak van dat kotje bij je savehouse in Portland.

Ik ook, maar dat is niet de Hidden Package die hij bedoelt. Hij bedoelt die ene in het Doll's huis.

Dat Doll's House is toch dat gebouw dat je met een auto moest opblazen?

Als het dat is, gewoon dat package nemen. Het is toch niet ongrijpbaar?

Datgene op het tankstation daarintegen...

Nee, de package ligt onder het puin in het opgeblazen huis. (Ja, die je moest opblazen met auto)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook een probleempje met een hidden package klik

ik heb de package aangeduid met een zwarte stip ik weet waar hij ligt maar ik weet niet hoe ik erbij kom

Je pakt een ambulance, je rijdt naar de achterkant van het ziekenhuis en je gebruikt de ziekenwagen om over de muur te springen en op het dak van het warenhuis die achter die muur ligt.

Nee, de package ligt onder het puin in het opgeblazen huis. (Ja, die je moest opblazen met auto)

Hmmm, hoe moet je dààr dan onder geraken :?

Hij ligt niet echt onder het puin, je kan er zeer makkelijk bij. Ik maak wel nog eens een screenshot wanneer ik de kans krijg.

EDIT:

video1.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Hij ligt niet echt onder het puin, je kan er zeer makkelijk bij. Ik maak wel nog eens een screenshot wanneer ik de kans krijg.

EDIT:

video1.gif

Wel, dàt package bedoelde ik dus. :Y Ik vroeg me al hoef hoe je in godsnaap onder dat gebouw zou kunnen.

Ik wou ook al een filmpje/screen maken, maar je was me voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...