Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Bios.

 

-Black panther  imax 3d

Hele goeie film met een interessante muziek keuze, een maatschappij hightech gevormd met traditionele wapens en tradities ziet goed uit. Genoeg spanning maar toch luchtig genoeg om komisch te zijn. De bijna gehele donkere cast zet zich in om er echt een goed verhaal neer te zetten, mocht er een sequel komen zeker de moeite waard om meer over deze wereld uit te wijden. k

 

-A quiet place

Het is weliswaar niet de enige film over dit concept maar dat neemt niet weg hoe weinig er van zijn, is toch wel een verademing zo nu en dan. Het is echt een hele goeie film bijna elk geluid laat je opschrikken dus je zit in de zenuwen om zelf adem te halen.
Het is zelfs zo gemaakt dat het niet inzakt en saai wordt, het camerawerk is hier een gedeelte van heel fijn. Het laat weinig info toe over wat er is gebeurd maar zo wel dan wordt t mooi verwerkt in bepaalde momenten. k

 

-Rampage: big meets bigger imax 3d

Je ziet ’meneer the rock’’ laatste tijd veel in dezelfde soort films dus het type dat ie speelt is ook niet bijster nieuw. Hoe dit gefilmd is ziet het eruit alsof het een hoog niveau heeft maar kwa acteer werk wordt het er niet zo uitgehaald helaas. Het is vrij goed monster dieren die over het land en stad razernijen spanning genoeg dus, voelt wel n beetje als een cross-over aan.  Acteur ’Morgan’ haalt negan hiervoor tevoorschijn.. k

 

-The hurricane heist 3d

Wat een film je moet er maar opkomen want in het echt lijkt me dit niet mogelijk. Maar het maakt het er wel extra spannend en ziet er heel goed uit. Hoewel her en der best wat fouten in zitten en onverklaarbare.. k

 

-Midnight sun

Niet bepaald iets nieuws onder de zon anderwijs betreft de ziekte je zelden in n film ziet.

Maar best liefdevol gemaakt met een prima stel acteurs, o.a 1e rol voor de zoon van ’Schwarzenegger’ en zulke mooie muziek. k

 

-Blockers

Best amusant en divers in persoonlijkheden, mooi hoe bepaalde thema’s aangekaart worden. k

 

-Gnomeo & Juliet: Sherlock gnomes

Een hele leuke film en ook heel apart zo’n combinatie van dingen o.a liefde en mysterie, heel anders dan het eerste deel en tegelijk origineel in een verpakte mix van bekende dingen. k

 

-Avengers: infinity war (part 1) imax 3d

10 jaar werk na zoveel films om uiteindelijk bij deze film uit te komen.. echt ‘episch’ een woord dat ik zelden bij een film gebruik. En een film die toch naast m’n geliefde ’guardians o/t galaxy 2’ komt te staan. Al laat het me ook een beetje een nare smaak achter zoals bij ‘Logan’ zou toch tranen moeten laten, ieder geval is het een mega spektakel van jewelste.
Prachtige omgevingsbeelden, mooie cgi en het verhaal, geweldige actie en humor. Het sleept je mee van begin tot einde in spanning en in zenuwen. (al verwachte ik wel meer uit kracht van de helden en hulk)

Dat gerucht van tig cameo’s van onbekende helden blijft dus ook in dat rijk, of het moet nog komen wellicht met t 2e deel of  anders avengers 4. Afijn dan nog is dit nog nooit vertoont.

Erg mooi hoe de scenes met Thanos en Gamorra zijn gemaakt, Thor net zo ongeloofelijk.
tja spider-man doet me helaas minder wel zonde maar ja wat wil je met n nieuw broekie.
Meer kan ik ook niet kwijt anders vertel ik te veel, ben wel van plan nog een keer te gaan.


Het zou super zijn als er een 2 deel zou komen al schijnt dat niet meer door te gaan, we gaan het zien en anders hopelijk toch in Avengers 4. Het is ieder geval een nieuwe start voor vele helden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Avengers: Infinity War - Part 1        10/10
 

Spoiler

Mr. Stark... I don't feel so good. Please Mr. Stark, I don't want to go. 

