Guust Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 CJ vergeet de dop van zijn lens te halen vooralleer foto's te nemen. Niet echt een EE.
quinton Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 het is niet echt duidelijk te zien maar volgens mij heb je gelijk goed gevonden maar wat jezelf zegt niet echt een ee
P-Jamma Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je kunt inderdaad niet erg goed zien of de dop er nog op zit of niet;)... Maar "Als" deze dop er nog op had gezeten, was het ook geen Easter Egg geweest, het is namelijk erg overbodig voor Rockstar om dit te maken en in het spel te zetten, omdat er bijna toch niemand op let, en het eigenlijk niets toevoegt bij het spel... Maar toch, goed dat je het even post, maar helaas, geen EE;).
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hey! welkom op het forum! Je kan goed zien dat de dop er niet is/opstaat! Want je kan duidelijk zien dat het glas een andere kleur heeft dan wat er rond staat. Wel goed gevonden, maar geen Easter Egg Easter Egg= een mopje van R* in het spel!
Piet-Herr Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Je ziet helemaal geen dop op die camera, dat is gewoon de lens.
ikt Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Het heeft een glans als je heel goed kijkt en heel veel fantasie hebt. Maar het is gewoon de lens.
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 CJ vergeet de dop van zijn lens te halen vooralleer foto's te nemen.Niet echt een EE. Stel en ik zeg STEL, dat dit zou kloppen dan is het -zoals je zelf al zegt- geen EE en moet je het dan in het bug & glitches topic posten
Pietje II Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Nee, het is zéker geen EE. Maar wat me wel opvalt, en wat ik ook raar vind, is dat CJ de camera hetzelfde vasthoudt ofdat hij een M4 of een AK47 vast heeft ofzo. Dat staat zo raar vind ik. Je gaat toch geen fototoestel vasthouden als een geweer!
Wesley Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Zou een EE kunnen zijn. Of gewoon een dikke fout van R*.
Moonbeam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Zou een EE kunnen zijn.Of gewoon een dikke fout van R*. Weet je wat een easter egg is? zo ja, dan snap je dat een camera met een lensdop erop nooit een EE kan zijn, hooguit een bug, een foutje geen EE, een verborgen grap of verwijzing.
Crappy-Apple Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ik vind het te blokerig om het te zien
Rekam Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Het is gewoon de lens. Laten rusten.
ZOrange Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Neen hoor je ziet het goed! Ah ja idd. hij wil er mee schieten denk ik Cj Cj Cj tss
Eli R Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Zou een EE kunnen zijn. Of gewoon een dikke fout van R*. Weet je wat een easter egg is? zo ja, dan snap je dat een camera met een lensdop erop nooit een EE kan zijn, hooguit een bug, een foutje geen EE, een verborgen grap of verwijzing. Sorry, jij bent de gene die het niet begrjipt. Áls de lensdop er nog wel opzat, heeft Rockstar games dat met opzet gedaan, en niet perongeluk, als grapje. Dus een easter egg.
Grove St. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Als je kijkt dan zie je dat cj bruin is dat bruine in de lens is een weerspiegeling
Recommended Posts