Jump to content

Glitches en Bugs


markmu

Recommended Posts

eej jongens ik had laatst weer een bug :Y :~

Info vooraf:

Ik heb twee memory card's

één van 32mb (zat in het pakket) =hier staat GTA LCS met Cheatdevice op. Ik wilde niet riskeren dat er iets gebeurde met de ander

en één van 1gb (zelf gekocht.) =hier staat GTA LCS zonder Cheatdevice op en mijn 100% uitgespeelde game (zelf uitgespeeld) en mijn nieuwe game

Ik starte mijn PSP op met blijkbaar de memory card van 32mb en Cheatdevice en ik wilde de andere dus ik unload Cheatdevice voor de zekerheid en verwissel de memory card's en load vervolgens mijn "goede" game.

ik loop van uit mijn save-hous in portland (het was mijn nog niet uitgespeelde game) naar de straat en steel de eerste beste wagen, wat een cabbie was, en op eens ging mijn Taxi de lucht in :bonk:

Ik kon allemaal salto's en rols maken :*Dmaar ik kwam niet meer naar beneden :duh: dus ik heb voor de zekerheid mijn PSP gereset

EDIT laatst weer een:

In de Missie The Trouble with Triads op het laatst zie je Sal wagen tegen een boom aan staan (waarom :? ) en deze zweeft!

ik ga nog proberen een screen te maken

EDIT 2:

ja hier is ie!

screen17cf.png

en weer een jongens (we blijven aan de gang :bonk: )

ik pakte laatst de politie boot in de haven van SI en ging de hidden packs op de vuurtoren en op een eindje pakken en toen ik terug voer kwam ik bij een ander eilandje en ik voer er met hoge snelheid dwars doorheen!!

toen ik dit een tweede keer deed met kleinere speed en beukte ik erop

bug8gu.png

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    18

  • ASPHALT

    12

  • MartyCeha

    7

  • Dogwatch

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

bij de missie Bringin The House Down krijg je een rode rumpo met bommen er in ik ree met het busje naar mijn savehouse en zette hem in mijn garage en lit hem ontploffen.... toen ik hem liet had laten repareren reed ik weg maar de bommen bleven liggen!

screen:

screen203xf.png

op SI is een weggetje wat omlaag loopt en daar kun je volgens het beeld (( :puh: )) nog verder maar volgens het spel niet en knal je tegen een onzichtbare muur op:

filmpje:

video13aq.gif

en is het iemand opgevallen dat die S.W.A.T. mannetjes geen ogen hebben?

Screen:

screen166ih.png

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

In de Missie The Trouble with Triads op het laatst zie je Sal wagen tegen een boom aan staan (waarom :? ) en deze zweeft!

ik ga nog proberen een screen te maken

ja hier is ie!

[Plaatje]

Dat is denk ik bij iedereen zo dat die Banshee daar dan staat. Maar hij is jammergenoeg gesloten. Bij mij zweefde hij wel niet :N.

Link to comment
Delen op andere websites

In de Missie The Trouble with Triads op het laatst zie je Sal wagen tegen een boom aan staan (waarom :? ) en deze zweeft!

ik ga nog proberen een screen te maken

ja hier is ie!

[Plaatje]

Dat is denk ik bij iedereen zo dat die Banshee daar dan staat. Maar hij is jammergenoeg gesloten. Bij mij zweefde hij wel niet :N.

als je ertegen aan rijd/loopt/schiet of als je lang naar een andere kant kijkt zakt ie naar beneden maar hij zweeft wel en ik ben er drie keer geweest :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

met cheatdevice heb je ook powerjump ..

en alls j bijv heel hoog gaat op een hoge dak

dan sak je in dat gebouw ?? :ch:

wie weet wt dat is ???