Damn man, wat een zware film. Helft van de cast dood, andere helft nauwelijks in leven. Ik ben blij dat Black Panther ook riebedebie is, zwaar overhyped persoon die ik al vanaf Civil War niet af kon. Leuk om te zien dat de bad guy eindelijk (nog) niet verliest en dat er voor de eerste keer eens iets gebeurd aan de andere kant. 

Jammer dat Groot en Spidey ook verdwenen zijn. 2 van mijn 3 liefste personages...

 

F.C. De Kampioenen 3      5,5/10
Meh. Op zich niet afgrijselijk, maar ongeveer 85% van de film hebben we al in afgelopen 22 seizoenen gezien...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Truth or Dare

Ik ben hier samen met mijn nichtje heen geweest gisteravond.

Ze houdt normaal nooit van horror/thriller maar is toch gegaan omdat Lucy Hale* de hoofdrolspeelster is.

 

Vond het zelf wel een vermakelijke film.

Maar had er stiekem wel iets meer van verwacht.

 

Cijfer: 70/100

 

*Zij is fan van deze actrice die in Pretty Little LiArs de rol van Aria Montgomery speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Bios.
 

-I feel pretty

De trailer deed me niks om het eigenlijk te willen zien, Amy schumer boeit me eigenlijk ook niet nog minder dan Adam sandler eigenlijk. Wat die laatste betreft is het ene keer goeie film andere keer niet, wilde deze film dus met tegenzin proberen als het niets zou zijn laat ik voortaan films met Amy dus links liggen.
Maar de film is toch best de moeite waard de intentie en de boodschap is goed, ze probeert het dat is te zien maar meer ook niet. t

 

-The matchmaker

Het is niet dat je je snel verveelt met deze film her en der mogelijk zelfs een lach. Maar het is eigenlijk best simpel en voorspelbaar, iedereen is een type en alleen dat weinig diepgang.
en toch enkele mooie momenten wat het ook wel mooi maakt. t

 

-Truth or dare

Redelijke film voorspelbaar en nauwelijks eng, de creepy faces konden best enger en de ’Dares’ veel beter.. t

 

-The guernsey literary and potato peel pie society

Een plaatje van een film heel sterk en meelevend door de vele emoties. De cast is heel fijn geeft het geheel een goeie sfeer waaronder natuurlijk de prachtige omgevingen en sets.

Het is laat een simpele 2e wereld oorlog in flashbacks zien dan dat het echt heel hard was, ondanks een paar indrukken op gebouwen. Maar wat dat betreft is die tijd heel mooi ouderwets weergeven en laat het gevoel na de oorlog voorbij is wel door in de sfeer.

Helaas is het echt nogal moeilijk te plaatsen waar het zich nou afspeelt als je het niet kent, Londen, Parijs en Duitsland wordt genoemd maar waar dit eiland nou bij thuis hoort? k

 

-The rider

Een vrij simpele film dat heel rustig vooruit gaat, cowboys teens die de gevolgen ondervonden hebben en letsel hebben en daarmee om moeten gaan, waar het gehandicapte zusje meer in je oog springt dan de rest. Verder is het alleen prairie landschap en paarden beelden om zogenaamd te het leven te overdenken. Me nog net niet verveeld. t

 

-Tully  - samen met oom alex

Niks bijzonders gewoon een film over het dagelijks leven van een moeder en de sleur ervan. Heel herkenbaar vast voor veel mensen en dat doet het hem in deze film, de cast is prima.
Maar zo nu en dan toch mooie momenten wat er goed in is verwerkt. k

 

-Wendy & dixie

Leuk filmpje met een leuke cast in een mooie streek gebied. k

 

-Lbj

Wist niks over deze president dan dat ie her en der weleens genoemd is in films, dus het is een aardig filmpje. Maar niet veel bijzonders naast het politieke gekonkel en de dood van jfk. t

 

