Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Bios.

Kubo en het magische zwaard 3d

Mogelijk de beste stop-motion animatie film die ik heb gezien, het is echt zo mooi en sfeervol gemaakt een mooie Japanse mythologie verhaal. Er is veel tijd gestopt in de effecten, bewegingen, designs, omgevingen, en er komt best wat origami om de hoek kijken.

Het is niet bepaald aan logica gebonden, maar laat je meeslepen in emotie en momenten die je spanning en humor geven.

Ben-hur 3d imax

Ik heb de originele versie niet gezien maar er zal wel niet veel anders zijn, de 3d was overbodig en het was blijkbaar 1 uur korter, ben ik blij om want dit was al best lang.

Maar verder is het een mooie film met prima acteurs, en een indrukwekkende race.

Criminal

Het is een standaard matig filmpje niet origineel, het uitgangspunt is vaker gedaan maar veel beter dan dit. Terwijl je met deze cast toch wel iets bijzonders mag verwachten, en er is geen eens een motief wat betreft de slechterik? Maar de actie en settings zijn prima.

Free state of jones

Een mooi stukje geschiedenis en het is een prima film, maar t is gezien de lengte een beetje droge kost. En met kleine stukjes rechtzaak die in de toekomst gebeuren is het wat verwarrend, vooral omdat het niet helemaal duidelijk is misschien op t einde wat er speelt. Heb vele andere films gezien die zoiets beter combineren.

Blood father

Het is een beetje een standaard knal festijn met een dun verhaal maar goeie spanning.

Mel Gibson ziet er rauw en doorleefd uit met een stoere baard, en dat geeft de film charmé.

Mechanic: Resurrection

Een prima film maar het is vooral de actie die het m doet, want t verhaal en romance is dun.

Mooie settings en omgevingen.

Sausage party

Niet voor de zwakke of gelovige mensen tenzij je wel tegen een stootje kan. Er had zeker meer in gezeten maar ik heb wel erger gezien dan dit, t is vergelijkbaar met south park.

Het is zeker een prima film met heel veel te zien, haalt veel onderwerpen aan en tegen het einde een ware slacht en xxx partij.

Sully - Imax 3D

Destijds wel iets van mee gekregen dus wel benieuwd, al is imax of 3d niet zo nodig.

Het is een prima film waar ik niks op aan te merken heb, iets wat vergelijkbaar met ’Flight’

Bridget jones’s baby – een aanrader

De beste uit de reeks echt een fantastische film! Hele goeie muziek, prima beelden en settings. Met wat je gewend bent romance en drama maar vooral humor. Ik heb in tijden niet meer zo gelachen en niet alleen ik de hele zaal lag plat! XD ga zeker nog een keer.

Wat betreft dr uiterlijk niet teveel over in zitten ze laten het ook zien ze veranderd continu.. k

Blair witch

Ik had gelijk had de film links moeten laten liggen, hoewel iets anders is het gewoon dezelfde film als voorheen alleen t einde is wat anders. Meer camera’s en een drone maakt totaal geen verschil het maakt de zoveelste ’found-footage film’ eerder irritant en t levert niks op. Maar dr is een klein verschil geen gevoel van verveling en de toon is anders. Mogelijk hadden ze deze destijds zo moeten maken. /

Adios amigos

Van de trailer was ik niet zo gecharmeerd wilde eigenlijk niet gaan, toch blij wel gedaan.

Het verhaal is dun en voorspelbaar maar goed uitgevoerd, best wat mooie scenes maar de meeste komen toch van het pracht landschap. Ik denk zelfs dat er meer in had gezeten. t

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Don't Breathe

Een hele toffe thriller, want de spanning is namelijk gelijk te voelen zodra ze het huis binnengaan.

Dit wordt vervolgens goed opgebouwd en zat dan ook geregeld op het puntje van mijn (bioscoop)stoel.

Cijfer: 85/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

The magnificent 7

Ik heb de versie van de 1960 gezien voor die tijd was ie heel goed, maar nu armzalig vooral vergeleken met deze nieuwe versie. En natuurlijk zijn er ook wel wat dingen anders.

