Jump to content

Locatie Hidden Packages


Zinu

Recommended Posts

Ook heb ik maar een bepaalde limiet dat ik op mijn webspace kan uploaden. Dus om nieuwe filmpjes te uploaden moet ik er andere weer afhalen. Het is dus best dat je ze gewoon download en op je computer zet, mocht je ze nog eens willen bekijken.

Eerst goed een topic doorlezen voor je een vraag stelt. ;) Zoals je kunt lezen heb ik die filmpjes al van mijn webspace gehaald omdat ik maar een beperkte limiet kan uploaden daar.

voor hidden package #15 Klik moet je dan eerst de missie gedaan hebben van dolls house ofzow voor dat je hem kan pakken? dus ook voor package #16?

Ja, je moet eerst de missie Blow up 'Dolls' van Salvatore gehaald hebben.

en weten jullie ook waar package #12 te vinden is?

Dat package ligt gewoon bij salvatore's mansion op de duinen. Juist voor de steile helling/afgrond op het gras.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dizzee

    25

  • XxViperxX

    14

  • VforV

    12

  • Zinu

    9

Top Posters In This Topic

oh en die package op die benzinepomp hoe kan je die pakken??

ik heb echt vanalles geprobeerd maar ik kom er gewoon niet op :S

en die package op die brigdge (map: meest linksonder) ik geloof # 37 maar weet niet cker hoe kan je die pakken?

Bewerkt: door XxViperxX
Link to comment
Delen op andere websites

oh en die package op die benzinepomp hoe kan je die pakken??

ik heb echt vanalles geprobeerd maar ik kom er gewoon niet op :S

Je plaatst een ambulance wagen gewoon zoals op deze screen: http://users.pandora.be/GoDoFuNReaL/Downlo...iddenpacke8.bmp

Je gaat erop gaan staan en jumpt op het dak van het benzine station, zoals op het filmpje: http://users.pandora.be/GoDoFuNReaL/Downlo...%20package8.gif

en die package op die brigdge (map: meest linksonder) ik geloof # 37 maar weet niet cker hoe kan je die pakken?

Langs het water staat er dicht bij de brug ook een schans. Daar moet je met een pcj richting het hidden package naartoe springen. Het is wel niet zo makkelijk, ik heb het ook een aantal keer moeten proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

#13:

Is vrij makkelijk te krijgen, alleen ligt dat midden in een gebouw en kan je er nog niet bij als je nog op staunton island zit. In een missie op shoreside vale, 'Bringing tha house down' moet je een deel van staunton opblazen en pas dan is dat package beschikbaar

#21:

Pak een voertuig en plaats die naast de middenberm, zo kan je erop springen. Dan kan je naar de plaats van het hidden package gaan. Je moet gewoon zeer voorzichtig op de smalle randjes van die ramp lopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...