-Isle of dogs

Een interessante film en de stop-motion is echt heel mooi om te zien. Het heeft wel iets bekends zo ook invloeden van andere films maar is origineel. Zowel avontuurlijk als spannend in een zekere dreigende sfeer. Ook leuk hoe ze de vertaling hebben gedaan om je meer te wanen in het oosten. k

 

-Blue

Prachtige film ze laten dingen zien die ik nog niet kende of wist, dus er is nog zoveel te leren en te zien van de wereld. k

 

-Bad samaritan

Niet echt iets nieuws maar toch best een aardige film die blijft boeien, de cast is prima dus de sfeer zit er wel goed in. Her en der een lach of een jump scare. K

 

-Deadpool 2

Weet niet of het beter is dan het 1e deel maar anders is het wel, merendeel wordt je overladen met grappen die vallen plat of niet. Bijkomstige helden/schurken maakt de boel ook interessant. Maar worden wat dingen gedaan zit best raar in elkaar moet je gewoon loslaten het is deadpool dan gaat logica uit de deur. De actie is super en weer genadeloze moordpartijen het steekt echt de draak met zichzelf als soort parody. K

 

-Solo: A star wars story imax 3d

Een interessante en prima film erg fijn om eindelijk eens te zien waar ze het telkens over hadden in de oude Star wars films, al is het allemaal redelijk simpel en snel. Het personage van ’Kira’ wil ik best meer zien waar hopelijk ook nog ruim aan bod komt kwa past en future. Settings zijn mooi net zoals de verschillende aliens. Op zich is waar het allemaal om draait niet echt iets waarvan je hoopt te zien maar goed je moet ergens beginnen, zeker kwa actie wat veel elementen heeft dat je bekend voor komt. Cast ziet er verder wel top uit waarvan sommige wat meer uitgehaald mocht worden. k

 

-Overboard

Deze remake is echt heel anders en zou je ook niet van elkaar moeten vergelijken.
Prima cast en settings, aangename film en best komische. k

 

-Ghostland

Uitstekende film heeft een goeie sfeer zitten mogelijk wat bekende elementen in, had vrij vroeg al door hoe het in elkaar zat. Maar ondanks dat blijft het spannend en goed in elkaar gezet. k

Link to comment
Delen op andere websites

Jurassic World 2 is echt een strontfilm, ik kan eindeloos doorgaan wat er allemaal niet aan klopt, maar als dino's in de film worden geveild voor 5 miljoen dollar, dan moet ook ik concluderen dat niet eens de film zichzelf serieus probeert te nemen, chapeau :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bios.

-Mom and dad

Blij deze niet gemist te hebben, orgineel en erg leuk om te zien wat als ouders geen liefde en bescherming voor hun kinderen meer bieden. Het laat zich alleen wat moeilijk in een genre plaatsen, zeker omdat er meer potentie in zit dan t liet zien en het je lekker ongemakkelijk kan laten voelen. Uiteindelijk focust het zich meer op 1 familie dan wat er buiten afspeelt helaas.
Vermakelijke actie en acteerwerk, en tja het einde heeft wel iets maar het is ook stom t zo open te laten. k

 

-Hangman

Het is geen slechte film ziet er ook goed uit, maar het is veelal afgekeken of heeft elementen van andere films waardoor ik sterk het idee had m al kende. Niettemin dat alles nogal simpel en makkelijk wordt opgelost, dat gaat ten goed van de spanning en de sfeer.
‘Pacino’ zelf lijkt op routine te draaien ofwel tamelijk op te zijn kwa leeftijd. k

 

-Only the brave

Een hele mooie film zeker de moeite waard om te zien, prima acteurs, goeie sfeer en spanning en best emotioneel. Er zijn vele brand films maar toch kunnen ze het bijzonder blijven houden zeker omdat echt is gebeurd. k

 

-7 days in Entebbe

Alleen kijken als je interesse had om iets te weten over dit incident in t verleden, want naast politiek gedoe en verder geklets is het niet veel. /

 

-Escobar

Prima acteurs, zit een bepaalde sfeer en spanning in. Maar ze laten alles behoorlijk compact zien en springen snel door gevoel dat er dingen missen, meer verwacht uit t leven van deze man van de dingen die ik hoorden. Maar afijn een decennia is kort dus verder prima film. t

