Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey,

vandaag ben ik er achter gekomen dat er op het moment een 3d exporter is voor 3ds max, om je models in GTA IV te zetten. Ik moet nog wel ff wat research doen en wat tutorials volgen om te kijken hoe het GTA IV modden precies werkt.

Of ik er uberhaupt tijd voor heb weet ik niet precies. Af en toe ben ik wel eens een dagje vrij, En die release van de tool waardoor je zegmaar zelf een soort COLLISION file voor in GTA IV kan maken, heeft mij extra geprikkeld om weer wat tijd te besteden aan mafia stories. Of in ieder geval proberen een deel ervan ingame te zetten.

Weet iemand hoe dit precies werkt, en hoe we dit kunnen toepassen. Ik moet ook nog even kijken hoe de lightning instellingen eruit zien. Mijn textures moeten ingame niet overkomen als plastic. Ik geloof dat de meeste lightning al wordt gegenereerd door de engine. Dus weet ik niet of het noodzakelijk is mijn models te prelighten. Wss zullen mijn models in GTA IV er ongeveer uitzien als in de ENB mod voor San Andreas.

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Laat het maar weten als je hulp nodig heb met mijn tools :) Ik kom niet heel vaak op het forum dus een pb is het makkelijkst ;)

Lightning is opzich niet nodig aangezien de engine dit inderdaad al zelf genereerd.

De russen zijn bijna klaar met hun tools, het is slimmer om die te gebruiken.

Bewerkt: door Shadow-Link
Link to comment
Delen op andere websites

@schadow: thankx voor je advies, weet jij zo of er een bepaalde website is om die russische tools te gebruiken?

@djaeo: MS had eerst een verhaal, maar dit wordt niet meer zo uitgewerkt. Tenminste heel misschien nog in de verre toekomst. Mafia Stories is inderdaad op dit moment een WIP mod voor GTA SA. En heeft een nieuwe stad helemaal gezet in een Mafia setting. Tot nu toe gaat het proces erg langzaam, voorlopig is het erg van belang dat het modelleer werk afkomt. Daarna wordt eventueel nog gekeken of we een verhaal eraan kunnen knopen.

mvg

Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...