Jump to content

Locatie Hidden Packages


Zinu

Recommended Posts

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dizzee

    25

  • XxViperxX

    14

  • VforV

    12

  • Zinu

    9

Top Posters In This Topic

Ik leun ook wel naar voren (op een PCJ 600 trouwens) maar hij haalt het gewoonweg niet :(

EDIT: Ik heb het net nog maar eens geprobeerd, maar dat haalt 'ie van z'n leven niet!

EDIT2: En ook al komt ie hoog genoeg, hij ramt gewoon tegen die hoge rode buis aan! En dat de hele tijd!

Bewerkt: door Zinu
Link to comment
Delen op andere websites

Ik leun ook wel naar voren (op een PCJ 600 trouwens) maar hij haalt het gewoonweg niet :(

EDIT: Ik heb het net nog maar eens geprobeerd, maar dat haalt 'ie van z'n leven niet!

EDIT2: En ook al komt ie hoog genoeg, hij ramt gewoon tegen die hoge rode buis aan! En dat de hele tijd!

Mij is het na enkele keren gelukt hoor.

PS: mag dat, dubbelposten?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat mag niet VforV ;)

Zinu, gelieve daar de volgende keer op te letten.

Ontopic: dat pakketje is helemaal niet zo moeilijk, je gaat gewoon het terrein daar op, het pakketje ligt tussen het gebouw dat daar staat en de muur. ;)

EDIT: Ohja voor dat andere hidden package kan je ook een banshee gebruiken om op dat dak te raken. Daarmee is het mij ook wel eens gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat mag niet VforV ;)

Zinu, gelieve daar de volgende keer op te letten.

Ontopic: dat pakketje is helemaal niet zo moeilijk, je gaat gewoon het terrein daar op, het pakketje ligt tussen het gebouw dat daar staat en de muur. ;)

EDIT: Ohja voor dat andere hidden package kan je ook een banshee gebruiken om op dat dak te raken. Daarmee is het mij ook wel eens gelukt.

Idd, het lijstje waarmee het het beste gaat bij die hidden package...

  • pcj-600
  • sanchez
  • infernus(2/3 kans bij mij)
  • cheetah(3/4 kans)
  • BANSHEE(AANRAADER)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, het is gelukt met de PCJ, ik knalde weer tegen de eerder genoemde hoge rode buis maar deze keer werd ik hierdoor op dat dak gegooid. Geluk dus. Maar ik heb 'm nu, en daar gaat 't om.

Toch bedankt voor alle tips.

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe (ik heb wel geen kaart). je weet wel, die werf vlakbij de plaats waar je jobs moest doen voor JD, wel dat gebouw is afgesloten door een blauwe muur en er is 1 opening waar je enkel te voet of per bike doorkan. Maar dat package ligt te hoog (boven die gang) en je kan er toch niet met een ziekenwagen of vrachtwagen binnenraken :?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst met behulp van een unique jump op het dak zien te raken, eens je daar bent kan je makkelijk op dat lager gedeelte komen waar het hidden package ligt. Ik zal proberen er een filmpje van te maken, maar ik vrees ervoor of dat zal lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst met behulp van een unique jump op het dak zien te raken, eens je daar bent kan je makkelijk op dat lager gedeelte komen waar het hidden package ligt. Ik zal proberen er een filmpje van te maken, maar ik vrees ervoor of dat zal lukken.

Er ligt daar wel zo'n schuine plank, maar daarmee kom je over de muur terug op straat terecht, of is er nog een andere??

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de schans gebruiken in 'The dolls house' waar het eerste hidden package lag van dit topic. En daar moet je met een PCJ600 of Manchez over gaan en je begint best te rijden van in Chinatown. Zo krijg je het meeste snelheid.

Dat zal ik rap eens gaan proberen. ;)

Ps: bedoel je niet Sanchez i.p.v. Manchez :puh:

Edit ; thnx, ik heb hem (na een uur proberen) Nu nog die Unique Stunt ook halen :puh:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

voor hidden package #15 Klik moet je dan eerst de missie gedaan hebben van dolls house ofzow voor dat je hem kan pakken? dus ook voor package #16?

want ik kan die 2 niet vinden/komen en die filmpjes die op page 1+2 staan die links lopen dood

en weten jullie ook waar package #12 te vinden is?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...