 

-Jurrasic world 2: fallen kingdom 3d imax

Best een gave film en denk beter dan de vorige hele mooie beelden namelijk, prima sets, cgi, actie en spanning. Al kreeg ik op een gegeven moment wel het gevoel dat ik naar een Marvel film zat te kijken.. En dino’s in een mansion vraagt om problemen (met geloofwaardigheid.) k

 

-A prayer for dawn

Gaat over een bokser in een gevangenis in t buitenland gebeurt niet echt veel en vooral routine, maar is echt gebeurd. t

 

-Love, simon

Best een aardige film redelijk zoet maar toch aangenaam, de acteurs zijn goed maar hun personages zijn vrij neutraal in de zin van stereotypes. Dat is ook weleens fijn en minder storend dus konden ze wat meer kwa emoties doen. k

 

-Don’t worry, he wont get far on foot

Best interessant in kwestie van de acteurs die hierin spelen een hele andere manier hoe je ze normaal ziet. Van tijd tot tijd komisch terwijl dat eigenlijk niet hoort maar het geeft zo best wel wat inzicht. Goeie balance om het interessant te houden en op je emotie te laten spelen. k

 

-Ocean’s 8

Zeker een geslaagde opvolger van de reeks ‘ocean’s movies’ goed stel actrices die de film een boel schoonheid laten weerstralen. Op zich mag er wat meer humor in maar wat er in zit laat toch soms een glimlach door. Prima verhaal, sets en mooie outfits benieuwd naar meer. k

 

-Hereditary

Toch best een aardige film eng niet helemaal maar toch redelijk spannend, interessant ook welke wegen het inslaat en het je kan verbazen. Het lijkt enigszins simpel en traag maar er speelt toch heel wat psychologie door het verhaal als je goed oplet.

’Collete’’ is hier wel aardig goed en draagt toch wel een beetje de film. k

 

-The incredibles 2

De film gaat direct verder waar het 1e deel ophield 14 jaar geleden, was zelfs vergeten dat helden verboden waren dus even verward tijdens de film haha.
Deze film is beter dan het 1e deel, komischer, uitgebreider, goed verhaal, en je ziet de verbetering die ze erin hebben gestopt. Ook wordt een belangrijk issue besproken waardoor het duo shift in waar hun kracht ligt. En Jack jack is heerlijk.

 

-Redbad

Hoe moet ik deze film omschrijven… in ieder geval is het een soort film van NL bodem dat ik nog niet eerder heb gezien. Het had een epos kunnen zijn groter dan ‘Michiel de ruyter’ de opzet is er (alleen nog grotere nl namen), maar daar faalt het in waardoor bijna 3 uur toch al gauw te lang is. Redbad is gewist uit de geschiedenis dus bedenk je maar iets, behalve de 2 christelijke die heilig werden die ook niet veel kunnen zowel lijkt het fout.
Merendeel is het close-up shots en echt veeel licht mogelijk om dingen te verbergen of mytischer te maken? Op zich zou dat niet erg zijn als het allemaal niet zo zwijgzaam was, want wordt er wel gesproken zijn het wel hele aparte dialogen voor die tijd.
Er is teveel om op te noemen wat er wel niet mis is aan de film.

Niettemin was ik best onder de indruk, omgevingen, veldslagen, doden, bepaalde scenes of hoe het gefilmd is, nauwelijks door acteer talent of spanning dat merendeel opgevuld werd door sfeer opzwepende muziek. Weet niet of ik de film had uitgekeken zonder dit. k

Link to comment
Delen op andere websites

8 minuten geleden, Forever GTA zei:

-The incredibles 2

Deze film is beter dan het 1e deel, komischer, uitgebreider, goed verhaal, en je ziet de verbetering die ze erin hebben gestopt. Ook wordt een belangrijk issue besproken waardoor het duo shift in waar hun kracht ligt. En Jack jack is heerlijk.

