Jump to content

Laatst bekeken film

Trax
 Share

Recommended Posts

Bios.

-The last duel – een aanrader
Een hele mooie film zo realistisch je waant je in de einde van de 13e eeuw, het is wel even geleden dat ik zo’n film over het verleden gezien heb. Het is bruut en gewelddadig iemand doden wordt niet zonder slag of stoot door snelheid of ander poespas weg gelaten.
Ik snap dat ze alle 3 de kanten van het gerecht willen laten zien maar door deze herhaling zakt de film hierdoor in en wordt minder interessant om te zien. Maar dat wordt direct weer goed gemaakt door het duel in het einde en dat ziet er zeer spannend en schokkend uit, en als dat bij mij gebeurt zegt dat wel wat gezien de hoeveelheid films ik heb gezien. Mede door het prachtige camera werk en de techniek die verbeterd is sinds zulke films van jaren terug.
In ieder geval is het de vraag wie er nou gelijk had en wat er nou echt gebeurt is! Prima acteurs die hun rol ware hebben gemaakt. k

-Halloween kills
Ik heb ze nog niet allemaal gezien maar genoeg om het toch nog te volgen, deze film draait op nostalgie en iedereen van vroeger terug halen voor een massaal bloedbad. De sfeer is uitstekend je wordt helemaal opgesweept in de massa hysterie. Mogelijk de ultieme halloween voor deze legende. k

-Benedetta 
Gelovige mensen kunnen hier beter niet naar toe gaan is ieder geval mijn mening, er wordt flink wat aan de haak gesteld aan de keuzes en macht en denkwijze van de kerk. Ik ga me daar verder ook niet aan wagen. Je kunt om veel dingen lachen dat wel.
Mooi camerawerk en je waant je in de tijd van de pest als je de realistische omgeving en straten ziet, door goed gekozen acteurs bepaalt het de sfeer ten goede.
Terzijde van de preutsheid die rond gaat om deze film, het ziet er smaakvol uit kwa bloot en lesbische gedrag, een sensuele gelovige boetedoening van een film.
Als je een nonnenklooster hebt dat om puurheid draait is het dan verstandig om sexuele vrouwen toe te voegen? Soms is het ook een kwestie of alles wel goed werkt in een persoon’s hoofd. k

-Liefde zonder grenzen
Een 1 korte zin samen te vaten: Een hele emotionele film! Er komen heel wat onderwerpen naar voren als het ene je niet raakt zal het wel iets anders zijn. k

-The addams family 2: op avontuur
Same old family je kent ze of niet, griezelen en lachen. Het draait nu vooral om Wednesday. k 

-De club van sinterklaas en het vergeten pietje 
Toch wel een van de leukste films die van deze club is gemaakt, zalige mooie muziek,
Merendeel deed het me wel denken aan de vroegere film ‘’de witte piet’’ over dat jongetje die mee naar spanje ging en als pietje terug kwam. Wel paar stommiteiten maar lang niet zo erg als de andere films. k

-De grote sinterklaas film: trammelant in spanje
Naast de stommiteiten is deze film lang niet zo erg als de andere films, maar deze past gewoon niet in het heden maar meer in het verleden 20+ jaar. Telefoons met draden? Serieus ze hebben geen mobiels, vergeten ook hun handige talent klimmen/klauteren en andere dingen. t

-venom 2: let there be carnage 3d
Deze venom films doen me terug denken aan de batman films en de schurken van de jaren 90, hoewel donker en vol actie/geweld gecombineerd met boordevol humor maakt voor een geslaagde film. En dat noamie harris van potc erin zit maakt het ook wat specialer, hoewel haar rol toch wat groter had mogen zijn ieder geval ideaal naast ‘’woody harrelson’’ rol hier in.
Beetje jammer dat het nogal snel vaart maakt en de film is al niet lang, geweld is er ten over maar blijft toch terughoudend nog steeds kwa bloed. k

-séance 
Een degelijke film te beschrijven als combinatie mean girls vs happy death day meets the occult.k

-the frence dispatch 
Een bizarre kunst/prent achtige film dat wisselt van zwart/wit naar kleur met een wijde reeks aan bekende grote/kleine acteurs. Humorvol doch artistiek gemaakt in verschillende stukken t is een echte arthouse film. Je zou het kunnen vergelijken met the grand budapest hotel film. k

-my sweet monster – een aanrader
Een hele aparte originele animatie film een mix van natuur magie, fantasy, tech en modernheid, het speelt allemaal met elkaar als een apart sprookje. Leuk dat er ook gezongen wordt maar tegelijk zo kort elke keer om het goed te waarderen. k

-seal team
Heel simpel concept zeehonden die vechten tegen haaien, simpel maar ook iets nieuws. k

-Dead and beautiful 
Eigenlijk best een teleurstellende film zijn gewoon rijkelui kinderen uit het oosten die elkaar uitdagen maar komt erg matig over ook al hebben zogenaamd alles gedaan. Wat me aansprak was dat iets met vampiers inhield wat interessant kon zijn ziet er suf uit. Maar kwa filmen ziet er wel mooi uit, mogelijk een metafoor hoe de rijken de armen uitzuigen. /

-ron’s gone wrong
Een robot buddy for life dat vrienden voor je zoekt, been there done that alleen deze heeft een malfunctie die alles anders maakt. t

-Last night in soho 
Een mooie sfeervolle spirituele mysterie thriller film, prachtige nabootsing van de jaren 60e. k 

Alles op tafel 
Prima film goeie cast dik acteerwerk, het is intens voor n leuk avondje. En dan krijg je tegen het eind iets heel ongebruikelijks het is een keer wat anders. k

-Pig 
Een aardige film maar het is wel een beetje run around in a circle á la the green knight, de inhoud is dan wel niet veel maar de beelden spreken hier en mooie scenes. t

-The eternals imax 3d
Best een bijzondere film het is alleen al de moeite waard voor het camerawerk kwa uitzichten, beeld scenes en cgi is prachtig. Een introductie voor nieuwe fase in helden film en dat is wel aan te voelen heb me prima vermaakt voor zo’n lange film, Maar dat is het juist het is te lang en tegelijk te kort voor allerlei introducties met flashbacks, er mist te teveel om Eternals en Celestials te introduceren het voelt rommelig aan. En als ze in het zelfde universum als de andere helden bestaan waar zijn de andere dan? En voor iets dat perfect moet zijn voelt het krampachtig dat het politiek correct moet zijn in human flaws, waaronder dat de grote namen meer de zijrol krijgen het valt op maar het is niet storend. De film had beter in meerdere delen gemaakt kunnen worden voor de info en achtgrond, zodat het beter over gebracht kan komen zoals ze bij thanos deden. k

• Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

89

• MegaPilot

93

• Forever GTA

245

• GuitarGuy666

101