Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Ik heb gisteren de film: 11:14 gezien.

Er staat dat het een thriller is, maar leek meer op een lachfilm.

Ik zal een korte beschrijving geven van de film: Een verknipte psychotische thriller over schijnbaar willekeurige maar zeer essentiele gebeurtenissen van 5 totaal verschillende karakters op 1 avond. De verhaallijnen komen uiteindelijk tot elkaar en leiden tot moord en bedrog.

Je moet het verhaal wel goed volgen, omdat het steeds een stapje terug gaat in de tijd.

Ik geef deze film een 7.3

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Il Buono, il brutto, il cattivo

(The good, the bad & the ugly)

Tijdens het hoogtepunt van de Burgeroorlog doolt een meedogenloze en mysterieuze revolverheld (Clint Eastwood), bekend als ‘The Man With No Name’, rond in het Wilde Westen. Hij heeft geen huis, geen familie of vrienden en geen metgezellen … totdat hij twee vreemdelingen, Tuco (Eli Wallach) en Sentenza (Lee van Cleef) ontmoet, die net zo meedogenloos en afstandelijk zijn als hijzelf. Deze drie mannen, samengebracht door het noodlot, smeden samen een plan om een fortuin aan gestolen goud op te sporen. Het samenwerken verloopt moeizaam voor de bandieten. Al gauw komen ze er achter dat, in hun gevaarlijke zoektocht in een door oorlog verscheurd land, overleven de grootste uitdaging is…

fantastische film..8/10

Céra Una Volta Il West

Once Upon A Time In The West

Een knappe ex-hoer, een ruwe outlaw, een kreupele spoorwegbaron, een meedogenloze killer en een zonderlinge zwerver met een mondharmonica zijn de hoofdpersonen in wellicht de beste Western die ooit op celluloid is vastgelegd.

Niet veel dialogen...maar het acteerwerk (die western-blikken in hun ogen) zijn echt mooi. En de muziek is briljant.

ik vind Once upon....persoonlijk beter dan The Good....

vandaar dat ik Once upon een 9/10 geef.

Kill Bill 1

daar maak ik weinig woorden aan vuil.

Dat vind ik een Neppe onmogelijk film....had veel meer van Quentin Tarantino verwacht.

een 4 voor de moeite

Link to comment
Delen op andere websites

Gister een film avondje gehouden en stuitte op een ware mob movie

Serpico

De agent Serpico weigert om, zoals de rest van zijn collega's, een deel van het geld aan te nemen dat de agenten geregeld afnemen van de plaatselijke criminelen. Niemand wil met Serpico werken, en hij verkeert in constant gevaar om door zijn partners in levensbedreigende situaties geplaatst te worden.

Serpico, naar mijn mening 1 van d ebest realistische film ooit gemaakt na TGF en Donnie brasco en UTIA en Goodfellas dan

prima film een 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje laat...

Donderdag heb ik Shrek gekeken met de stemmen van Eddy Murphy, Camron Diaz e.a

Shrek is een ogre, en op een dag besluit Lord Farquuad dat alle sprookjes figuren naar het moeras moeten, maar waar woont Shrek. Hij wil het terug en duz doet Lord Farquuad een voorstel: Als hij de prinses red krijgt zijn moeras terug, op dit avontuur word ie bijgestaan door de ezel Donkey.

En gister heb ik de vette actie film xXx (Triple X) gezien...

Xander Cage, is een stunter en heeft al heel wat op zijn strafblad staan. Dan word hij opgepakt en krijgt hij een voorstel van Augustus Gibbons, die vraagt of hij voor de NSA komt werken als geheimagent, Gibbons zal dan in ruil daarvoor Xander's hele criminele verleden uitwissen. Hij gaat undercover in Praag.

Voor de rest kijk je zelf maar.. ;)

Shrek: 7

xXx: 9

Vandaag de 51sth State... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gister The 51th State gekeken

Gaat over een chemicus die bweert een hele sterke drugs te hebben gemaakt....

Veel weet ik er nie over moet vertellen...

Film was wel cool... B)

The 51th State | 7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...