Ook mijn laatst gekeken film en ik ben het in het algemeen eens. Ik heb de eerste film de avond voordien nog eens bekeken om zeker te zijn dat ik alle details kende etc. Ik vreesde op voorhand voor een lege opvolger, maar dat is het allesbehalve. Echt een voorbeeld op het vlak van sequels. Enige minpuntje is dat je het plot een beetje ziet aankomen, maar het stoort zeker niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Tag

Eindelijk een Comedy film gezien waarbij ik echt heb moeten lachen. :schater:

Het is trouwens gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.

 

Cijfer: 80/100

 

The Spy Who Dumped Me

Leuke film met grappige momenten.

Oja, Mila Kunis in de hoofdrol. :puh:

 

Cijfer: 75/100

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Christopher Robin and Winnie The Pooh 

Fantastische film met aardig wat emotionele scenes. Ik was vroeger al een groot fan van Winnie The Pooh en dat is blijkbaar nog altijd niet verandert. De film zuigt je in het verhaal waardoor elke scene je oftewel aan het lachen of bijna aan het huilen brengt. Top. :) 

100/10

 

Mission Impossible 6: Fallout (IMAX 3D)

Netjes, prachtig, geweldig en voor herhaling vatbaar... voor zo ver de zaal betreft. 

Als je één van de vorige films gezien hebt zie ik geen reden om deze te gaan kijken. Zelfde verhaal, plot dat je al vanaf het begin doorhebt,...

Het enige mooie aan deze film is dat ze de botbreuk van Tom Cruise in de film hebben gehouden. 

3.5/10

 

Annabelle

Wat voor een klote film is dit. Elke regisseur die graag zijn carrière eindigt voor hij begint kan het best naar deze film kijken, Jezus. Jammer dat hij op mijn netvlies gebrand staat, maar nu kan hij tenminste van de checklist. 

0.5/10 voor de blu-ray cover. 

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

-Oh lucy 
Niet bijzonder maar toch interessant genoeg om de moeiteloze schakeling van drama en komedie te waarderen. Geloofwaardige familie maar ook wat onlogische gedoe wat ik niet zo goed snapte zal wel iets te maken hebben hoe japanners zijn, of kwa tijdsbestek met dingen. t


-Tag – een aanrader
Origineel en echt een hele leuke film vooral omdat het zo komisch is en hele verassend, verfilmd uit het leven een echte vriendengroep die al jaren tikkertje speelt 1 maand uit het jaar. ‘jeremy renner’ is hier in z’n element en lijkt zelfs verdacht veel op z’n personage van marvel hawkeye. k


-Hotel artemis 
Het is vergelijkbaar maar of het gelinkt is aan ’John wick’’ is de vraag. Met zo’n concept is er potentie om er veel mee te doen mogelijk iets origineels te creeren.
Het ziet er mooi uit, de interessante criminelen zijn er en de actie, en een uitgangspunt van een rellen toekomst. Er wordt tijd aan besteed in t verhaal maar tegelijk nooit echt goed uitgewerkt er vallen gaten in. De personages of het feit hoe t script is maakt dat het nooit ergens spannend of dreigend wordt blijft wat oppervlakkig erg jammer van dit talent. t


-Adrift 
Het is een prima film maar niks wat je niet eerder hebt gezien. t


-Sicario 2 
Het is lang niet zo goed als deel 1, focus ligt ook heel ergens anders en gaat merendeel de migranten achterna. Wat t verhaal betreft gaat heel vlug nergens meer over. t


-On Chesil beach 
Het is eens wat anders maar veel is het ook niet huisje, boompje, beestje, alleen er zijn er plots problemen als seks op de hoek komt kijken dan wordt er wel heel krampachtig en zeer moeilijk gedaan noch zwijgzaam wordt gehouden beide niks weten.
Aan alles voel je de worsteling hoe de film zou moeten zijn maar niet wordt, en een gemis op t einde. Maar verder mooie filmbeelden en emoties. t


-Show dogs
Zoals de meeste honden films best wel geinig, zitten wat bizarre dingen in maar t is een prima film. k


