Jump to content

Glitches en Bugs


markmu

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    18

  • ASPHALT

    12

  • MartyCeha

    7

  • Dogwatch

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit is waarschijnlijk een Bug. Ofwel heb je die Cheat gebruikt waarin je tegen een voertuig moet rijden en dat die dan zal beginnen 'vliegen'. Of is deze Cheat niet mogelijk in LCS?

Je kunt misschien bewijs 'maken' door met een digitale Camera een screenshot te maken van je PSP terwijl de Politie wagen 'vliegt'

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Iets viel me op,

ik had die missie gedaan dat je half SI opblaast.. en dan is dat gedeelte afgezet en leeg, omdat ik wou kijken of je die metro ingang in kon voordat het was opgeblazen had ik mijn save niet over mijn oude heen gedaan.. vervolgens mijn oude save geladen en gekeken. Het kan wel qua dat er een route is maar het is buiten het computerveld :o , dat valt me wel tegen. Maar wat me ook opviel is dat de stad leeg is, en het is nog niet afgesloten.. moet je zelf maar eens gaan kijken als je de missie nog niet gedaan hebt.

Grtz Ra-vds

Link to comment
Delen op andere websites

Op Portland, heb je die Metrobaan, ik zag dus een taxi in de lucht vliegen en kwam tegen een brug aan van die metro. Hij bleef een minuutje als een mmagneet aan de rand van de baan zitten, en toen sprong de wagen naarboven en toen redd hij op de treinbaan rustig verder :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Net LCS gekocht en even gespeeld (uurtje), zonder cheats en dergelijke.

Had net een missie gedaan en reed daarom terug naar het eerste savehouse op een PCJ 600. Aangezien ik de Hellenbach GT in de garage had staan parkeerde ik de motor buiten. Zo, dat wanneer ik weer uit de savehouse zou komen, ik meteen links van de motor stond, erop kon springen en gas geven.

Dus ik naar binnen, saven, weer naar buiten. Ineens zat de halve motor onder de grond, "lachen", dacht ik. Ik kon er nog gewoon opzitten en gas geven (deed niks overigens). Na een 5tal seconden viel ik echter naar beneden in het niets, om daarna ineens weer op straat te vallen, links van het blok waar de savehouse zich bevind. Tevens hoorde ik een opblaas kabaal, maar de motor zat nog gewoon in de grond toen ik weer even ging kijken.

Overigens maar niet opgeslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb een schoonheidsfoutje gevonden.

Het licht van de achterlichten van een linerunner is dat van een gewone auto, maar een linerunner is een stuk breder dan een gewone auto. Daardoor klopt de plaats niet waar het licht op de grond komt.

screen1kq3.jpg

En hier is nog een raar screentje.

screen7ht5.png

:cya:

Bij de 2e screen: Soms heb je dat ook als je met volle snelheid op een boom (zo'n dikke waar je niet doorheen kan) knalt. En het kan ook met een pilaar. Dat had ik dat je die Sindacco boss moest vermoorden met die bestuurbare auto.

Bewerkt: door Armageddon
Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of iemand dit al gemerkt heeft maar .In het huis van leon macaffrey waar je in gta III een bom in moest gooien weten julie nog .

staat nog steeds open . Ze hebben het wel enig zinds er over heen gewerkt maar als je weer zal proberen er een bom in te gooien zal je suc6 hebben :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of iemand dit al gemerkt heeft maar .In het huis van leon macaffrey waar je in gta III een bom in moest gooien weten julie nog .

staat nog steeds open . Ze hebben het wel enig zinds er over heen gewerkt maar als je weer zal proberen er een bom in te gooien zal je suc6 hebben :cya:

De raamopening is er nog steeds, ja. Alleen hebben ze het interieur van de kamer weggelaten, wat wel een beetje jammer is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of iemand dit al gemerkt heeft maar .In het huis van leon macaffrey waar je in gta III een bom in moest gooien weten julie nog .

staat nog steeds open . Ze hebben het wel enig zinds er over heen gewerkt maar als je weer zal proberen er een bom in te gooien zal je suc6 hebben :cya:

De raamopening is er nog steeds, ja. Alleen hebben ze het interieur van de kamer weggelaten, wat wel een beetje jammer is. :puh:

Ik denk dat de interieur is weggelaten omdat Mcaffrey er toen misschien nog niet woonde, want we zitten nu wel 3 jaar terug in de tijd. Ook doe je de missies bij hem op een andere locatie in LCS, dus de kans lijkt me klein dat dat toen al z'n appartementje was, misschien stond het wel leeg. Na die granaat zou ik het raam nog steeds open laten, dan tocht het een beetje met al die rook daarzo :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op mn cheat savegame aan het spelen. Ik wilde een tank (Rhino) spawnen... Dus ik toets die code in (L,L,<,R,R,>, /\ , O). Die tank land BOVENOP me!! Wasted... Ik dacht gewoon ff posten. Dit is toch wel een bug/glitch???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was op mn cheat savegame aan het spelen. Ik wilde een tank (Rhino) spawnen... Dus ik toets die code in (L,L,<,R,R,>, /\ , O). Die tank land BOVENOP me!! Wasted... Ik dacht gewoon ff posten. Dit is toch wel een bug/glitch???

Ik vind dit gewoon een nadeel van cheaten, ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt. De volgende keer kan je het beste op een plek gaan staan waar er veel ruimte voor je is, want meestal landt een voertuig dat je spawnt voor je. Het is wel vervelend dat je in één keer dood bent, maar dit is normaal, als je onder een ander voertuig ligt gaat er ook health af. Ik vind dit geen bug, maar eerder een nadeel van cheaten. Dus probeer voortaan wat voorzichtiger te zijn, want voordat je het weet ben je weer dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...