Een uitstekende multiculturele cast, een uitmuntende wild western verhaal, goeie spanning en prima settings. Het verhaal had best wat meer uitgediept kunnen worden het gevecht is nu best lang. k

Nerve

Weinig over te zeggen eigenlijk ‘what you see is what you get’ het is een prima film. t

Florence foster jenkins

Het is niet echt een film je prikt er zo door heen het is eerder een illusieve toneel stuk

Pracht decors en settings maar het stelt niet veel voor. /

Riphagen

Het is op zich een prima film maar het is heel duidelijk dat je niet alles te zien krijgt.

Hierdoor laat de uitwerking wat te wensen over en zijn soms de dialogen wat zwak.

Maar het laat heel goed zien hoe naar die Riphagen is, en dat er ook flink wat mis ging in t verzet en verschillende andere personen. Het is een ander kant wat je niet zag in andere films.

Hier en daar toch best wat spanning, intrigerende scenes. Prima settings en kostuums.

Het laat vooral binnenhuis zien dan buiten, zodoende is t wel te merken waar is iedereen?

Het is geen ‘’losse handen-film’’ maar ook hier laat ‘Jeroen’ zijn beste kant zien. k

Miss peregrine’s home for peculiar children 3d – een aanrader

De trailer is wat misleidend het is dus niet iets voor kinderen eigenlijk. Het is niet bepaald iets nieuws veelal komt wel bekend voor, toch heeft het iets origineels en magische..

De kids komen wat plat over kwa acteren terwijl hun gaven interessant zijn, het is vooral ’Eva green’ die eruit steekt. Dit geld eigenlijk net zo als voor de bad guys waar mr. Jackson z’n best doet. Is jammer want er kon meer mee gedaan worden terwijl de uitwerking voor de rest uitstekend is. Het is spannend, eigenaardig, bijzonder, heel mooi gedaan. k

Deepwater horizon

Enige woorden ervoor zijn een beestachtige film vol met vuurgeweld, is goed gemaakt.

Maar de term helden wordt gebruikt voor ze en dat klopt echt niet. k

De held

Het zo gewoon en allerdaags niet echt veel bijzonders, vooral omdat iedereen zo oppervlakkig is dat het ook niet uitmaakt wat er gebeurt. Een vreemd niet echt helder einde. Het heeft de potentie om een thriller te zijn maar met deze uitwerking wordt dat er niet uitgehaald. /

Don’t breath

Eng mogelijk maar het is vooral heel erg spannend, met toch best wat vernufte ideen die zelden voorkomen. Stiltes die je vastgrijpen in ideale omgeving ruimtes. Het is niet perfect er zijn wat fouten gevallen maar dat moet je niet teveel opletten. k

Kijk uit naar het vervolg.

Storks 3d

Origineel, bijzonder verrassend, grappig, fijne muziek, erg leuk gedaan. k

Meesterspion

Een redelijke film niet veel bijzonders maar toch best leuk. t

Pete’s dragon 3d

Ga hier niet heen voor nostalgie voor het origineel, want alles is gestript en totaal anders in deze remake het staat er los van. Zelfs meer gevaar en geen liedjes, dus niet voor de kleintjes.

Maar het is een mooie film met een prima verhaal, het is niet al te best acteerwerk maar er is genoeg verwondering en wat magie. Desondanks is het gedrag van de draak nog best gelijk maar heeft meer weg van een hond. k

The girl on the train

In het algemeen een prima film maar is op vele verschillende manieren gedaan. het heeft spanning en bepaalde intriges, maar het is alsof ze in een bubbel zitten. Nauwelijks een achtergrond leven vooral de acties tussen de personen zelf is het meer.

De settings zijn prima en sommige scenes zijn mooi gedaan. k

Meneer pluizenbol (nine lives)

Best een leuke film, grappig, aandoenlijk, leuke cast. Ware het hier om een kat draait is er net zo’n variant film met een hond ’the shaggy dog’ k

The infiltrator

Een redelijke film maar vond het niet erg boeiend, had zelfs meer escobar erin verwacht.

er vallen gaten of worden wat rare dingen gedaan waar verder niet op in gegaan wordt.