-The first purge 
Denk dat ze deze beter eerst hadden kunnen laten zien in de reeks, maar goed zit wat spanning in en heel fijn meer te zien van moordpartij dan politiek gedoe. Verder niet echt bijzonder sowieso beter om ze allemaal tegelijk te kijken. t


-Het ongeloofelijke verhaal van de mega grote peer
Het is niet een hele goeie film heeft wat gebreken maar voor kleintjes is dit niet erg, het is simpel iets wat komisch of spannend. Zeker niet allerdaags het is een wat andere vorm van de film de reuzenperzik die beter in elkaar zit. T


-Skyscraper imax 3d
Het is niet helemaal een nieuw concept maar het is een sterke film. Fijne spanning met goeie acteurs die prima chemie hebben samen. Overzicht shots zijn erg mooi gedaan. k


-Mamma mia 2 – een aanrader en een pareltje.
Het origineel was al geweldig maar dit is echt zoveel beter en prachtig! Mooi verhaal, prima liedjes, de cast is uitstekend. Probeer het maar eens droog te houden. k


-Ant-man and the wasp 3d imax 
Wat een heerlijke film beter dan het 1e deel veel actie maar vooral erg komisch, mooi hoe het zich richt op familie vooral. En bordurende in het vervolg op Infinity war waarbij after credits best intens is. k


-Hotel transsylvanie 3 3d 
Wat valt er over te vertellen het is net zo geweldig als z’n voorgangers, liefde en familie in monster stijl lekker komisch. k


-Mission impossible 6: fallout 3d imax – een aanrader
Is het nodig om andere delen te herkijken, misschien er zijn wat connecties als je het niet meer weet maar heel veel maakt het niet uit.
Kort en bondig.. Awesome! Mogelijk de beste van de reeks maar ook van de afgelopen jaren staat ie boven al de andere soortgelijke films. Zou het zelfs de volgende ‘James bond’ film willen noemen aangezien ie merendeel van die films overtreft.
De rek was er een beetje uit bij dit soort films begon op elkaar te lijken, maar hier geeft de film een soort ’spark’ af. Prima cast, goeie spanning en actie, geweldig verhaal, twists en veel meer. k


-The darkest minds 
Zeker een aardige film hoewel veelal weg heeft van de vele andere film reeksen uit tiener novals, toch is de cast prima en het concept zelf ook al zitten er wat kronkels in.
Wel super leuke verwijzingen naar Harry potter haha.
En gezien het einde verwacht ik ook nog sequels want het is zo open als het maar kan, zeker benieuwd naar het boek waarvan ik verwacht dat de film er anders is uit gekomen. K


-Christopher robinson (winnie de pooh) 
Al volgt het de bekende pooh formule en zit er genoeg herkenbare dingen in, had ik dit niet helemaal verwacht maar is niet erg. Ach hemel de knuffel dieren zijn zo aandoenlijk, het is mooi gefilmd alwat duister maar dat doet wel terug denken aan een van de tekenfilms. k


-The meg 3d imax
Ik heb wel wat megladon films gezien maar die steken toch wat af bij deze ondanks dat ze groter waren. Prima spanning, actie en humor en fijne acteurs.
Ondanks blijkbaar wat veranderd is vanwege z’n vrouw en kinderen echt hé? Hoe gruwelijk had het kunnen worden zonder hun, maar t is alsnog uitstekend. k


-De kleine heks 
Geen idee of t iets te maken heeft met bibi blockberg film of serie? Afijn het is best mooi gemaakt het leert over t leven maar tegelijk zit er best wat humor in, laat het over je heen komen des te leuker. k

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Jurassic World: Fallen Kingdom (4DX 3D)

Mooie film, ondanks de enkele gebreken.

7.5/10

 

The First Purge

Herinner je je die vorige 2 verschrikkelijk slechte films? Wel, deze heeft het overtroffen. :klap:

Dit is vrijwel de slechtste film ooit gemaakt. Blijkbaar verdien je het beste door hetzelfde verhaal te blijven herhalen in elke film. 

-5/10

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...