Jump to content

Silver PCJ-600!


Juice

Recommended Posts

Ik weet niet of dit mag en of dit al bekend was, maar ik post het toch maar, ik heb dit namelijk van een andere site. Als het niet mag: Neem me niet kwalijk. Een leuk weetje voor WiKiGTA.

Dit is voor GTA Vice City

In de missie ''Autocide'' kun je een zilveren PCJ-600 verdienen. Althans, die kun je krijgen.

Start de missie Autocide, en ga naar het zwarte stipje op de radar.

Ik adviseer je daar heen te rijden, en wachten totdat de tijd afgelopen is. Rijd hem daarna naar je garage en sla het spel op.

Veel plezier

Juice

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt, hij is er echt, en jammer voor jou maar hij was al bekend.

Bij het topic over Alle zeldzame auto's van VC *klik* heeft Baffie hem al gepost.

In de missie kan je trouwens ook de zeldzame rood-zwarte Bobcat krijgen.

Jammer genoeg is er bij het Vice City gedeelte geen lijst met zeldzame auto's en hoe ze te krijgen, ook niet bij de missie's waarin ze voorkomen.

Mischien kan Baffie een het lijstje (zie topic) op WikiGTA zetten en ook bij de missie's een stukje erover.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit mag en of dit al bekend was, maar ik post het toch maar, ik heb dit namelijk van een andere site. Als het niet mag: Neem me niet kwalijk. Een leuk weetje voor WiKiGTA.

Dit is voor GTA Vice City

In de missie ''Autocide'' kun je een zilveren PCJ-600 verdienen. Althans, die kun je krijgen.

Start de missie Autocide, en ga naar het zwarte stipje op de radar.

Ik adviseer je daar heen te rijden, en wachten totdat de tijd afgelopen is. Rijd hem daarna naar je garage en sla het spel op.

Veel plezier

Juice

Klopt ja, ik heb op m'n computer nog een save-game staan waarin ál de speciale voertuigen aanwezig zijn, heb ik al wel eens naar GTAGames gestuurd, maar nooit online gekomen. Hierin zit wel de Marina Car Park mod, maar verder is hij heel handig. Daarin zit dus ook de witte (ongeveer zelfde als zilvere) PCJ 600, je kunt hem trouwens ook in de garage zetten en verder gaan met de missie. In die missie zit ook nog een bijzondere Bobcat, namelijk degene waar de gangsters bij de juwelier inzitten. Deze kan je krijgen door de bestuurder met een sniper eruit te schieten, de andere die uitstapt ook en vervolgens instappen. Stap onderweg niet uit, want dan ben je hem kwijt, de deur gaat namelijk op slot en die kan je niet meer openkrijgen.

Om een klein misverstand te voorkomen, de PCJ-600 waar de laatste van de gang op rijdt is niet bijzonder, deze heeft een blauwe (bij mij tenminste), maar heeft geen mogelijkheden of bijzondere eigenschappen als beter stuur, niet-te-verkrijgen kleur of hoge snelheid. Wanneer een voertuig wel een extreem hoge snelheid heeft, is deze nog niet speciaal, maar laat het spel de auto gewoon zó hard rijden. Dit zie je o.a. in Cap the Collector.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...