Dat is geen bug, de meeste daken zijn gewoon niet solid gemaakt omdat het ook niet de bedoeling was dat je daar ooit zou kunnen komen. Daarom hebben ze er ook geen helicopters en vliegtuigen ingestopt. Op zich wel jammer vind ik. Het was ook niet Rockstar's bedoeling dat iemand een Cheatdevice fabriceerde waar je het spel mee kan 'kraken'

-----------------------------

Ik heb overigens vaak last van het feit dat de Staunton Lift Bridge gewoon werkt terwijl ze nog afgesloten hoort te zijn. Echt irritant want ik wil het eerlijk spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

looptmakkerlijkzoh1ml.png

Loopt makkelijk hé :bonk:

deze snap ik niet:

politiebroek9jo.png

die broek van die politie's waren alle maar wit ook toen ik loade :bonk:

kan dit zijn dat ik een andere save-game erop had staan van iemand anders :? dit is de enige bedenkbare manier die ik kan bedenken. (klinkt leuk :D )

terwijl ik toch met een andere game speelde dus misschien onwaarschijnlijk

beetje oud maar:

*Ik heb al veel gehad dat als mijn auto of een andere auto vuur vatte en ontplofte, dat hij direct na de ontploffing opnieuw aan het branden is en nog eens ontploft.

*Als je ergens tegen rijd met een moto of brommer dan valt die brommer dus op straat en dan hoor je soms het geluid van iets die in het water valt. Hetzelfde gebeurt soms als je tegen een lantaarnpaal rijdt en die paal omvalt.

*Ik heb al veel gehad dat als mijn auto of een andere auto vuur vatte en ontplofte, dat hij direct na de ontploffing opnieuw aan het branden is en nog eens ontploft.

heb ik ook weleens: http://rapidshare.de/files/23789517/2_Keer...e_Auto.gif.html" target="_blank">KLIK HIER voor een kort filmpje ervan

maar waardoor het gebeurt :clown:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

ontopic:

Het spel hapert ook veel.

ja zeker als je jusit hebt gesavet en je wilt weg uit het huis hapert het effe

game load: kom je in je savehouse en dan kan je 1pas ofzo zetten en dan wacht die 2-3seconden...

Link to comment
Delen op andere websites

laatst speelde ik liberty city survivor met een vriend en ik blies zijn auto terwijl hij in de auto zat op met een rocket launcher en hij was wasted.

maar alleen ik zag z'n personage nog zitten maar de auto was weg en hij zat gewoon op lucht

Link to comment
Delen op andere websites

looptmakkerlijkzoh1ml.png

Loopt makkelijk hé :bonk:

deze snap ik niet:

politiebroek9jo.png

die broek van die politie's waren alle maar wit ook toen ik loade :bonk:

kan dit zijn dat ik een andere save-game erop had staan van iemand anders :? dit is de enige bedenkbare manier die ik kan bedenken. (klinkt leuk :D )

terwijl ik toch met een andere game speelde dus misschien onwaarschijnlijk

beetje oud maar:

*Ik heb al veel gehad dat als mijn auto of een andere auto vuur vatte en ontplofte, dat hij direct na de ontploffing opnieuw aan het branden is en nog eens ontploft.

*Als je ergens tegen rijd met een moto of brommer dan valt die brommer dus op straat en dan hoor je soms het geluid van iets die in het water valt. Hetzelfde gebeurt soms als je tegen een lantaarnpaal rijdt en die paal omvalt.

*Ik heb al veel gehad dat als mijn auto of een andere auto vuur vatte en ontplofte, dat hij direct na de ontploffing opnieuw aan het branden is en nog eens ontploft.

heb ik ook weleens: http://rapidshare.de/files/23789517/2_Keer...e_Auto.gif.html]KLIK HIER[/url] voor een kort filmpje ervan

maar waardoor het gebeurt :clown:

Die witte broek aan die politie mannen heb ik ook gehad. Ik kreeg dat voor de eerste keer toen ik mijn PSP update naar 2.70. toen ik 2.71 deed was het weer weg :s

Link to comment
Delen op andere websites

ik pakte laatst de politie boot in de haven van SI en ging de hidden packs op de vuurtoren en op een eindje pakken en toen ik terug voer kwam ik bij een ander eilandje en ik voer er met hoge snelheid dwars doorheen!!

toen ik dit een tweede keer deed met kleinere speed en beukte ik erop

[plaatje]

Ik snap al hoe deze komt:

Het eilandje hoort bij SI en SI is nog niet geladen als je er doorheen vaart:

FILMPJE

ASPHALT :cya:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik weet niet als dit een echte glitche of bug is:

Als je met Toni tegen een muur staat, en je beweegt de camara helemaal rond je,

heb je heel effe een moment dat je Toni niet meer ziet!!!

Ik heb dit ook geprobeerd op san andreas, maar daar heb je dit niet!

Sorry dat ik geen screen kan posten, maar heb lcs op de ps2!

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...