Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lol, en ik vroeg het nog wel op msn, naja, zo is het beter juist.

BTW, om gangster28 voor te zijn: hij heeft zich op ons forum aangemeld, dus mischien een nieuw lid!

Edit: @gangster28, leuk dat je je hebt aangemeld, minder leuk dat Blaster jou aanneemd terwijl ik GTA UC v0.3 test :puh:

Bewerkt: door bigG
Link to comment
Delen op andere websites

LET OP!!: er staat wel op de site dat we ook andere modding skills zoeken (zoals SCM modden enzo), maar het is nu alleen nog maar mogelijk om kavels te huren, en als beta tester

ik moet blaster daarover nog raadplegen

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

blaster27,

ik zou toch zeker veel mooier vinden als de mod van Dabeast samen met de jouwe landschap in 1maken zou ik echt perfect vinden

maar Dabeast zei dat jij mss een andere storyline heb of nog niet, anders de onze storyline gebruiken voor je mod en de onze samen in 1 misschien wordt dat dan toch ooit een grote succes hoop ik

mod van Dabeast; klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die een dom filmpje van nog niet eens 15 seconden willen: HIER :)

Mooie models Blaster, helemaal geweldig is dat hek dat openschuift.

Dat moet je me maar eens op msn uitleggen hoe je dat doet :puh:.

Geen idee of de code voor SA werkt, maja ik doe het met de scm, ik ga ook eens proberen of ik objecten kan laten draaien :)

sonny yoshi, Ik heb al met dabeast over een fusie gehad, als de fusie doorgaat willen we (tim en ik) wel de naam GTA Unicorn City houden EN het forum ook. Het enige probleem is Rix (bigG) hij heeft het niet zo met fusie's :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die een dom filmpje van nog niet eens 15 seconden willen: HIER :)

Mooie models Blaster, helemaal geweldig is dat hek dat openschuift.

Dat moet je me maar eens op msn uitleggen hoe je dat doet :puh:.

Geen idee of de code voor SA werkt, maja ik doe het met de scm, ik ga ook eens proberen of ik objecten kan laten draaien :)

sonny yoshi, Ik heb al met dabeast over een fusie gehad, als de fusie doorgaat willen we (tim en ik) wel de naam GTA Unicorn City houden EN het forum ook. Het enige probleem is Rix (bigG) hij heeft het niet zo met fusie's :-(

ochdamnit, das echt KUT :t

waarom wil hij dat dan niet denk je?,

zo heb jij dan meer grotere mod he en als het mogelijk, ook grotere team die elkaar kunnen steunen he

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...