Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
:schater: Ik ben opzoek naar de mystery jeuze andromda dat vliegtuig van de missie stowaway kan iemand hier nog verdere informatie over geven _O_
Geplaatst:
Enkel verkrijgbaar door de N00bmode. *KLIK* (Je moet je wel registreren.)

Meer info vind je op WikiGTA. *KLIK*

Helemaal niet je kunt hem met zoveel mdos krijgen :/

Geplaatst:

er is hier al een topic over, er zit btw wel een slotje op omdat iemand screenshots van een andere site had gehaald en gezegt had dat ze van hem waren ofzo...

Geplaatst:
:schater: Ik ben opzoek naar de mystery jeuze andromda dat vliegtuig van de missie stowaway kan iemand hier nog verdere informatie over geven _O_

Ik weet niet precies hoe dat ene vliegtuig uit de missie 'Stowaway' heet maar volgens mij niet 'Andromada'.

De Andromada is op het vliegveld van SF te verkrijgen, het is dat ene vliegtuig waar je in de staart moet instappen. ;)

Geplaatst:

Dat is geen Andromada.. Een Andromada kan je alleen met Armax (PS2) krijgen of een mod (n00bmode) op de PC.. In SF staat een heel klein vrachtvliegtuig wat er een BEETJE op lijkt.

Geplaatst:

Ik weet niet precies hoe dat ene vliegtuig uit de missie 'Stowaway' heet maar volgens mij niet 'Andromada'.

De Andromada is op het vliegveld van SF te verkrijgen, het is dat ene vliegtuig waar je in de staart moet instappen. ;)

de missie waarin je in de staart van dat vliegtuig moet stappen heet "stomaway"

Geplaatst:

De Andromada is niet te verkrijgen zonder een mod te downloaden, dus is hij ook niet op het vliegveld van San Fierro te vinden. :bonk: Ik kan maar één vliegtuig bedenken waarbij je dichtbij de staart moet instappen, en dat is de Nevada. Oh ja, de Andromada lijkt erg veel op de C5 Galaxy, hoe die eruit ziet kun je uitvinden als je op Google op afbeeldingen zoekt. ;)

Geplaatst:

Ik snap eigenlijk niet waarom dat dit topic bij de Easter Eggs staat? Hoort dit niet meer bij General.

Geplaatst:

bveb dacht mischien dattet een EE was hij zegt ook in het eerste bericht: "misterieuze vliegtuig"

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...