Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

De laatste 2 films die ik gezien heb zijn:

- War of the Worlds.. 8/10, Echt een relaxe film..

- Sin City.. 8/10, Ook een 8, ik praat 'r nu nog over, die vind ik personelijk erg goed! B)

Link to comment
Delen op andere websites

The Core

Heel mooie film.

Het gaat over de kern van de aarde.Hij draait niet.

Daarom komen er keken dinen op de aarde.

Harde dondershocken.

Heel harde aardbevingen.

Vogels die gek worden.

Dit gaan ze natuurlijk oplossen. ;)

9/10

Link to comment
Delen op andere websites

House on haunted hill 6/8

Opzich best spannend, maar op het einde best nep..

De spanning bleef wel aanwezig, maar het zag er niet meer mooi en 'echt' uit

The Hillside Strangler 5/6

Duurde lang voordat er echt actie kwam.. eerst was het alleen neukende hoertjes.. daarna kwam er pas actie, maar de spanning bleef uit.. de film bestond uit het steeds herhalen van het vermoorden van hoertjes wat in deze film voor eentonigheid zorgde..

Link to comment
Delen op andere websites

deze films heb ik al laatst gekeken

be cool 8.9/10

die is echt wel vet

How High 10/10

die moet je echt gezien hebbe grappig :D

Batman begins 6.5/10

eerste stuk is saai

Half past dead 8.5/10

vette film als je van aktie hou

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de volgende vier films de afgelopen dagen gekeken:

-Godsend (3 sterren) --> 7

-Spiders 2 (3 sterren) --> 7

-Sniper, 23 Days of Fear in Washington D.C. (3,5 sterren) --> 7,5

-Mr. & Mrs. Smith (4 sterren) --> 8

--------------------------------------------------------------------------------------------

Godsend

godsend.jpg

Story

Een man en vrouw zijn heel gelukkig met hun zoontje Adam.. als Adam net acht is, verongelukt hij echter. De ouders zijn er kapot van. Een wetenschapper wilt hun helpen door Adam's cellen te gebruiken om hem te klonen op voorwaarde dat de ouders verdwijnen uit de huidige stad. De ouders gaan hier mee akkoord en 9 mnd later zijn ze 'weer in het bezit van' 'Adam'. Als ook deze Adam weer 8 jaar oud is, gebeuren er rare dingen. Hij krijgt nachtmerries over ene Zachary Clark en deze Zachary blijkt niet veel goeds gedaan te hebben.. Adam krijgt neemt enkele eigenschappen van deze Zachary over en daar zijn de ouders dan ook niet gerust op. De vader vertrouwt de wetenschapper niet.. en dan blijkt dat hij daar alle recht toe had....

Mijn mening: Ik geef deze film rankst3.gif sterren, omdat hij opzich wel spannend was. Alleen vond ik het einde erg raar.. en vond ik het niet echt een horrorfilm einde ofzo.. Maja ;)

cameron_bright6.jpg

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Spiders 2

B000065CA7.03._SCLZZZZZZZ_.jpg

Story

Alexandra en Jason lijden schipbreuk en worden gered door een voorbijvarend schip. Dit blijkt het drijvend laboratorium van de gestoorde dr. Gabec te zijn. Helaas voor het gezonde jonge stel wil de krankzinnige geleerde spinneneitjes in menselijke lichamen implanteren om zodoende reuzenspinnen te kweken. Jason is zijn volgende slachtoffer, tenzij Alez dr. Gabec en een leger aan ontsnapte spinnen weet te verslaan.

Mijn mening: Ik geef deze film rankst3.gif sterren, omdat hij opzich wel spannend was. Alleen toen de spinnen in het spel kwamen was het wat minder.. want die leken er een beetje 'bijgeplakt' te zijn... erg nep dus

Maja, never mind ;)

spiders2_shot4l.jpg

*hier kun je zien wat ik bedoel met 'bijgeplakt' *

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Sniper, 23 Days of Fear in Washington D.C.

dc_sniper.jpg

Story

2 oktober 2002 markeerde het begin van een serie aanslagen die de hoofdstad van de Verenigde Staten 23 lang in de greep van de angst hield. Een onbekende sluipschutter schoot in het wilde weg op nietsvermoedende burgers zonder zich te storen aan leeftijd, huidskleur of sekse. Washington DC raakte verlamd onder de dreiging van een onzichtbare moordenaar die overal, op elk moment, kon toeslaan.

Sniper, 23 Days of Fear in Washington D.C. is een spannende, boeiende film, gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, waarin onschuldige mensen hun leven niet zeker waren tijdens hun dagelijkse bezigheden.

Mijn mening: Ik geef deze film rankst3.gif ,5 sterren...

Ik vond het boeiend om te zien hoe iemand zoiets voor elkaar kan krijgen, en van de andere kant ook heel triest dat iemand tot zoiets in staat kan zijn... Verder een goede verfilming van een helaas waar gebeurd verhaal...

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Mr. & Mrs. Smith

story

John en Jane Smith zijn een getrouwd stel, dat het niet meer zo met elkaar ziet zitten. Dan komen ze er ook nog eens achter dat ze beide huurmoordenaars zijn, die de opdracht hebben gekregen om elkaar te vermoorden.

Mr.%20and%20Mrs.%20Smith.JPG

Ik vond de film in het begin een beetje langdradig, dat stuk had korter gemogen.. maar na de pauze, toen kwam er echt actie enzo, en was de film super..

en ook het einde.. echt grappig ;)

Ik geef de film rankst4.gif sterren

Bewerkt: door LuuS
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...