Jump to content

The Shoreside Redemption


Fimme

Recommended Posts

:? ik heb hulp nodig bij The Shoreside Redemption eerst ga je praten met Salvatore.Dan moet je een politie auto hebben nou heb ik en dan staat er go park in the yellow marker doe ik en dan opeens een cutscene en dan Sal Was Killed Help me!:?
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd... Je gaat dus in de gele marker staan, en daarna zou je die securivan gewoon moeten kunnen volgen tot op de cochrane dam. Dan zou er inderdaad een cutscene moeten volgen waarin de andere politiewagen wordt opgeblazen door de sicilians. Normaal zou de securityvan dan zich moeten omdraaien en terugrijden waarbij jij hem moet beschermen tegen de sicilians en hun blokkades (in totaal 4) onschadelijk maken totdat je in staunton island bent...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien heb je een verkeerde missie voor je of je hebt een softwarefout op je UMD. Dan kun je een nieuwe krijgen als dat zo is. Of misschien heeft het toch met die cheats te maken. Ik vind het raar :? . Heb je opgeslagen toen je die cheats gebruikte.

Grtz.

Mark.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt saven nadat je cheats gebruikt hebt komt er een duidelijke waarschuwing op het scherm dat dit schade kan veroorzaken.

Ja maar ik denk niet zulke schades. Ik denk dan eerder aan schade's zoals het kunne lezen van een save game ofzo, maar niet dat een missie opeens heel anders is.

Ik denk dat je of even goed moet kijken en goed moet lezen wat je nou precies moet doen en als je 100% zeker weet dat het een bug is, dan moet je gewoon terug naar de winkel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Ik heb ook dat probleem dat sal word doodgeschoten mar ik heb bij deze game nog geen cheats gebruikt en ik wil wel verder. :duh:

Zorg voor voldoende MP5 kogels en doe drive by's op de achtervolgende auto's , je kan ook natuurlijk met een rocket launcer vanaf een afstandje de blokkades laten ontploffen. :)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...