Maar goed de sfeer is van tijd tot tijd best aardig, en de cast is ook wel goed. /

Link to comment
Delen op andere websites

The infiltrator

Goed filmpje met geweldige acteurs. Op een gegeven moment komt Escobar in beeld, terwijl in een interview duidelijk werd vermeld dat hij Escobar nooit ontmoet/gezien heeft. Het is best jammer voor een waargebeurd verhaal om hem er dan toch in te zetten. 8/10

The Magnificent 7

Prima filmpje. 8.5/10

Apollo 18

Verbazingwekkend beter dan ik dacht. 8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Deepwater Horizon

Bijzonder aangenaam verrast om vooral de eerste act die vrij lang duurde. De 'pacing' van de film was echt geweldig, hoe de eerste deel van de film de vele mechanische processen uitlegt was echt heerlijk voor de exacte nerd die ik ben. Doordat de film zoveel goed uitlegt en een verwachtingspatroon probeert te creëren, raak je echt betrokken 'when the shit hits the fan'!

Sterke film en wat is John Malkovich geweldig!

The infiltrator

Goed filmpje met geweldige acteurs. Op een gegeven moment komt Escobar in beeld, terwijl in een interview duidelijk werd vermeld dat hij Escobar nooit ontmoet/gezien heeft. Het is best jammer voor een waargebeurd verhaal om hem er dan toch in te zetten. 8/10

Ondanks dat ik enorm genoten heb van die film, voelde die ene scene echt compleet verkeerd geplaatst. Als je nog meer geïnteresseerd bent in de verhouding fictie tot waarheid, moet je zeker hier eens naar kijken.
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond de dramafilm Room gekeken, over een ontvoerde vrouw en haar zoontje die ze in gevangenschap heeft gekregen. Het was een typische film die je op zaterdagavond op NPO2 kan verwachten, zonder veel actie of een hoog tempo. Het acteerwerk was erg goed, maar aan het verhaal schort nog wel het een en ander met loopholes en de nodige impliciete verwijzingen naar meer. Zo had ik wat meer achtergrond verwacht wat betreft de ontvoerder en het gedrag van de grootvader. Ook ontbrak het doel van het verhaal vanaf ongeveer halverwege de film. In het tweede deel had er meer uitgehaald kunnen worden als het tempo was hoger lag.

Al met al prima tijdsbesteding, maar ik denk dat het gros van de lezers hier niet geïnteresseerd is in deze film en ik raad 'm daarom ook niet aan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Miss Peregrine's Home for Peculiar Children

Een nieuwe film van Tim Burton die eerder al Alice in Wonderland en Charlie and the Chocolate Factory maakte.

Persoonlijk vond ik deze beter dan hierboven genoemde, maar dit komt waarschijnlijk omdat ik van bijzondere gaven/krachten houdt.

Cijfer: 80/100

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Trolls 3d

Origineel, kleurrijk, spannend, grappig en heel apart. Bekende liedjes verwerkt op hun manier en heel pakkend. Mooi gemaakt en erg leuk. k

Heart beat

Wel een aardige film beter dan ik had gedacht, weliswaar beetje choatisch en bekend.

Interessante types die de acteurs spelen en leuke muziek. k

Prooi

Een redelijke middelmatige film hoewel t in deze tijd gemaakt is voelt het toch vintage aan, alsof t eind vorige eeuw is. Het is goed te zien dat de leeuw cgi is of nep maar toch aardig gedaan. Toch redelijk spannend ondanks de vele fouten in de film, maar daardoor valt er ook wel wat te lachen. Tegen het einde aan zit het best goed zit zelfs een goeie draai/twist in, helaas moeten ze dat te ver overdrijven erna. t

Inferno

Een prima film met goeie acteurs, zit veel spanning en intriges in. Helaas mis er toch iets in en vond de andere delen toch beter, met vele puzzels en denkwerk. Dat is hier minder en meer gefocused op de actie n film in een dozijn dus. Maar erg mooie beelden van verschillende landen en gebouwen heel aanlokkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

No country for old men

Eindelijk heb ik hem gezien en ik ben blij dat ik er de tijd voor vrijgemaakt heb. Het verhaal is best wel goed en houd je erg bezig. Het begin is wel wat vaag, als Anton aangehouden word en die andere man de geld koffer vind. Het is gaaf dat er een kat en muis spel word neergezet. Iedere keer als Anton dichterbij komt word je weer meegenomen naar een andere locatie om voor hem te vluchten. De shotgun met demper is wel een identiek wapen, maakt Anton ook een origineel karakter. Einde valt me tegen, als de hoofdpersoon dood gevonden word. Het einde is erg open, wat erg goed uitgepakt heeft. Niemand weet of de vrouw dood is en niemand weet waar Anton heen gaat. Keurig filmpje! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Warcraft

Op zich heb ik niet zoveel met fantasy, en WoW heeft me ook nooit geboeid, maar toch is dit een prima film. Dat kwam in mijn geval dan vooral door de goeie actie, want het verhaal vond ik dan weer maar zo-zo. Verder vraag ik me vooral af hoe lang sommigen in de make-up hebben gezeten :puh: Al met al een 6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bios.

