Jump to content

Favoriete Missie!


Dizzee

Recommended Posts

Ik vind de missie 'Bringing The House Down' een hele leuke, dat je gewoon al die gebouwen zo kan laten ontploffen! En ook die ene missie 'Drivinf Mr. Leone' vind ik ook wel vet, met al die smerissen achter je aan en dan vervolgens een unigue stunt bonus halen door met je auto over de Callahan Bridge te springen terwijl hij nog in aanbouw is. De laatste missie is ook wel vet, dat je al die boten met een minigun moet vernietigen, vervolgens bij de vuurtoren die idioot van een Massimo in z'n helikopter moet neerhalen! Heb ik echt van genoten, (omdat die Massimo toevallig erg op m'n mentor lijkt, met z'n domme snor en kop, hij lijkt er ontzettend veel op. En m'n mentor is echt niet de leukste, reken maar dat ik dus erg genoten heb om m'n mentor :puh: alias Massimo heb moeten neerhalen!)

Oh ja, die ene missie dat je "The Dolls House' van de Sindacco's moet opblazen met een bom in je auto vond ik ook erg leuk. ;)

Én 'Carmaggadon' vind ik ook heel leuk, al die chaos veroorzaken in de stad met een brandweerwagen. :puh:;)

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

*Bump*

Frighteners: Beetje mensen bang maken die Salvatore Leone tegenzitten! Ik hou wel van maffiapraktijken.

Rollercoaster Ride: Hetzelfde als hierboven.

No Sone of Mine: Hitmans afknallen was erg leuk.

Booby Prize: Op een moter een race winnen, heerlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...