Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Heb gister Con Air gezien op SBS6.

Ik heb hem al heeeeel vaak gezien, maar het is echt een hele goeie film!

Ik kan hem echt aanraden voor diegene de hem nog nooit hebben gezien!

Het is wel één van mijn lievelingsfilmen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gisteren Con Air gekeken net zoals Niels.

''Con Air''

6304681496.01.LZZZZZZZ.jpg

Algemene Info

------

Regie Simon West

Jaar 1997

Land Amerika

Genre Actie / Thriller

Acteurs & Actrieses Nicolas Cage, John Cusack, Monica Potter, Landry Allbright, M.C. Gainey, Danny Trejo, Steve Buscemi, Steve Eastin e.a.

Duur 115 minuten

--------------------

Het Verhaal

--------------------

Acht jaar nadat hij bij een vechtpartij per ongeluk een dronken man vermoordde komt Cameron Poe op vrije voeten. Om thuis te komen moet hij een vlucht maken met 'Con Air', het luchttransport van gevangenen. Naast Cameron is het vliegtuig gevuld met een reeks ultragevaarlijke criminelen. Als zij het vliegtuig kapen weet Cameron dat de reis naar vrouw en kind een zware gaat worden.

---------------------

Cijfer: 8.991

Bewerkt: door Bassie_94
Link to comment
Delen op andere websites

Gistermiddag 'Man on Fire' gezien (16+ :puh: )

Een top film.

Het gaat over 'vroeger', van de tijd dat er gemiddeld 4 ontvoeringen, in Mexico, per dag zijn.

Creasy (Danzel Washington) moet een meisje beschermen.

Bij een poging tot ontvoering van het meisje schiet hij 2 agenten buiten dienst neer, maar wordt ook zelf neergeschoten (niet dood! en het meisje wordt wel ontvoerd), daarom is hij toen gearresteerd. Hij komt weer vrij en gaat dan op onderzoek uit. Hij komt er achter dat het door een organisatie is gebeurd, die heel veel ontvoeringen pleegt. De zgn. 'La Hermandad', onder leiden van een ene Daniel Sanchez. Die Creasy, Daniel Sanchez en 'La Hermandad' hebben echt bestaan. Toen ze de kans kregen om dat meisje vrij te krijgen pakten ze die aan, Creasy had de broer van Sanchez gevangen, dus werd het een ruil, het meisje tegen Creasy, en de broer van Sanchez. De ruil is gelukt, Creasy ging dood, want die was weer geraakt (dat was ergens in '87 ofzo), en Daniel Sanchez is in 2003 omgekomen tijdens zijn arrestatie.

Rating: 9,99, was soms ietsie te flitserig (heel snel naar ander beeld)

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

Heb eergister weer een film gekeken met de naam:

The Recruit

Met Al Pacino & Colin Farrel!

B00005JLX0.01.LZZZZZZZ.jpg

Ik vond hem erg leuk en ik geef hem een 9.

Deze film is aan te raden en ligt nu ook te koop bij Blokker voor €6,99 op DVD.

Ik zou hem echt kopen!

Link to comment
Delen op andere websites

De laaste film die ik heb gekeken is Nex Friday met Ice Cube. De film is een humor-film met veel negerhumor. Maar toch ik heb veel gelachen tijdens die film. Gewoon er zit niet veel verhaal in en het best simpel maar toch was het een vrij vermakelijke film.

Hij is niet meer duur, volgens mij nog maar iets van 5 euro bij de Bart Smit. Als ik een cijger moest geven geef ik hem een 8!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader was eergister jarig en toen heb ik een film voor m'n pa gekocht; Man on Fire.

Dit is toch echt een topfilm.

man_on_fire.jpg

Ik zal het verhaal niet vertellen, want anders is het niet leuk meer. Er komt heel erg veel geweld in voor, maar dat hoort ook wel bij het verhaal. Het is tevens ook nog 'echt' gebeurd. Maar dan op een andere manier, de hoofdrolspeler en zijn felle tegenstander hebben echt bestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader was eergister jarig en toen heb ik een film voor m'n pa gekocht; Man on Fire.

Dit is toch echt een topfilm.

man_on_fire.jpg

Ik zal het verhaal niet vertellen, want anders is het niet leuk meer. Er komt heel erg veel geweld in voor, maar dat hoort ook wel bij het verhaal. Het is tevens ook nog 'echt' gebeurd. Maar dan op een andere manier, de hoofdrolspeler en zijn felle tegenstander hebben echt bestaan.

Is zeker de beste film van het moment, vind Denzel Washington ook de beste acteur van de laatste paar jaren..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...