De club van sinterklaas & geblaf op de pakjesboot

Dat ze dit de 5e film noemen is me een raadsel gezien er al jaren films van uitkomen.

Deze film is net als die van vorig jaar best redelijk en vermakelijk, maar heeft ook z’n foutjes zoals de rest. t

Jack reacher 2: never go back

Een prima film met een bekend verhaal, goeie actie met een bepaalde spanning.

Het zijn de de kleine details waar je hier op moet letten, ieder geval prima cast. k

Hell or high water

Een nogal rustieke authentieke maar kalme en simpele film, een mogelijke sfeervol Texas plaatje hoe het is. Prima voor enige karakterontwikkeling, mooie beelden en enige grappen die wat misplaatst kunnen zijn. En jemig aan toe een oude pittige serveerster met een uiterlijk dat ik nooit heb gezien… en fijne muziek die er in zit. Zou bijna een cult film zijn. k

Doctor strange imax 3d

Het voelt op veel momenten aan zoals de film ’Inception’ maar het creatieve gebruik hiervan laat wel hele mooie dingen zien. Goed ken dit Marvel personage nauwelijks maar wat ik ervan weet is dat z’n introductie en leerproces wel erg kort is, leek me dat ie er al was jaren voor de andere superhelden?

Fantastische film met hele mooie beelden en dialogen soms duizelt je het zelfs.. zoveel visuele en magische mooie dingen om te zien. Het verhaal is heel onderhoudend hoewel de uitwerking voor de personages wel beter kon.

Ik vernam dat the great one eigenlijk n man moest zijn, hoewel ‘Tilda’ het prima doet had ik ook liever een oude wijze bebaarde man gezien. En Cumberbatch is uitstekend voor deze rol! k

Keeping up with the joneses

Het heeft wel iets weg van de film Mr & Mrs smith, ieder geval prima sfeertje en best komische. De acteurs zijn goed en ook de settings het is een hele leuke film. k

Hartenstrijd

Lekker origineel al die films met harten titels haha.

Voorspelbaar is het wel er kon meer uit het verhaallijn gehaald worden. maar het heeft een goeie cast, waaronder Jennifer hoffman die hier de film op zich neemt. Het is grappig en de film is prima alleen het einde is een wat aparte twist. k

Link to comment
Delen op andere websites

Doctor Strange

Ik ben in deze film gestapt zonder er ook maar iets van te weten/zien/lezen. Het enige wat ik wist was hoe de poster eruit zag.

Ik kan alleen maar zeggen dat dit een echte topfilm is. Vind hem één van de betere Marvel films. :tu:

9,5/10

Doctor strange imax 3d Het voelt op veel momenten aan zoals de film ’Inception’ maar het creatieve gebruik hiervan laat wel hele mooie dingen zien. Goed ken dit Marvel personage nauwelijks maar wat ik ervan weet is dat z’n introductie en leerproces wel erg kort is, leek me dat ie er al was jaren voor de andere superhelden? Fantastische film met hele mooie beelden en dialogen soms duizelt je het zelfs.. zoveel visuele en magische mooie dingen om te zien. Het verhaal is heel onderhoudend hoewel de uitwerking voor de personages wel beter kon. Ik vernam dat the great one eigenlijk n man moest zijn, hoewel ‘Tilda’ het prima doet had ik ook liever een oude wijze bebaarde man gezien. En Cumberbatch is uitstekend voor deze rol! k

In het begin van de film werd er verteld dat de Avengers zorgen voor de echte wereld, terwijl zij zorgen voor alle rest. Daarbij gebruikt D. Strange een smartphone, wat dus des te meer betekent dat het zich ergens 2010-20.. afspeelt.

Bewerkt: door Skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Niet laatst bekeken als ik eerlijk ben, maar wel een film die ik iedereen graag wil aanraden:

Her

Een intrigerende film over hoe de evolutie van de techniek zou kunnen uitpakken en het leven van mensen volledig kan gaan beïnvloeden in het volgende decennium, niet enkel met betrekking tot kennis en comfort maar ook met betrekking tot emotie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...